Forum > Muziek

welke stijl meest populair?

(69 reacties. Pagina 6 van 7)
Moderator(s): Dré
Colin232Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-9-2003
Laatste: 18-5-2006
Berichten: 47
17-2-2004 17:00

tom314 schreef:

leuke keuze in ieder geval. Nu, ik denk dat de meesten hier er zo over denken, maar wel die kans om op een groot evenement niet laten liggen (ligt er natuurlijk wel aan wat voor iets het is, ik zie me niet op een trance-evenement staan, of pakweg op een platte kermis).

Maar goed, leeftijd is niet zozeer van toepassing dan, maar "wat" draai je dan ?
Latin, soul, funk, drum 'n bass, punk, noise ?? Noem desnoods enkele namen van groepen/dj's, ik denk dat je ons allemaal wel benieuwd hebt gemaakt.
Voornamelijk Progressive. Maar ook af en toe NU-Jazz, Electro, Detroit, Funk en Techhouse / Deephouse. Hangt af van de sfeer, de mensen.

1 uur lang kan ik wel draaien emt alleen Progressive. Maar als ik langer draai dan draai ik verschillende stijlen. Anders wordt het zo saai.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
20-2-2004 10:32
ben ik het helemaal mee eens. Denk ook, als ik weer even on-topic mag gaan, dat wanneer we het over de meest populaire stijl gaat voor 2004, dat het mixen van verschillende stijlen (als dat al niet gebeurt) populair wordt dit jaar. Hoor van veel mensen die regelmatig feesten bezoeken, dat ze het wel hebben gehad met 4/5 uur achter elkaar alleen techno of progressive. Dat wordt best saai namelijk. Ik ben een groot voorstander van het door elkaar gooien van allerlei stijlen, mits een goede opbouw. draai zelf, sinds een maand of twee, minimal/tech-house/electro/acid. Denk/hoop dat deze manier van draaien best wel eens aan zou kunnen slaan.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Colin232Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-9-2003
Laatste: 18-5-2006
Berichten: 47
20-2-2004 12:31

braz schreef:

ben ik het helemaal mee eens. Denk ook, als ik weer even on-topic mag gaan, dat wanneer we het over de meest populaire stijl gaat voor 2004, dat het mixen van verschillende stijlen (als dat al niet gebeurt) populair wordt dit jaar. Hoor van veel mensen die regelmatig feesten bezoeken, dat ze het wel hebben gehad met 4/5 uur achter elkaar alleen techno of progressive. Dat wordt best saai namelijk. Ik ben een groot voorstander van het door elkaar gooien van allerlei stijlen, mits een goede opbouw. draai zelf, sinds een maand of twee, minimal/tech-house/electro/acid. Denk/hoop dat deze manier van draaien best wel eens aan zou kunnen slaan.
Het draaien van verschillende stijlen houdt je set ook spannend en verassend. Als ik 1 uur ergens moet draaien dan draai ik wel alleen progressive. Mits ik natuurlijk goeie nieuwe progressive platen heb. Anders als er 10 goeie NU-Jazz platen uitkomen laat ik die horen.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 09:49
Nu-jazz? Nooit van gehoord. Kan me er wel iets bij voorstellen (Jazzanova etc.) maar hoe combineer je dit met progressive, wat mijn meer in de oren klinkt als producties van Sander Kleinenberg en lemon 8 en dat soort mannen. Lijkt me een interessante combi
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
WardtAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 6-1-2004
Laatste: 27-2-2004
Berichten: 15
27-2-2004 12:44
Ik denk dat dit het tiësto en ferry corsten jaar word, aangezien die alletwee zo hard gaan, dat ou je niet voor mogelijk...
Ik ben potjandriedubbeltjes nog steeds proeftijd lid
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
27-2-2004 14:07
denk dat afgelopen jaar al tiesto's jaar is geweest. (en denken is iets anders als hopen) Gun het nu Ferry Corsten wel, hij is immers 1 van de mensen tijs in het zadel geholpen. Nu mag hij zelf wel eens van de roem gaan genieten. maar dan moet hij wel wat betere platen maken als wat hij nu laat zien vind ik. Dat laatste nummer is echt bagger (hoop dat ik nu geen horde boze Corsten-fans achter me an krijg) Dat 'Rock your body rock' was opzich nog wel okay, maar dat laatste plaatje.
Oh, en even ter verduidelijking --> ging hier over welke stijl en niet welke dj's en producers. Dus geen Tiesto maar Trance/progressive en geen Corsten maar Trance/beetje electro wink ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
28-2-2004 13:54
Dit jaar wordt armin van buurens jaar :) (heerlijke trance dus happy :) ) Ferry corsten is nu veel in media door zijn nieuwe alblum die ik zelf wel erg kan waarderen.
Kwa muziek stijd denk ik dat progressive erg populair gaat worden.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
28-2-2004 14:07

visje schreef:

Dit jaar wordt armin van buurens jaar :) (heerlijke trance dus happy :) ) Ferry corsten is nu veel in media door zijn nieuwe alblum die ik zelf wel erg kan waarderen.
Kwa muziek stijd denk ik dat progressive erg populair gaat worden.
Als je met "progressive" progressive-trance bedoelt, denk ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, al gaat de term "progressive" dan natuurlijk wel volledig de mist in laugh :D
De zuivere Trance lijkt me serieus met uitsterven bedreigd doordat het één van de weinige genres is die zich blijft vastpinnen aan zijn grondgedachte en niet van plan lijkt om vernieuwing toe te voegen aan het genre.
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
Meindert666Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-4-2004
Laatste: 30-8-2007
Berichten: 1
1-4-2004 11:17
DE muziekstijl van 2006.......NEWBEAT!! jaja (en ik kom niet eens uit belgie)
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
1-4-2004 12:15

meindert666 schreef:

NEWBEAT!!
Wat houdt dat in?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)