Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 71 van 80)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
1-1-2009 20:21
Voor on the road lijkt het me beetje lastig worden inderdaad, want je moet behalve de genoemde complicaties ook nog dat koordje ergens aanvastmaken. Voor vaste installatie is het wel een goede inderdaad...
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
OzzyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 27-9-2020
Berichten: 93
1-1-2009 20:42
Ook on the road werkt het prima! 2 kleine gaatjes achterin boren, en dan met de dremel even netjes een langwerpig sleufje van maken. kan jer er zo zo'n laptop slot aan hangen (wel in metaal doen wink ;) )
liever 5 min langer met een kabel aan het kloten dan....
The Show Must Go On!
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
2-1-2009 12:59
Ze kunnen het altijd maken want je hoeft het niet perse te gebruiken (en zo duur is dat niet om een extra gaatje te maken voor een slot). Voor vaste instalaties is het heel handig. Verder kun je het bij drive in shows aan het meubel vastmaken (gewoon met een lus om bv een stukje truss heen). Het is wat meer werk ja.. maar als dat meer kans geeft dat je spelers niet gestolen worden waarom dan niet?
I Love House Music!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 1370
2-1-2009 13:02
Op zich niet eens een slecht idee. Je hebt bv. ringen op een plaat die je vast kan plakken aan apparatuur (wordt nog wel eens gebruikt in de grotere kantoren). En trek ze zeker niet 1,2,3 los, en je kan met 1 lange kabel zo alle apparatuur beveiligen (door de lange staalkabel eerst door alle ringen te halen, en dan aan een vast object te grendelen.

Voor de kleine moeite wel een extra zekerheid.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
26-2-2009 21:36
Om terug te komen op mijn vervelendste ervaring.

De politie is je grootste vriend, doet niets, kan niets, wil niets.

Ik ben er inmiddels achter dat deze beste meneer de organisatie in het verleden aardig wat feesten heeft georganiseerd, oa in Rhenen, Soest, Culemborg en Veenendaal,
Vooral onder de namen: UK Hardhouse, Basscontrol en Madmax. In Rhenen basscontrol in Eventcenter Koningstafel. Organisatie toen onder de naam Oli-4 hardhouse events. contactpersoon Kuyl.

Misschien dat hier iemand toen de tijd de techniek heeft verzorgt en mij zodoende verder kan helpen om op de een of andere manier mijn geld toch terug te krijgen.

Mocht dit niet kunnen van de mods dan hoor ik het graag en zal mijn bericht worden verwijderd.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
26-2-2009 22:17
Ik heb mijn slechtse ervaring er ook op zitten.

Heb afgelopen week moeten draaien op een basischool. Het ging om een carnavalsfeest dat tot 21.00u zou duren.
En werd gehouden in de sporthal van de basischool.
We konden via het schoolplein bij de achteruitgang van de sporthal komen.
We zijn dus met de auto, met aanhanger over het schoolplein gereden. Hebben de aanganger uitgeladen en hebben de auto + aanhanger op het plein laten staan.
Na het draaien is de aanhanger weer ingeladen. We zijn in de auto gestapt en over het schoolplein terug gereden. Op het moment dat we het schoolplein af willen rijden zien we tot onze verbazing dat er auto voor de uitgang geparkeerd staat.

Ik terug naar binnen gegaan, maar de auto was van geen van de aanwezige.
Uiteraard was het verboden om voor de uitgang te parkeren. Er was een gele (doorgetrokken) streep aanwezig, er was een groot wit kruis op de grond getrokken. De poort van het schoolplein en het "paaltje" was zelfs omlaag.

Ik dus de politie gebeld. Na 30 minuten ging voor de 3e keer mijn telefoon (de 1e 2x was ze niet duidelijk waar de betreffende basischool lag shut up :X ) De dienstdoende agent wist mij te vertellen dat hij niets voor mij kon doen omdat de betreffende gemeente geen afsleepregeling kent. De betreffende auto kwam uit een aangrenzend dorp, maar er was niemand thuis. Ik moest mijn auto dus maar laten staan en vervangend vervoer regelen. Op mijn vraag of er wel een wagen langs gestuurd kon worden om de foutparkeerder een boete te geven zei de agent: ja dat kan wel.

