Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 23 van 146)
Moderator(s): Dré
FrodorfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-6-2006
Laatste: 21-12-2011
Berichten: 37
12-6-2007 20:23

big bang schreef:

Het ging niet om een feest, maar om een theaterklus. Dan is en verkeerd nummer nog net iets lulliger. Kennelijk was er geen tijd voor een technische doorloop oid.
Jawel, 1 doorloop gehad, en dat was direct de generale... Het mooie was, dat het wel het goede nummer was razz :p
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
13-6-2007 19:34
Wat ook prachtig is zijn van die mensen die bijvoorbeeld een stukje willen doen op een bruiloft ofzo en dan in ene tegen je zeggen. Mag nu het nummer .... van .... aan? (terwijl ze al klaar staan om het stukje op te gaan voeren) en van tevoren helemaal niets hebben gezegt! zo een hekel aan dat soort figuren laugh :D
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
13-6-2007 19:45

eriswa schreef:

Wat ook prachtig is zijn van die mensen die bijvoorbeeld een stukje willen doen op een bruiloft ofzo en dan in ene tegen je zeggen. Mag nu het nummer .... van .... aan? (terwijl ze al klaar staan om het stukje op te gaan voeren) en van tevoren helemaal niets hebben gezegt! zo een hekel aan dat soort figuren laugh :D
Ik vind het nog mooier als mensen een nummer aan komen vragen wat ik al in m`n cd speler klaar heb staan om te draaien. Telepatie of gevoel voor je publiek?? Ik weet het niet maar het is me toch al een aantal keer gebeurd!
Meh me lêpke!!!
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
13-6-2007 20:01

warface schreef:

eriswa schreef:

Wat ook prachtig is zijn van die mensen die bijvoorbeeld een stukje willen doen op een bruiloft ofzo en dan in ene tegen je zeggen. Mag nu het nummer .... van .... aan? (terwijl ze al klaar staan om het stukje op te gaan voeren) en van tevoren helemaal niets hebben gezegt! zo een hekel aan dat soort figuren laugh :D
Ik vind het nog mooier als mensen een nummer aan komen vragen wat ik al in m`n cd speler klaar heb staan om te draaien. Telepatie of gevoel voor je publiek?? Ik weet het niet maar het is me toch al een aantal keer gebeurd!
Ja, nu je het zegt, dat gebeurt bij ons ook wel eens... das echt lagge!
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 13458
13-6-2007 20:14

warface schreef:

Ik vind het nog mooier als mensen een nummer aan komen vragen wat ik al in m`n cd speler klaar heb staan om te draaien. Telepatie of gevoel voor je publiek?? Ik weet het niet maar het is me toch al een aantal keer gebeurd!
Het kan nog veel gekker (en dit heb ik vaker meegemaakt dan je logischerwijs zou verwachten)... Een nummer aanvragen dat op dat moment reeds gedraaid wordt...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
13-6-2007 20:36
Dit kan bijvoorbeeld ook zijn dat je een cha cha cha draait, en dat er dan een meisje aan je meubel komt staan die graag een cha cha cha wil horen om met dr vriend te kunnen dansen. laugh :D
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
13-6-2007 20:38

Dré schreef:

warface schreef:

Ik vind het nog mooier als mensen een nummer aan komen vragen wat ik al in m`n cd speler klaar heb staan om te draaien. Telepatie of gevoel voor je publiek?? Ik weet het niet maar het is me toch al een aantal keer gebeurd!
Het kan nog veel gekker (en dit heb ik vaker meegemaakt dan je logischerwijs zou verwachten)... Een nummer aanvragen dat op dat moment reeds gedraaid wordt...
Dat heb ik ook al eens meegemaakt.
Ook trouwens dat ze het eerst aan kwamen vragen,, en op het moment dat het nummer toch al bijna een halve minuut op staat nog een keer aan komen vragen. Persoonlijk vind ik dat gewoon onnozel!!! Op zo`n moment vraag ik me toch echt af of ze wel naar de muziek luisteren die ik draai!
Meh me lêpke!!!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
13-6-2007 21:11
Het is een beetje een cliché, maar op de één of andere manier gebeurd hetvolgende mij altijd met buitenevenementen.

Rara, wat klopt er niet aan dit plaatje
Lj_pinoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-2-2005
Laatste: 8-7-2007
Berichten: 36
13-6-2007 21:26

Yoghurt schreef:

Het is een beetje een cliché, maar op de één of andere manier gebeurd hetvolgende mij altijd met buitenevenementen.

Rara, wat klopt er niet aan dit plaatje
Leeg statief rechtsachter, terwijl op de andere statieven speakers staan?
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
13-6-2007 21:29

lj_pino schreef:

Yoghurt schreef:

Het is een beetje een cliché, maar op de één of andere manier gebeurd hetvolgende mij altijd met buitenevenementen.

Rara, wat klopt er niet aan dit plaatje
Leeg statief rechtsachter, terwijl op de andere statieven speakers staan?
Bijna goed.... Ging eigenlijk meer om hetgeen wat mij altijd gebeurd met buitenevenementen (al eerder voorbij gekomen op het forum ook). Meestal kan ik al soundchecken als de tent nog niet staat. Dat heeft overigens niets met mij te maken, maar meer met het grote aantal incapabele tentenbouwers die dit land rijk is.

Tent is overigens ook nooit af gekomen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)