Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 1 van 20)
Topic: Post hier foto's van je drive in show.. (27-1-2017 22:01:00)Ok?! Je snapt blijkbaar mij quote niet.
Topic: Post hier foto's van je drive in show.. (27-1-2017 21:41:00)
Malle Pietje schreef:
misschien hier?
Er is iets dat me geweldig dwarszit. Waar zijn die foto's? Waar is al die motivatie??? Ik ben al jaren fan van het forum, maar het valt mij enorm op dat er heel weinig iets zinnig gepost wordt. Jammer
Topic: Denon SC5000 en X1800 (20-1-2017 22:57:00)
ik heb de 2 vorige reeksen gehad van de cdj 2000. maar ik blijf pro denon, met name de bouwkwaliteit. Ik moet vernieuwen en ik overweeg zeer sterk deze denon's!
Als ze de kwaliteit van vroeger aanhouden kan dit wel eens een nieuwe marktleider worden! (afhankelijk van de PR uiteraard
)
Topic: Muziek voor vuurwerk (30-9-2016 12:03:00)Als ze de kwaliteit van vroeger aanhouden kan dit wel eens een nieuwe marktleider worden! (afhankelijk van de PR uiteraard
)het is het kermis vuurwerk in en van onze gemeente. Publiek is dus gemengd
Ik bel even met de leverancier van het vuurwerk.
Alvast al bedankt voor de tips!
Topic: Muziek voor vuurwerk (30-9-2016 06:57:00)
Ik bel even met de leverancier van het vuurwerk.
Alvast al bedankt voor de tips!
Hoi allen,
Ik moet binnenkort geluid voorzien voor het plaatselijk vuurwerk. Duurt ong. 15min.
Iemand goede tips wat betreft de muziek?
Thanks!
Topic: Next Matrix Live dmx controller (11-5-2016 22:01:00)Ik moet binnenkort geluid voorzien voor het plaatselijk vuurwerk. Duurt ong. 15min.
Iemand goede tips wat betreft de muziek?
Thanks!
Hey Dj-wcp, nee tot op heden nog geen hulp gevonden.
Ik heb zelf de tijd nog niet gehad om deze uit te pluizen, helaas.
Topic: Turbosound IP2000 of Line6 L3T? (14-4-2016 18:06:00)Ik heb zelf de tijd nog niet gehad om deze uit te pluizen, helaas.
Ok, ik kan de line 6 set compleet met hoezen, tussenpalen en linkkabels kopen voor 2000€, de turbosound ip2000 aan 825€ per set, dit maal 2 maakt 1650€. Budget is dus rond de 2000€.
Topic: Turbosound IP2000 of Line6 L3T? (13-4-2016 12:37:00)
Oei, klinkt niet goed
.
Zijn er eventueel andere alternatieven? Zoals gezegd het moet compact zijn en goed klinken.
Ik sta altijd open voor suggesties!
Topic: Turbosound IP2000 of Line6 L3T? (12-4-2016 20:13:00)
.Zijn er eventueel andere alternatieven? Zoals gezegd het moet compact zijn en goed klinken.
Ik sta altijd open voor suggesties!
Het is dan ook niet bedoeld voor verhuur of voor fuiven, daar hebben we onze acoustic-line sets voor. Het is meer bedoeld voor trouwfeesten en privéfeestjes. 200 pers. is dan ook ruim geschat, de meeste van deze feesten zitten rond de 100 pers in een zaal van pakweg 200m² waarvan de dansvloer 30m² is met een hoogte van 3m. Mijn bedoeling is om alles in mijn stationwagen mee te nemen en vond de zuil systemen optisch wel mooi staan.
Topic: Turbosound IP2000 of Line6 L3T? (12-4-2016 18:30:00)Precies, we spelen veel in dezelfde zaal met 2 mackie hd1521 en dat was voldoende. Nu ben ik opzoek naar een set die beter klinkt maar ook compacter is.
Gezien het andere systemen zijn ben ik benieuwd naar de ervaringen. De Line 6 set lijkt mij hiervoor wel beter geschikt, of zie ik dit verkeerd?
Is ook wel een andere prijsklasse uiteraard.
Gezien het andere systemen zijn ben ik benieuwd naar de ervaringen. De Line 6 set lijkt mij hiervoor wel beter geschikt, of zie ik dit verkeerd?
Is ook wel een andere prijsklasse uiteraard.