Forum > Off-Zone

Advies gezocht van grotere bedrijven

(64 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
Berichten: 625
22-1-2015 12:10
Bij promoteams is voorkomen een van de belangrijkste factoren, dus daar kan je eisen op stellen.
Bij DJ's zijn het de draaikwaliteiten die van tel zijn, dus daar mag je ook kwaliteitseisen aan stellen.

Je kan de vraag altijd terugkaatsen of ze een promoteam kunnen voorzien met als klein extra verzoekje dat hun mensen een show kunnen vervoeren, opbouwen en draaien.
Is toch de normaalste zaak als je een promoteam boekt, toch? wink ;)
www.bigsoundsystems.be
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-1-2015 12:33
@ Frank, er goed uitzien is inderdaad een kwestie van smaak maar we kunnen allemaal wel inschatten of iemand onder de categorie "knappe man" valt. Daar hoef je echt geen homo voor te zijn wink ;) Type Ruud Feltkamp, Jake Gyllenhaal, Ryan Reynolds, Chase Crawford enzovoorts.

Ik zou helaas niet weten waar ik gay dj's moet gaan zoeken, ik heb al in de kast gekeken maar daar kwam ook niks uit razz :p

@ BSS, ik zal het eens voorstellen razz :p Moet overigens wel eerlijk zeggen dat de mooiboys van de promoteams bij de vorige klussen wel netjes vroegen of ze nog ergens mee konden helpen, daar waren ze dus niet te beroerd voor.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 2057
22-1-2015 12:41
Haha nou laat ik echt geen verstand van kerels hebben en deze allemaal niet kennen?

Gay dj kan een goed idee zijn, alleen oppassen dat het geen kerel wordt met een leren pakje die alleen Village People, George Michael en Cher in zijn repetiore heeft laugh :D
Niet goed, wel hard!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-1-2015 12:52
Hahaha dat kan ook nog... ik ken ook niet al die namen hoor, maar als ik op Google "knappe acteur" intik komen zij naar voren wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
HSStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2005
Laatste: 13-4-2024
Berichten: 167
22-1-2015 22:59
Laat je vaste Dj's zich in een strakke outfit hijsen, haartjes even in model gellen, strak brilletje op, laat ze een goeie selfie maken en leg die eens ter beoordeling voor aan je klant? Of weet je bij voorbaat al dat hun voorkomen (hoe goed gestyled ook) niet door de voorrondes heenkomen? Alsof Armin zo'n knapperd is shut up :X Aankleding en styling doen een hele hoop..

En dan nog een avondje Tiësto/afrojack/Armin DVD's kijken en DJ-moves oefenen, en je bent er.

Op facebook bestaan overigens enkele 'groepen' met DJ's licht/geluids-onderwerpen waar je verzoekje wel eens flink wat reacties op zou kunnen leveren. En dan is het kwestie van kaf/koren scheiden.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
23-1-2015 11:23
Hahaha ik in een strakke outfit... dat gaat geen verbetering opleveren hoor laugh :D laugh :D laugh :D Ik ben namelijk nogal uhhh klein voor mijn gewicht razz :p

Een type als Armin kan ik toch niet lelijk noemen hoor.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
23-1-2015 11:36
je zou me moeten zien in strrakke lederen broek laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 1230
23-1-2015 17:41
Selfie?!

sneaky :V
Free beats!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
27-1-2015 12:22
Nou, kreeg net een mailtje van de klant dat ze "op basis van mijn feedback ook naar andere mogelijkheden moeten kijken".

Ik heb ze dus nogmaals mijn kant van het verhaal uitgelegd, en daarbij ook aangegeven dat het ook volgens collega bedrijven absoluut niet de normale gang van zaken is om dj's op uiterlijk te selecteren. Maar goed, laat ze maar offertes bij andere bedrijven opvragen, ik ben er vrij zeker van dat er niet veel bedrijven zijn die hetzelfde kunnen aanbieden als ik tegen die prijs.

Mocht het ze wel lukken dan is dat jammer maar helaas, ik kan gewoon niet 2 of 3 grote shows tegelijkertijd op zaterdag in het zomerseizoen inzetten met een marge van 100 euro. Dan snij ik mezelf enorm in de vingers, en dat heb ik ze dus ook uitgelegd.

Ik hou jullie op de hoogte wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
27-1-2015 12:55
Niet buigen!
Je hebt je aanbieding gemaakt en je prijs gezet,
dat kost het, en daar gaan we het voor doen.
zoveel aanbieders zijn er nu ook weer niet, zeker niet bedrijven die continuïteit kunnen garanderen.
Ze leren dat vanzelf wel.

Als het niet door gaat, moet je er alleen maar blij om zijn.
Mijn ervaring is dat klanten die meteen aan het begin beginnen te "zeuren" of met onredelijke eisen komen,
je gedurende de hele job blijven zuigen,
en aan het einde korting dan nog willen of anders dreigen niet te betalen omdat ze het toch niet vonden volgens de afspraken, enz.

Gevoelsmatig moet er wat mij betreft altijd een positieve vibe zijn met de klant.
Als deze er niet is, dan komt daar meestal niet veel goeds van.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)