Slechtste ervaring
(792 reacties. Pagina 77 van 80)Moderator(s): Dré
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 18-8-2009 21:29 |
DJefke schreef: Dat is ook mijn mening. Als je als DJ niet naar de wensen van je publiek luistert ben je misschien wel een slechte DJ, maar dat is nog geen reden om in elkaar te worden geslagen.Wat een bende klojo's. Als je niet wilt dat men danst, huur dan geen dj voor je bruiloft. Jeeeezus halleluja. Amen. | |
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working. | |
DJefkeStandaard Lid Uit: België Sinds: 27-6-2008 Laatste: 15-5-2019 Berichten: 262 | 18-8-2009 21:31 |
Vandaar mijn "misschien". Volgens sommige meningen is de opdrachtgever belangrijker dan het publiek. | |
DJ JBStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 24-10-2005 Laatste: 17-5-2010 Berichten: 191 | 18-8-2009 22:10 |
Mensen... We zijn nu wel heel makkelijk onze westerse normen en waarden aan het meten met een totaal andere cultuur. Uiteraard word ik ook niet graag hardhandig aangepakt als ik een buitenlands plaatje opzet, waarop mensen uit hun dak gaan. Dat ze toevallig gebruiken hebben die voor ons vrouwonvriendelijk zijn, wil nog niet zeggen dat de bedoeïenen naar eigen gewoonte verkeerd handelen (ookal zouden wij graag anders zien). We hebben met de VS met ruim 300 inwoners al genoeg mensen die andere culturen naar die van hun willen aanpassen, laten we met onze Hollandse nuchterheid hier gewoon NIET aan deelnemen? De DJ had beter geïnformeerd met de klus moeten beginnen. Als hij westerse muziek wil en moet spelen: klus niet aannemen. | |
Lichtje erbij? | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 18-8-2009 23:22 |
DJ JB schreef: totaal andere cultuurErg lang hoef ik niet na te denken over de vraag waar mijn begrip en respect voor andere culturen precies ophoudt. | |
TwinscanStandaard Lid Uit: België Sinds: 16-12-2006 Laatste: 13-5-2013 Berichten: 144 | 18-8-2009 23:45 |
Sylvia schreef: DJ JB schreef: totaal andere cultuurErg lang hoef ik niet na te denken over de vraag waar mijn begrip en respect voor andere culturen precies ophoudt. | |
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working. | |
DJ JBStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 24-10-2005 Laatste: 17-5-2010 Berichten: 191 | 19-8-2009 00:01 |
Ik wil niet zeggen dat ik het begrijp, of dat ik het goedkeur. Ik zeg alleen dat het anders is. Het is een kwestie van wachten tot die mensen ook eens uit de Middeleeuwen komen. | |
Lichtje erbij? | |
DJefkeStandaard Lid Uit: België Sinds: 27-6-2008 Laatste: 15-5-2019 Berichten: 262 | 19-8-2009 11:43 |
DJ JB schreef: Mensen... We zijn nu wel heel makkelijk onze westerse normen en waarden aan het meten met een totaal andere cultuur.We hebben met de VS met ruim 300 inwoners al genoeg mensen die andere culturen naar die van hun willen aanpassen, laten we met onze Hollandse nuchterheid hier gewoon NIET aan deelnemen? Het is tegenwoordig blijkbaar heel populair om van de daken te roepen dat er niet mag geraakt worden aan de eigenheid, gebruiken en cultuur van bv de Islam-volkeren, maar tegelijkertijd wel een oordeel te vellen over de VS.Verste mij niet verkeerd, ik vind al die vage acties van de VS ook niet kunnen. Maar ik kan evenmin de schending van de mensenrechten goedpraten in andere landen, simpelweg omdat we ons niet met een andere cultuur zouden te moeien hebben. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 19-8-2009 11:54 |
DJ JB schreef: Dat ze toevallig gebruiken hebben die voor ons vrouwonvriendelijk zijn, wil nog niet zeggen dat de bedoeïenen naar eigen gewoonte verkeerd handelen (ookal zouden wij graag anders zien)Als ik vanaf nu "geloof" dat een vrachtwagen in een bank rijden en een slordige hoeveelheid geld meenemen de beste manier is om te leven en mij na mijn dood tot de heilige hemel zal toelaten, is dat dan ineens toegestaan? Als ik uitgebreid ga staan lebberen met een andere vent op straat in landen waar dat naar aanleiding van godsdienst of cultuur verboden is, word ik dan niet opgepakt? | |
Light Image | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 13473 | 19-8-2009 12:27 |
Uhm... In ons eigen land hebben we nog steeds politieke partijen die bijvoorbeeld homo's niet voor vol aanzien. Er zijn zelfs partijen die geen vrouwen toelaten in hun bestuur. Tot die ongelijkheden weg zijn is het wellicht een optie niet te veel te oordelen over andere landen en culturen... USA is een ander verhaal. Die willen zich graag opwerpen als wereldbemiddelaar (in tegenstelling tot veel landen in het midden oosten die vooral graag zouden zien dat iedereen zich met z'n eigen ellende bezig ging houden), al dan niet met een min of meer verborgen maar vaak duidelijk aanwezige (...) agenda. En als een land zich naar buiten toe zo gedraagt dan VRAAGT het natuurlijk ook om commentaar. Daarnaast weet je nooit precies wat er is gebeurd. Wellicht heeft de DJ in kwestie een grote bek terug gegeven. Doe dat in Nederland (ongeacht de oorzaak van het geschil) en je loopt ook een kans een tik voor je kop te krijgen... Enne... Bij een bruiloft is de DJ er voor de opdrachtgever (het bruidspaar) en NIET voor de gasten!!! | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
EriswaStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-8-2006 Laatste: 21-4-2016 Berichten: 366 | 19-8-2009 12:46 |
Dré schreef: Enne... Bij een bruiloft is de DJ er voor de opdrachtgever (het bruidspaar) en NIET voor de gasten!!! | |
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken. |