Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 2 van 15)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (6-11-2013 15:20:00)
Hmm, verkeerd instelling denk ik. Heb hem nu op openbaar gezet.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (6-11-2013 11:37:00)Een tijdje geleden hier gevraagd welke bus ik het beste aan kon schaffen. Uiteindelijk is het een Transporter uit 2008 geworden met 79.000km op de teller.
Hier een foto (Als het goed is kunnen mensen zonder FB ook de foto bekijken.)
Topic: Dak voor in truss carre (12-8-2013 15:47:00)Hier een foto (Als het goed is kunnen mensen zonder FB ook de foto bekijken.)
Wij laten dat soort zeilen bij C. Witte maken. Naar mijn weten goede kwaliteit voor een prima prijs. (www.vliegerspecialist.nl)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-8-2013 17:42:00)@ PvG: Een formaat Caddy is voor mij net wat te klein. Voorlopig is een van deze wagens (ruim) voldoende. Met een formaat Crafter/Ducato/Spinter zal ik vaak veel lucht verplaatsen.
@ Tom: Ik houd dit topic altijd goed in de gaten maar vind de meningen erg uiteenlopen. Vandaar dat ik het nogmaals vraag.
@ Soundpower: Budget voor de aanschaf is tot €9000,00 (excl. BTW). Voor de rest vind ik het belangrijk dat hij er representatief uit ziet. Een auto van voor 2006 zal hem daardoor al snel niet meer worden. Kilometerstand? Ik had zelf in gedachten tot 100.000km, maar anderen geven aan dat dan juist de onderhoudskosten komen. (Distributieriem e.d.)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (7-8-2013 18:19:00)@ Tom: Ik houd dit topic altijd goed in de gaten maar vind de meningen erg uiteenlopen. Vandaar dat ik het nogmaals vraag.
@ Soundpower: Budget voor de aanschaf is tot €9000,00 (excl. BTW). Voor de rest vind ik het belangrijk dat hij er representatief uit ziet. Een auto van voor 2006 zal hem daardoor al snel niet meer worden. Kilometerstand? Ik had zelf in gedachten tot 100.000km, maar anderen geven aan dat dan juist de onderhoudskosten komen. (Distributieriem e.d.)
Hier en daar wat gelezen en toch benieuwd naar jullie ervaringen als ik de onderstaande auto's noem:
- Volkswagen Transporter
- Ford Transit
- Citroen Jumpy
- Peugeot Expert
- Fiat Scudo
- Renault Traffic
- Opel Vivaro
- Mercedes Vito
Qua kosten (verzekering ed.) heb ik het idee dat de Vito, Transporter en Transit het duurtste zijn. Daarnaast ook de (2e hands) afschafkosten.
Zijn er bij jullie gegronde redenen om een van deze auto's juist wel of niet te kopen?
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (10-6-2013 16:07:00)- Volkswagen Transporter
- Ford Transit
- Citroen Jumpy
- Peugeot Expert
- Fiat Scudo
- Renault Traffic
- Opel Vivaro
- Mercedes Vito
Qua kosten (verzekering ed.) heb ik het idee dat de Vito, Transporter en Transit het duurtste zijn. Daarnaast ook de (2e hands) afschafkosten.
Zijn er bij jullie gegronde redenen om een van deze auto's juist wel of niet te kopen?
Ik vind het wel mooi dat je alleen je logo erop hebt gedaan.
Inderdaad de mond op mond reclame en kaartjes uitdelen. Daarnaast vind ik dat je drive-in show geen ''wandelend'' reclamebord hoeft te zijn.
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (19-4-2013 12:11:00)Inderdaad de mond op mond reclame en kaartjes uitdelen. Daarnaast vind ik dat je drive-in show geen ''wandelend'' reclamebord hoeft te zijn.
Bedankt voor je reactie Mitch. Een leuk, maar ook vooral functioneel idee!
Ik zat er zelf ook nog aan te denken om wellicht iets te doen met halve spiegelbollen, maar die LED 'wandjes' nemen ook bij transport weinig ruimte in.
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (19-4-2013 11:58:00)Ik zat er zelf ook nog aan te denken om wellicht iets te doen met halve spiegelbollen, maar die LED 'wandjes' nemen ook bij transport weinig ruimte in.
Ik heb ze van Noizezz, maar ben er niet bijster kapot van. Ze dempen naar mijn idee wat te gekleurd. Als ik naar een feestje ga is dat geen enkel probleem, maar met draaien is het niet prettig. Mijn vriendin heeft Elacin en hoor van haar dat die best prettig werken.
Topic: Hoe ziet jouw DJ Booth eruit (17-4-2013 16:44:00)Ik moet voor de voorkant nog wat moois verzinnen inderdaad. Zie het alleen niet zitten om daar grote logo's of iets dergelijks te plakken. Mocht er iemand tips hebben zijn die natuurlijk meer dan welkom!
Bedoel je waar het meubel de hoek om gaat HS? want dat is inderdaad gewoon (zwart geverfd) berken. De hoekpanelen zijn echter wel onder een hoek gezaagd waardoor de 'spleet' minimaal is.
Topic: Welke USB stick en waarom? (10-4-2013 10:59:00)
Bedoel je waar het meubel de hoek om gaat HS? want dat is inderdaad gewoon (zwart geverfd) berken. De hoekpanelen zijn echter wel onder een hoek gezaagd waardoor de 'spleet' minimaal is.
Ik heb mij laten vertellen dat de handleiding van de speler zegt dat een 32GB stick (of kaart) de max is. Ik heb ook een 64GB stick, maar hij doet er soms verdomd lang over om een nummer te laden.