Forum > Muziek

Hardcore muziek verboden door burgemeester Zandvoort

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
8-9-2003 19:28

DJ Voz schreef:

Zoiemand hoort geen burgemeester te zijn
Ik weet niet of ik het daar helemaal mee eens ben, het is natuurlijk zo dat die burgemeester een buitenstaander is die ziet wat er in zijn stad (is Zandvoort een stad?) gebeurd, hij ziet agressie tijdens een feest en hoort herrie. Ik zou in zo'n situatie ook een beetje bevooroordeeld raken. Dan zou ik denken als burgemeester "voorkomen is beter dan genezen, laten we het afschaffen"
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
10-9-2003 10:06

SB1 schreef:

Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he, niet alle drugs geven je extra energie waardoor je nog ff langer door kan gaan. Kijk naar de escape daar zitten op zondag erg veel drugsgebruikers en dealers, en ik denk niet dat daar hardcore of harstyle gedraait wordt.
Drugs kan je ook gebruiken om je lekker te voelen en voor een intensere beleving van alles niet alleen om harder te stampen
Je begrijpt natuurlijk ook dat als ik het over drugs heb in de context van hardcore, dat ik het niet heb over GHB, DMT, LSD, THC en andere "ontspanningsdrugs" maar dat ik het hier gewoon heb over MDMA, speed, sos, alcohol en combinaties van deze drugs (al valt MDMA m.i. niet helemaal onder de "snelheidsdrugs")

en tuurlijk gebruik je drugs om langer door te kunnen gaan, en je feestje intenser te beleven, maar dat je het met die intentie doet, neemt niet weg dat dit spul gewoon als nadeel heeft dat de zachtaardige kanten van je karakter wegvagen. Rationeel nadenken is er niet meer bij onder invloed van deze stoffen, en kleine irritaties kunnen zo erg oplopen dat je geen andere weg meer ziet dan de irritatiebron maar te "elimineren"

dus:

dat je een pilletje slikt met de intentie om te feesten betekent niet dat het onmogelijk is om fout te gaan

dat je speed snuift om het langer vol te houden, betekent dat niet dat je niet aggressief kan worden

als je al 15 jaar met regelmaat hard en foutloos op de LSD loopt te trippen betekent dat niet dat je geen kans meer hebt om fout te gaan.

drugs heeft nadelen die zelfs met de beste intenties niet kunnen worden genegeerd

en nu verstandig allemaal weer aan je colaatje wink ;)
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
10-9-2003 22:08
Hardcore verbieden !!

dat moeten ze niet flikken bij een gabber in hart en nieren.

drugsdealen is gewoon een vooroordeel ik weet net zo goed als jullie dat er wel eens gedealt word. MAAR dat is echter geen reden om deze Muziek te verbieden

sad :(
D'n huisschilder
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
11-9-2003 00:17

dj roma schreef:

Muziek
Met de hoofdletter M wel te verstaan!
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
12-9-2003 13:30
Voor zover ik weet is dit idee van de burgemeester van Zandvoort alweer van de baan. Ik ben geweest op de laatste editie van Dancevoort en daar werden alle muzieksoorten gewoon gedraaid. Op het plein t.o. de Febo (ik weet niet hoe het daar heet) was het weer lekker "hakken en zagen".
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
13-9-2003 18:02

Victor schreef:

Voor zover ik weet is dit idee van de burgemeester van Zandvoort alweer van de baan. Ik ben geweest op de laatste editie van Dancevoort en daar werden alle muzieksoorten gewoon gedraaid. Op het plein t.o. de Febo (ik weet niet hoe het daar heet) was het weer lekker "hakken en zagen".
helaas gemist, hoorde dat er een topsfeer heerste en goed gedraaid werd. sad :(
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
14-9-2003 06:19
Zeker. Een collega/goede bekende van mij doet het geluid en licht voor de Chin Chin en dat is imho toch altijd de beste plek waar je kan zijn tijdens Dancevoort. Lekkere muziek, mooi licht (helaas deze keer op sommige momenten iets minder goed geluid, later werd het beter).
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 9469
11-10-2003 16:55
Voor nu even op slot angry
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Afgesloten topic