3 kwartier na mijn telefoontje met het 0900 nummer kwam er eindelijk een busje van de politie aanrijden. Nadat de agent mij nogmaals vertelde dat hij niets kon doen. En nadat ik nogmaals te kennen had gegeven dat ik de auto niet achter kon laten ging de agent nadenken. Op een gegeven moment liep hij naar zijn busje en haalde daar een stuk plastic draad uit. Hij liep naar de deur van de auto en begon deze open te breken. Ik wist niet wat ik zag, want na nog geen 30 sec. was de deur open.
De agent heeft toen de auto een paar meter naar achteren geduuwd waardoor ik er met auto en aanhanger uit kon. De agent heeft toen een boete uitgeschreven en heeft de auto, met open deur achter gelaten.

Uiteindelijk ben ik met een vertaging van een uur toch nog met aanhanger en al thuis gekomen.

Maar ik verbaas me er nog steeds over dat de politie die auto niet weg kon slepen!
Meh me lêpke!!!
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
26-2-2009 22:31
warface:

Ik heb zn actie ook eens meegemaakt, nadat ik de eigenaar zelf wel had gesproken overgegaan tot eigen actie. Meneer vond dat ie goed geparkeert stond en ik pech had. Ik kon die bocht nooit maken met aanhanger.

Ik had toen nog die pickup met stalen achterbar, bullbar, aanhanger afgekoppeld, mijn achterkant tegen zijn trekhaak en flink gasgeven... sneaky :V Auto een stuk verder gedrukt... ik kon erlangs en verder niets meer vernomen van betreffende eigenaar.

Sommige mensen angry Maar dat is hetzelfde als met parkeren, sommige mensen leren het nooit, 2 vakken gebruiken, super scheef parkeren, of zodanig parkeren dat je zelf geen ruimte meer hebt. Indien ik de kans krijg dan parkeer ik mijn bijrijders kant zo dicht op de betuurderskant van de ander dat ie wel per bijrijderskant moet instappen... razz :p Of een auto klemzetten voor het huis omdat iemand het presteert de auto zo te parkeren dat ie over een bijna 3vaks parkeerplaats alles gebruikt zodat ik met bus niet normaal kan parkeren.

Dan heb ik wel eens de neiging de auto van mn vriendin te pakken en betreffende auto klem te zetten. :D

Waarom kan ik wel een combi van bus en 6,2 meter aanhanger in het vak te parkeren en zij een simpel autootje niet?
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
26-2-2009 22:46
1 x bewerkt. Laatst door Mark_dabomb op 26-2-2009 22:47

Watt-Xtra schreef:

warface:

Ik heb zn actie ook eens meegemaakt, nadat ik de eigenaar zelf wel had gesproken overgegaan tot eigen actie. Meneer vond dat ie goed geparkeert stond en ik pech had. Ik kon die bocht nooit maken met aanhanger.

Ik had toen nog die pickup met stalen achterbar, bullbar, aanhanger afgekoppeld, mijn achterkant tegen zijn trekhaak en flink gasgeven... sneaky :V Auto een stuk verder gedrukt... ik kon erlangs en verder niets meer vernomen van betreffende eigenaar.

Sommige mensen angry Maar dat is hetzelfde als met parkeren, sommige mensen leren het nooit, 2 vakken gebruiken, super scheef parkeren, of zodanig parkeren dat je zelf geen ruimte meer hebt. Indien ik de kans krijg dan parkeer ik mijn bijrijders kant zo dicht op de betuurderskant van de ander dat ie wel per bijrijderskant moet instappen... razz :p Of een auto klemzetten voor het huis omdat iemand het presteert de auto zo te parkeren dat ie over een bijna 3vaks parkeerplaats alles gebruikt zodat ik met bus niet normaal kan parkeren.

Dan heb ik wel eens de neiging de auto van mn vriendin te pakken en betreffende auto klem te zetten. :D

Waarom kan ik wel een combi van bus en 6,2 meter aanhanger in het vak te parkeren en zij een simpel autootje niet?
Wat gij niet wilt wat u geschiedt, doet dat ook een ander niet?

&

Een goed begin begint bij jezelf?
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
26-2-2009 22:47

warface schreef:

De agent heeft toen een boete uitgeschreven en heeft de auto, met open deur achter gelaten.
Dat lijkt mij een beetje vreemd.

Martin.
kvm entertainment
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
27-2-2009 05:52
Waarschijnlijk deur dicht maar niet op slot..
Event-Light

Terug naar forum Reageer (zonder quote)