Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 4 van 146)
Moderator(s): Dré
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
12-8-2006 12:15
wat ook handig is, gewoon een paklijst. Dit gebruik ik al vanaf het begin, erg makkelijk om vlak voordat je wegrijd even alles af te vinken zodat je zeker weet dat je alles hebt. (Meestal blijven alle kabels toch in de kabelkist zitten, dus vergeten is me nog niet gebeurt, maar kan natuurlijk altijd gebeuren wink ;) )
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
13-8-2006 13:51
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 17-8-2006 10:05
Edit Mod: Robbie,
We hebben je nu diverse malen gevraagd om wat meer in de leesmode te gaan,
Je hebt een mailtje gehad.

Edit Mod: Dré: Geit z'n account is geblokkeerd en, in overleg met Geit, leeggemaakt. Waar mogelijk zullen z'n bijdragen, op eigen verzoek, verwijderd worden.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
26-8-2006 12:39
Ik weet niet of het hierbij hoort, maar ik heb wat te meldenwink ;)

Net precies heeft een klant een rookmachine opgehaald, ik heb nu een tijdelijke actie namelijk de kleinste rookmachine die er is voor 6 euro incl. vloeistof. Nu kwam de klant net de rookmachine ophalen, zegt hij dat hij hem nodig heeft voor een zaal met 400 man. Ik zeg hem eerlijk dat hij het niet gaat redden met deze machine, maar hij wilde toch perse deze machine (budgets was niet groter zei hij). Uiteindelijk heeft hij de kleine machine mee genomen voor een zaal van 400 man[:O]. Ik ben benieuwd of ik de kleine machine wel heel terug krijg[:o].. Maandag komt de klant hem terug brengen[:o]
Focus on the customer and the rest will follow.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
26-8-2006 13:01

Marc Ebbers schreef:

Ik weet niet of het hierbij hoort, maar ik heb wat te meldenwink ;)

Net precies heeft een klant een rookmachine opgehaald, ik heb nu een tijdelijke actie namelijk de kleinste rookmachine die er is voor 6 euro incl. vloeistof. Nu kwam de klant net de rookmachine ophalen, zegt hij dat hij hem nodig heeft voor een zaal met 400 man. Ik zeg hem eerlijk dat hij het niet gaat redden met deze machine, maar hij wilde toch perse deze machine (budgets was niet groter zei hij). Uiteindelijk heeft hij de kleine machine mee genomen voor een zaal van 400 man[:O]. Ik ben benieuwd of ik de kleine machine wel heel terug krijg[:o].. Maandag komt de klant hem terug brengen[:o]
misschien staat er wel maar een podium van 3 bij 5 meter, dan gaat het natuurlijk prima.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
26-8-2006 13:10

Watt-Xtra schreef:

Marc Ebbers schreef:

Ik weet niet of het hierbij hoort, maar ik heb wat te meldenwink ;)

Net precies heeft een klant een rookmachine opgehaald, ik heb nu een tijdelijke actie namelijk de kleinste rookmachine die er is voor 6 euro incl. vloeistof. Nu kwam de klant net de rookmachine ophalen, zegt hij dat hij hem nodig heeft voor een zaal met 400 man. Ik zeg hem eerlijk dat hij het niet gaat redden met deze machine, maar hij wilde toch perse deze machine (budgets was niet groter zei hij). Uiteindelijk heeft hij de kleine machine mee genomen voor een zaal van 400 man[:O]. Ik ben benieuwd of ik de kleine machine wel heel terug krijg[:o].. Maandag komt de klant hem terug brengen[:o]
misschien staat er wel maar een podium van 3 bij 5 meter, dan gaat het natuurlijk prima.
daar hoop ik stiekem wel opwink ;)
Focus on the customer and the rest will follow.
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
26-8-2006 15:04
No offence, maar is het verhuurpakket niet een beetje aan de te krappe kant om nog serieus genomen te worden? shut up :X Met een F80 en Z1000-achtige machine kom je niet ver ben ik bang. Daarnaast staat de site vol met spelfouten. Tot slot kun je het beste alleen eigen fotomateriaal gebruiken, omdat je je dan anders voordat dan hoe het werkelijk is.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
26-8-2006 15:22
Klopt site is nog lang niet goedashamed :$,

Maar assortiment is zeer beperkt, Maar je moet ergens beginnen hé.
Ik ben alleen nog steeds aan twijfelen over de aanschaf van bepaalde machines (pro2000, en hq-power copie geval).

Misschien dat ik inderdaad wat dingen beter kan veranderenwink ;),
de welkomst tekst is inmiddels al veranderdwink ;) ziten alleen nog wel fouten in, het probleem is alleen vaak dat ik ze zelf niet zie[$]

Maar ja, is en blijft hobby.
De winst is ook zeer gering, zeker als je na gaat dat er overal hoge concentratie rookvloeistof in gaat.
Focus on the customer and the rest will follow.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
26-8-2006 20:23
Het idee is wel leuk, je zal alleen moeten zorgen dat je een product levert dat zo interresant is dat ze (bij) jou daar apart voor boeken.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
27-8-2006 15:32

Marc Ebbers schreef:

Maar assortiment is zeer beperkt, Maar je moet ergens beginnen hé.
Ik ben alleen nog steeds aan twijfelen over de aanschaf van bepaalde machines (pro2000, en hq-power copie geval).
Neem dingen in je verhuurpakket, OF waar vraag naar is, OF waar je vraag naar kunt creëren. Da's volgens mij niet bepaald het geval, met rookmachines aangezien je aan een rookmachine in 99% van de gevallen weinig hebt zonder licht/geluid. En als je licht/geluid huurt bij een bedrijf, zullen ze daar óók wel een rookmachine bijhebben.
Maar ja, is en blijft hobby.
De winst is ook zeer gering, zeker als je na gaat dat er overal hoge concentratie rookvloeistof in gaat.
Met alle respect, maar ik zie weinig hobby aan het meegeven van rookdozen aan mensen... wink ;)

En zeer geringe winst is niet écht vreemd, als je een rookdoos inclusief vloeistof meegeeft voor ongeveer de consumentenprijs van de vloeistof... ZR-mix is 5 euro per liter, en je geeft ze waarschijnlijk een liter mee. Pas na 50 klanten heb je dus je rookdoosje van, laat me gokken, 50 euro terugverdient. Immers, 5 euro kosten, 6 euro omzet, 1 euro voor 't apparaat.
Light Image
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
27-8-2006 19:25

JeroenVDV schreef:

Neem dingen in je verhuurpakket, OF waar vraag naar is, OF waar je vraag naar kunt creëren. Da's volgens mij niet bepaald het geval, met rookmachines aangezien je aan een rookmachine in 99% van de gevallen weinig hebt zonder licht/geluid. En als je licht/geluid huurt bij een bedrijf, zullen ze daar óók wel een rookmachine bijhebben.
Geef ik je 100% gelijk, Opzich eigenlijk best raar dat er toch mensen zijn die de rookmachine apart hurenshocked 8O

JeroenVDV schreef:

Met alle respect, maar ik zie weinig hobby aan het meegeven van rookdozen aan mensen... wink ;)
ieder zijn ding hewink ;)
Focus on the customer and the rest will follow.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)