Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 63 van 64)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
10-6-2015 17:01
Voor mijn gevoel is dat toch anders. Als ik iemand bel op een vaste lijn dan snap ik dat hij soms niet thuis is. Als ik iemand bel op z'n mobiel dan verwacht ik dat minder snel (aangezien een mobieltje niet aan een "huis" gebonden is).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1230
10-6-2015 17:43
Kan ik me in vinden, echter vind ik dat logischer in een privé situatie. Mensen zijn dan niet thuis of willen niet gestoord worden. Maar van een bedrijf of zzp'er mag je toch verwachten dat die bereikbaar is tijdens de reguliere uren, of dat nu op een vaste- of mobiele lijn is. Een voicemailbox is dan gepaster buiten de reguliere uren, tijdens de reguliere uren verwacht ik eerder een "in gesprektoon", dan weet je tenminste dat er leven aan de andere kant van de lijn is en dat je dadelijk nog maar eens moet proberen.
Free beats!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
10-6-2015 19:10
willen of kunnen niet gestoord worden, das wel een verschilletje.

Als ik bezig ben met geluid en/of beeld voor een uitvaart, neem ik echt niet op......
Soms kunnen we de telefoon niet aannemen vanwege onze werkzaamheden.
Als u met nummer herkenning belt, bellen wij u zo snel mogelijk terug.
Uiteraard kunt u ook altijd een SMS, of een E-mail sturen.

Spoed
Onze mail wordt meerdere keren per dag uitgelezen,
maar als u echt haast heeft, is sms of bellen uiteraard het snelste.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 2052
10-6-2015 19:33
Voordeel van een vaste lijn. Mensen zijn toch enigszins selectief. Spoed is mobiel, minder of geen spoed is via de vaste lijn.
Scheelt een hoop vertegenwoordigers, acquisitie en dergelijke op je mobiel.
Immers ben je dan vaak op locatie bezig of sta je net te laden/lossen.
Nee, ik heb al een verzekering, alarm, BHV kit om maar wat regelmatige bellers te noemen.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
10-6-2015 23:15
Haha, Frank.
Vooral de marketingbedrijfjes die onze Adwords resultaten wel eens even zullen verbeteren.
Dat je vervolgens door hen te moeten betalen alsnog meer kosten per klik maakt vergeten ze even te vermelden.

Leuk om te zien hoe verschillend er gedacht wordt over wel of geen vaste lijn gebruiken.
Ik denk dat ik mijn vaste lijn binnenkort maar eens doorschakel naar mijn 06. Als het goed is moet ik dan kunnen zien hoe vaak er doorgeschakeld is.
Ik ben wel benieuwd of er via de vaste lijn andere klanten komen, of dat het net even de drempel verlaagd voor sommigen.
Mijn hypothese is dat het vooral een wat conservatievere groep (ouderen?) over de streep zal trekken om te bellen.
Darth Crossfader
SoundpowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 694
11-6-2015 07:40
Ik heb mijn vaste nummer en mobiel op mijn visitekaartjes staan, maar ik kan me niet herrinneren wanneer de laatste keer was wanneer ik op mijn vaste lijn ben gebeld... volgens mij dit jaar nog 0!! keer... en vorig jaar zijn de keren ook op 1 hand te tellen.
Vaste lijn is voor mij echt een backup, voor het geval mobiel eruitligt oid, gebruiken doe ik het amper.
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
BestekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2005
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 281
11-6-2015 10:10
Vind een vaste lijn inderdaad erg 1999, vroeger was men huiverig voor mobiel maar tegenwoordig is het voor iedereen normaal.
Wellicht als je klanten wat meer op leeftijd zijn dat dit een grotere rol speelt.
Al mijn klanten bellen mij mobiel, vast nummer word alleen gebeld door marketing bedrijven die mij een lap grond in Afrika willen verkopen of een pallet voordelige Spaanse wijn
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
11-6-2015 11:53
Vroeger waren de kosten voor vast naar mobiel bellen een stuk hoger (factor 5 tot 10),
en daar komt de (hardnekkige) weerstand vandaan om een mobiel nummer te bellen.

Tegenwoordig maakt het meestal niet meer uit of je naar mobiel of vast belt.

Mijn ervaring is dat mensen je willen spreken als ze je bellen, duh.
En dan weten ze over het algemeen wel dat je het meest bereikbaar ben op je mobiele nummer.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 2057
11-6-2015 12:51
Tja met alle 3 4 en 4,5G zwik is het toch vaak nog niet mogelijk om op elke plek in het land een goed verstaanbare spraakverbinding op te zetten met je GSM (Geen Signaal Meer) shut up :X
Als ik een vast toestel bij de hand heb, en het nummer toch moet intoetsen pak ik toch liever het vast toestel.
Ik wacht nog op de eerste dubbelzijdige GSM, van de ene kant gewoon ouderwetse toetsen en klein schermpje, aan de andere kant touchgevalletje voor de mails en agenda enzo...
Niet goed, wel hard!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
11-6-2015 14:53
Het wachten is op schermen met een dynamisch reliëf. laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)