Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 3 van 20)
Topic: SoundProjects (4-6-2012 10:35:00)
Dat is eigenlijk altijd goed gegaan 3 toppen zou ik sowieso niet doen vanwege de 85 graden horizontale spreiding.
Topic: SoundProjects (3-6-2012 19:59:00)Wij hebben dit systeem een hele tijd gehad en gebruikten voor een man of 1500 normaliter 3 subs plat op elkaar met daarop 2 toppen. En dan afhankelijk van de situatie nog een infilletje SP-2.
Topic: cardioide opstelling mainifold subs (15-5-2012 21:40:00)Volgens mij is een manifold kast kwa gedrag gelijk aan een BR subje. Dus waarschijnlijk gewoon hetzelfde als met een BR sub.
Topic: Waarde octostrips (2-5-2012 10:23:00)Als 4 kanalen niet werken ligt dit meestal aan een ICtje volgens mij een Philips als ik me niet vergis. Zal straks als ik op de opslag ben eens even kijken want als het goed is heb ik die ICs nog liggen en wij hebben toch geen octostrips meer. Dus mocht er interesse zijn doe mij anders even een prive berichtje.
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (17-4-2012 13:21:00)Ik sluit me aan bij Big Bang, Alleen zou ik dan lekker gaan voor een setje 2de hands Arcsen van het eerste type, Zijn voor erg nette prijzen te vinden.
Verder over SP4, Dit is ook een prima systeem en hebben wij ook jaren gebruikt. 1500 man deden wij met 2 toppen per kant op 3 bassen in de lange weg. En het mooie aan dit systeem is dat het altijd klinkt en door alles en iedereen geacepteerd is. En je koopt het heel erg voordelig momenteel.
VRX vind ik ook een prima systeem en wij hebben het ook wel eens gebruikt met Lab.Gruppen erop en dit ging prima FP6400 per kant voor 3 kastjes en dan 1 kanaaltje hoog en 1 kanaaltje laag.
Verder gebruiken wij momenteel Dynacord Cobra, Hier zou je ook eens naar kunnen kijken naar een aantal Cobra 2 toppen. Klinkt ook altijd gewoon goed, En is te gebruiken boven je huidige bassen. Wij doen regelmatig feestenten voor een man of 1500 met een volledige cobra 4 al dan niet met Far toppen erop. En de Cobra 2 is in princiepe dezelfde top als de Cobra 4 alleen dan uitgerust met een passief filter, Enige nadeel is dat je dan geen "Far" top hebt. Echter onze ervaring is dat deze vooral in feestenten toch niet wenselijk is ivm gekletter van het hoog op het tentzeil.
Topic: sub top geluid setje met veel vermogen (17-4-2012 12:59:00)Verder over SP4, Dit is ook een prima systeem en hebben wij ook jaren gebruikt. 1500 man deden wij met 2 toppen per kant op 3 bassen in de lange weg. En het mooie aan dit systeem is dat het altijd klinkt en door alles en iedereen geacepteerd is. En je koopt het heel erg voordelig momenteel.
VRX vind ik ook een prima systeem en wij hebben het ook wel eens gebruikt met Lab.Gruppen erop en dit ging prima FP6400 per kant voor 3 kastjes en dan 1 kanaaltje hoog en 1 kanaaltje laag.
Verder gebruiken wij momenteel Dynacord Cobra, Hier zou je ook eens naar kunnen kijken naar een aantal Cobra 2 toppen. Klinkt ook altijd gewoon goed, En is te gebruiken boven je huidige bassen. Wij doen regelmatig feestenten voor een man of 1500 met een volledige cobra 4 al dan niet met Far toppen erop. En de Cobra 2 is in princiepe dezelfde top als de Cobra 4 alleen dan uitgerust met een passief filter, Enige nadeel is dat je dan geen "Far" top hebt. Echter onze ervaring is dat deze vooral in feestenten toch niet wenselijk is ivm gekletter van het hoog op het tentzeil.
LS1200 voor 1500 euro per stuk ? Als ze dat zouden opbrengen verkocht iedereen ze direct denk ik. Dat is de nieuwprijs namelijk, 1500 euro per paartje neem ik aan dat je bedoelde ?
Topic: 2x Denon HC-4500 icm Traktor (5-4-2012 10:27:00)Een vraagje waar wellicht een van jullie een antwoord/oplossing voor heeft.
Ik wil 2 Denon HC-4500 gebruiken icm met traktor dit lukt voor wat betreft de toetsen. Echter krijg ik de displays van de controller met Midi channel 3&4 niet werkend.
Iemand enig idee hoe ik dat kan realiseren ? Of of er andere DJ software is waarbij ik met 2 Denon HC-4500 4 decks aan kan sturen ?
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (28-3-2012 16:32:00)Ik wil 2 Denon HC-4500 gebruiken icm met traktor dit lukt voor wat betreft de toetsen. Echter krijg ik de displays van de controller met Midi channel 3&4 niet werkend.
Iemand enig idee hoe ik dat kan realiseren ? Of of er andere DJ software is waarbij ik met 2 Denon HC-4500 4 decks aan kan sturen ?
@Watje: En beide delen zijn ook los verkrijgbaar en tegen een beter prijs, Zeker als je er veel nodig hebt.
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (27-3-2012 17:46:00)Volgens mij is het een oplossing van Admiral, aangedragen bij Highlite door een bedrijf hier in de buurt. En ik meen me te herinneren dat hun toen zeiden dat Highlite ook gewoon de Admirals ging verkopen. Dus of dit nu Admiral is of een Chineese kopie dat weet ik niet maar het systeem werkt in ieder geval wel fijn.
Topic: Foto's van open speakers (6-3-2012 08:35:00)Tegen een goed bod mogen ze weg, Vallen een beetje buiten de rest van het assortiment. Maar voor de biedingen die ik nu heb gehad blijven ze lekker staan.