Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 1 van 80)
Moderator(s): Dré
DJ AroZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 123
2-3-2003 17:53
Wat is jullie slechtste ervaring ?

Mijnes is dat 1x me mengpaneel kapot ging en de andere keer dat 1 cd disc ofzow hoe dat heet van een tascam Cd 302 nie open wou was kapot :S

Nu wil ik het horen happy :)
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
2-3-2003 18:00
ik neem aan op een feest?
heb tot nu toe nog niet veel ergs meegemaakt, mja simpele dingen, laatste feesie ow kut, 8 kleurenfilter/ramen vergeten aiii, ehm shit microfoons vergete, en ehm nog een paar cds maar ja dat was vlak bij, duzzz
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
2-3-2003 18:03
Ergste was bij ons een kapotte fader op onze toch al halfgare mixer. Eventjes beetje improviseren en dan luktet wel. Andere afgang was dat ik tegen het knopje van de versterker aanschopte waardoor die uitging. Het werd toen wel opeens erg stil laugh :D
Volgende keer Peter!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
2-3-2003 18:03
Ja, ik heb eigenlijk nog nooit slechte ervaringen gehad, op één ding/dag na !

Begin dit schooljaar gingen we met de tweede klas op schoolkamp, Ik en nog een andere gast uit de klas mochten de disco op 'bonte avond' verzorgen ! 's middags gingen we de disco opbouwen, en echt alles ging leterlijk mis sad :(
We waren bezig met het opzetten van de lichtbrug, totdat één statief uit elkaar viel ! toen we die hadden aangeschroefd, ging het andere statief kapot angry de aandraai-schroef was dolgedraait, daarna wilde we de stukken van 1,5 meter aan elkaar koppelen, en toen gingen ze niet inelkaar, toen we het ene stuk eruit wilde halen ging die NIET eruit shocked 8O toen moeten we de leraar er weer bijhalen, die had met een tang de buizen ontkoppeld, en ik had besloten om maar één stuk te gebruiken ! omdat dit niet ál te stevig was hadden we er maar 3 moonflowers aangehangen en de rest hadden we niet gebruikt ! Ondertussen was de klasgenoot waar ik die avond de disco mee deed, zijn disco meubel aan het opbouwen, aan iedere kant was een blacklite bevestigd, toen EINDELIJK het meubel in elkaar zat viel er een Blacklite vanaf shocked 8O En dit was pas een klein stuk van een vreselijke dag wink ;)

Ik heb van deze dag véél geleerd !

Greetzz,
Max
wink ;)
DJ JipStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-2-2003
Laatste: 28-12-2003
Berichten: 19
2-3-2003 19:10
Ik veel te veel:

1x versterker (eindtrap).
2x Cd speler (ouderdom).
En m`n nokia 3310 (gevallen).

Mzzls, Jip
F&A Drive-in show
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
2-3-2003 19:37
Zo'n tweetal jaar geleden moesten we de PA verzorgen voor een travestietenshow in een reuzetent... allemaal goed en wel, mooie opstelling qua geluid, licht ook redelijk goed tot we na de eerste act plots al het licht kwijtwaren op het podium shocked 8O... alles werd toen nog netjes op 1 enkele controller aangesloten en net de die controller bleek geen zin te hebben om te werken dat weekend (ondertussen verdelen we alles over totaal gescheiden circuits happy :)).
Nu, op nog geen minuut tijd zaten we onder dat podium alle aansluitingen te veranderen en vooraleer de presentator kon beginnen te zagen waren zijn spots aangesloten op de netspanning! Geen controller meer voor de rest van die nacht razz :p

Alsof dat nog niet genoeg was...
Die presentator stelde zichzelf voor als de meest professionele in zijn soort totdat hij het podium opging... zijn microfoon werkte niet, of dat dacht hij toch...
hij was gewoon even "vergeten" dat daar een knoppeke opzat om die microfoon aan te steken laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Begon dat ventje ons dan te verwijten (in de micro!!) dat wij niet in staat zijn om op een professionele manier om te gaan met artiesten, omdat die zijn knoppeke vergeten was verdorie!! angry
Didier begon het al wat op zijn zenuwen te krijgen natuurlijk...
Vervolgens gaf die klojo een verkeerde CD aan ons waardoor zijn striptease-act dreigde in het water te vallen, stond die gast wéér te roepen in de micro dat WIJ onprofessioneel tewerk gingen... ik werd RAZEND angryangryangry maja, we moesten tonen dat we meer verstand hebben dan hij natuurlijk... Uiteindelijk hebben we zijn micro afgesloten en een paar acts na elkaar laten komen zonder dat dat ventje kon praten laugh :D

Wij voelden ons natuurlijk de slechten van het verhaal... maar gelukkig hadden de organisatoren door dat de fout niet bij ons zat en wat nog beter is, alle organisatoren uit onze streek die gebruik maakten van Geova... oeps, bijna verklapt wink ;) hebben hem ondertussen laten vallen voor gelijkaardige problemen!!

Eind goed, al goed, maar zo'n weekend?? NOOIT MEER!!!!

Didier
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
RitscheStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 16-8-2015
Berichten: 129
2-3-2003 19:44
dan toch wel perongeluk het kanaal open laten staan van de in-te-mixen plaat.

Dus lekker cue'en zodat iedereen het kan horen. Woops wink ;)
Mooie vrouwen zijn niet lelijk
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
3-3-2003 00:26

DSalembier schreef:

hij was gewoon even "vergeten" dat daar een knoppeke opzat om die microfoon aan te steken
Waarbij weer eens mijn wijze tip te voorschijn komt dat je de schakelaar van je microfoon op "on" moet zetten, en hem dan vastlijmen, of er tape omheen doen zodat hij nooit meer los kan.
Een mic zet je aan met je schuif op je mixer, en niet met de schakelaar op de mic!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJ AroZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 123
3-3-2003 07:48
idd tom
Bij ons op school als ik met me andere drive in kameraad moet gaan draaien dan zetten ze hem altijd uit of zetten ze hem aan voor de boxen sad :(
PIEEEEEEP
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
3-3-2003 14:19
In onze hifi-disco tijd (jaar of 8 geleden) hebben we ooit om de minuut een zekering van de versterker mogen vervangen... totdat ze er al uit klapten voordat ze erin zaten...

Mens waar we draaide bleef zeuren dat we meer zekeringen moesten gaan halen... maar zijn uiteindelijk toch maar een andere radio/versterkert wezen halen.

En toen we later eindelijk een wat betere versterker en speakers hadden, hadden we geen geluid... scheen dus aan onze verloop <-> lange tulpkabel <-> verloop aansluiting te liggen.
Sindsdien proberen we de verlopen tot een minimum te houden en geen tulpkabels meer :P

En die mics, zijn wij blij met Sennheiser... aanzetten, schroefje om en niemand die em uitzet...
tis alleen wel een nadeel bij draadloze mics.
vaj-ta-lie-tie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)