Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 2 van 250)
Moderator(s): Dré
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
13-3-2004 17:11
Waar ik me het meest aan erger is als de lichtstoppen doorslaan.
Of van die BrEeZaHsLeTjEs die met glas lopen te gooien, tijdens carnaval werden ik en Hebebe bekogeld door zo`n groepje.
Toen had ik echt de neiging om het licht uit te zetten totdat die uit de zaal werden gezet.

Idd, die kinderen die overal doorglippen zonder dat je het doorhebt, en kinderen die steeds blijven kijken, of iets wat Hebebe en ik mee maakte tijdens carnaval;
Komt een meisje naar ons toe voor Chipz in Black.
Deze hadden we wel maar niet helemaal op de PC staan.
Dus zette we Cowboy op, het liedje was afgelopen en toen kwam dat kind vragen wanneer Chipz in Black kwam angry
Daar erger ik me dan aan.

En zo zijn er nog wel meer dingen te noemen!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
13-3-2004 17:18

DSalembier schreef:

yoghurt schreef:

Vliegende Champagnekurken
vliegende ballons of strandballen angry
Kurken zijn harder geloof mij maar wink ;)

grtz,
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
13-3-2004 17:30
Mensen die gaan zeuren over het geld vind ik denk ik toch wel het ergst en voor de rest ook zeker vliegende rotzooi.
kleine kinderen die naar de booth glippen voor een partijtje verstoppertje angry angry
en als je een waslijst aanvraagnummers krijgt is ook niet altijd evenleuk shocked 8O
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
13-3-2004 18:23

luuk schreef:

als ze met haar naakte tieten over je platen gaat wrijven.
Kan aan mij liggen, maar zie het probleem niet laugh :D
maar goed wat ik irritant vind:

- als er van die meisjes aankomen voor een verzoek numemr en als je dan zegt, die komt zo ... komen ze 1 minuut later weer en ga zo maar door
- als mensen gaan zeiken om de prijs
- als je afspreekt dat je 2 groepen stroom nodig hebt dat er maar 1 blijkt te zijn
- kinderen die komen vragen wat alles kost e.d
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
13-3-2004 18:25
Tsja, die waslijsten aanvraagplaatjes zijn ook mijn grootste ergernis. Er is er altijd wel eentje die je hele avond in wil plannen en thuis al zowat een playlist voor je heeft opgesteld. En als er dan iets niet wordt gedraaid komen ze hoogstverontwaardigd vragen waarom hun plaatje nog steeds niet is gedraaid. sad :(
Volgende keer Peter!
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
13-3-2004 18:29
- mensen die een cd komen brengen met kl*teherrie (wat dus totaal niet bij de muziekstijl past), en dan om de 5 minuten komen vragen of je dr een nummertje van wilt draaien...

en nog 1 wat ik laatst nog heb meegemaakt:

mensen die de vloer nat spuiten om schoon te maken, terwijl je speakers daar nog gewoon op de vloer staan, en je bezig bent je kabels in een koffertje te stoppen (met als gevolg een koffertje met wat waterschade)
Music is what feelings sound like...
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
13-3-2004 18:44
Ook erg leuk is van die kutfiguren die zichzelf waarschijnlijk maffioso vinden ofzo, die je gezellig gaan bedreigen als je geen R&B draait (op een techno feest angry )

En dat ze nog serieus buiten staan te wachten ook, echt zwaar triest.
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
13-3-2004 19:11

Max schreef:

Maar weet je wat ik goed irritant vind:

- als er van die meisjes aankomen voor een verzoek numemr en als je dan zegt, die komt zo ... komen ze 1 minuut later weer en ga zo maar door
- als mensen gaan zeiken om de prijs
- als je afspreekt dat je 2 groepen stroom nodig hebt dat er maar 1 blijkt te zijn
- kinderen die komen vragen wat alles kost e.d
En dan roepen k*t dj als de stoppen doorslaan
alsof iemand erop let
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 998
13-3-2004 19:15
Wederom mijn advies: of ze regelen een tweede groep, of je sluit het licht niet aan en draait dus alleen met geluid. Als dat geluid ook al meer dan 16A trekt dan is het: of meer stroom of geen geluid. Dan moet je eens kijken hoe snel er meer groepen vrij komen!
Dance the night away!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
13-3-2004 19:20

Tribal Chef schreef:

Ook erg leuk is van die kutfiguren die zichzelf waarschijnlijk maffioso vinden ofzo, die je gezellig gaan bedreigen als je geen R&B draait (op een techno feest angry )
En dat ze nog serieus buiten staan te wachten ook, echt zwaar triest.
Schering en inslag, bovendien: hoe kleiner de fuif, hoe meer problemen hiermee! sad :(
Nogmaals: ben ik blij dat de R&B-hype over is!

Voor de mensen die nog altijd denken dat ik uit mijn nek sta te praten: in onze streek wordt er ondertussen echt geen enkel nummer R&B meer gedraaid! Uitgezonderd op de top40-fuiven natuurlijk! nog even tanden bijten dus razz :p
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)