Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 49 van 80)
Moderator(s): Dré
Lj/dj conoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2005
Laatste: 8-2-2011
Berichten: 264
27-5-2006 13:47
ik zou het niet erg hebben gevonden als ze om 3 uur die dag nog belde.
maar nopes daarom ben ik gewoon pissig.
door het weer en de moeite die ik heb gedaan voor niets.

maar bedankt voor reacties ga er wat mee doen.

mvg coen
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
28-5-2006 11:38

greup schreef:

Bij uitval?? Moet ik daar onder verstaan dat als jij er niet bent, dat ze niet betalen? (lijkt me logisch)

En als zij "uitvallen" (ik zou die term toch vervangen als ik jou was) betalen ze dan alleen jou niet?

Als ik jouw verhaal zo lees heb jij ook apparatuur meegenomen die betaald moet worden.

In de regel "als het uitvalt wordt de dj niet betaald" staat niet dat de apparatuur ook niet betaald dient te worden.

Ik raad je aan om die regel in je contract even drastisch te veranderen.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
28-5-2006 17:43
Afgelopen weekend weer:

had een setje GAE op locatie staan, komt de band, die wil met eigen PA optreden. Prima, mag van mij, bouw ik mijn setje wel af en ontvang m'n geld wel.

Bouwen ze vervolgens hun PA op, bestaat dat uit een actief setje JB systems, 2 10" toppen en 1 12" subje. Terwijl ik er een setje 15" top en 18" sub passief per kant had staan.

Waar zijn we dan mee bezig??
Vergeet niet te lachen
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
28-5-2006 18:03
Geeen idee, niet erg slim in ieder geval maarja...mensen met minder verstand van zaken zijn wel vaker geneigd argwanend te zijn naar 'vreemd spul'.

Vraag me alleen af of het zo'n slechte ervaring was? Jij bent toch mooi vroeg klaar? wink ;) razz :p
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
28-5-2006 18:07
nja, als jij daar eerst hebt gestaan, en gedachjt had langer te kunen draiane heb je misschien zelf mensen uitgenodigd, als daar dan in eens een ander setje staat wat naar jou idee een mindere kwaliteit geeft kan dat negatieve gevolgen hebben voor je klanditie lijkt mij.

Sommige mensen komen speciaal voor jou en zien dan spullen die misschien midner goed ziojn, is niet echt lekkere reclame he?
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
28-5-2006 18:14
Kon sowieso niet op tijd naar huis, had nog 3 andere klussen lopen die dag dus op tijd naar huis was er niet bij.

Maar inderdaad, het is wel lelijk dat mensen met alle geweld hun eigen setje willen hebben en dus iets anders maar afwijzen.

Setje is geschikt voor de locatie (enigzins overkill), maar hun JB Systems setje trekt die zaal nooit op een goed vermogen (en dat hebben ze ondervonden, ghe ghe ghe..).
Vergeet niet te lachen
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
28-5-2006 18:42

Dj Mark schreef:

Maar inderdaad, het is wel lelijk dat mensen met alle geweld hun eigen setje willen hebben en dus iets anders maar afwijzen.
Ik zou er niet mee zitten, en zo te zien jij ook niet.
komt de band, die wil met eigen PA optreden. Prima, mag van mij, bouw ik mijn setje wel af en ontvang m'n geld wel.
Er kunnen allerlei zaken meespelen, waar jij niet van op de hoogte bent.

Heb ooit iets soortgelijks meegemaakt (2x) wat resulteerde in een geheel ander verhaal.
De geplaatste apparatuur die men had meegebracht was echter niets mis mee, echter de manier van aansluiten en de persoon die er achter stond wel.
Met als gevolg dat het publiek behoorlijk klaagde.

Ik kan er totaal niet mee zitten, denkt een ander beter geluid te hebben of mensen met meer kennis, prima.
Vind het dan ook geen "slechtste ervaring".

Martin.
kvm entertainment
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-6-2006 13:11
Gisteren ook een hele slechte ervaring gehad; een showtje in een werfkelder in de binnenstad van Utrecht. Wat een K*Tstad om in te rijden zeg! Overal éénrichtingsverkeer, maar dat is wel in meer steden zo. Maar dan ook nog overal van die verdomde paaltjes! En dan een hele steile trap om bij de locatie te kunnen komen... respect voor iedereen die er regelmatig draait, maar ik niet meer! Ik kom wekelijks in steden als rotterdam, den haag, amsterdam etc, maar Utrecht is absoluut het ergste!

Zo die frustatie ook weer even kwijt laugh :D
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RiLeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 19-6-2009
Berichten: 65
21-6-2006 17:45

YourLiVe schreef:

Gisteren ook een hele slechte ervaring gehad; een showtje in een werfkelder in de binnenstad van Utrecht. Wat een K*Tstad om in te rijden zeg! Overal éénrichtingsverkeer, maar dat is wel in meer steden zo. Maar dan ook nog overal van die verdomde paaltjes! En dan een hele steile trap om bij de locatie te kunnen komen... respect voor iedereen die er regelmatig draait, maar ik niet meer! Ik kom wekelijks in steden als rotterdam, den haag, amsterdam etc, maar Utrecht is absoluut het ergste!

Zo die frustatie ook weer even kwijt laugh :D
Nu je het zo over Utrecht hebt, ik vraag me af waar is Silvia? Ik heb der al een tijdje niet op het forum gezien of heb ik wat gemist?
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
21-6-2006 19:34
EN haar site is ook offline....misschien druk?

Moest laatst draaien ook aan de gracht in utrecht en het is wat dat betreft echt een logistiek dramaatje....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)