Forum > Off-Zone

Website Hosting+domeinnaam

(72 reacties. Pagina 5 van 8)
Moderator(s): Dré
DevotionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 93
25-5-2006 18:58
Ik zat voorheen ook altijd gehost bij E-dentify. Totdat de problemen kwamen opdagen. Vaak offline, onnodige facturen toegezonden te krijgen, geen response bij problemen. En toen ik laatst 2 nieuwe domeinen erbij had gehost bij hun heeft het maar lieft 4 maanden geduurt voordat ook maar iemand de site kon bekijken. Dit alles heeft ertoe geleid dat ik nu zelf een server heb waarop alles gehost is. Tevens doe ik ook voor andere hosten nu. Dus mocht je een domeintje willen dan kunnen we dit wel regelen voor een mooi prijsje. (mail maar bij interesse)
SpijkerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2005
Laatste: 8-11-2010
Berichten: 45
26-5-2006 15:48
www.tngsoftware.nl

is ook en goede hoster, goedkoop en betrouwbaar;)
DevotionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 93
26-5-2006 20:20
Ze vragen wel € 100,- setupkosten (excl. btw) die moet je ook even meenemen in je berekening.
DJ HardistStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 43
30-10-2008 10:30
Ik wilde even langs deze weg iedereen waarschuwen voor deze webhost, E-Dentify. Mocht je hier zelf nog een domein hebben lopen check dan altijd goed wat er op je factuur staat en vermeld altijd het factuurnummer bij je betalingen, en houd ook alle correspondentie in de gaten, bewaar het gewoon allemaal goed. Ik zal namelijk hier iets vertellen over deze host, waarna niemand meer hier ooit een domein zal willen aanschaffen na het lezen ervan.

Oktober 2006 vraag ik mijn website aan bij deze jongens. Netjes betaald en alles, domein was in de lucht, had alleen nog géén inloggegevens mogen ontvangen. Verder gen probleem, domein ook niet gebruikt in deze periode. Het jaar erna krijg ik weer een factuur, oktober 2007. Vanaf dat moment wilde ik het domein ook gaan gebruiken, dus ik had gemaild om mijn inloggegevens te mogen ontvangen. Helaas moest ik hier 7 euro voor lappen, administratiekosten ofzoiets. Na een maand te hebben heen en weer gemaild, krijg ik dan toch mijn inloggegevens via de mail toegezonden. Ik netjes betaald, plus die 7 euro extra, want zo netjes ben ik dan ook weer wel. Tuurlijk vergeet ik helemaal een factuurnummer erbij te vermelden. Hiervan hebben deze jongens later dus gebruik gemaakt.

Ergens in mei/juni voor zover ik me nog kan herinneren, krijg ik een factuur per mail, een herinnering. Het ging over de factuur van oktober 2007. Lekker laat, die herinnering, maar goed. Ik gemaild dat ik netjes betaald heb. Binnen 24 uur krijg ik een reply, of ik een betalingsbewijs hiervan had. Ik even online postbankieren geopend en een screenshotje gemaakt van de betaling. Opgestuurd via de mail, daarna erneem ik niets meer van ze dus ik denk, alles is ok. Eén week later krijg ik een brief van deze jongens thuisgestuurd, met aanmaningskosten en een dreiging dat ze naar een incassobureau stappen als er niet betaald word. Ik weer gemaild (telefonisch geprobeerd, krijg je niemand aan de lijn). Ze laten verder gewoon niets van zich horen. In de tussentijd krijg ik nog een factuur voor een domein dat niet eens in mijn bezit is, twee zelfs. Ik dat netjes doorgegeven. Twee weken later krijg ik diezelfde facturen weer, en tevens nog eenzelfde brief dat nog steeds over dat verhaal van oktober 2007 ging. Heb maar wéér gemaild om het hele verhaal duidelijk te maken want deze jongens snappen er blijkbaar niets meer van en hun eigen administratie blijkt gewoon niet op orde.

Enkele dagen later is mijn andere domein (drive in domein) uit de lucht. Ik dacht, ach het zal wel downtime zijn. Niets bleek minder waar, want hij was gewoon compleet verwijderd! Ik gemaild wat hier de bedoeling van was, geven ze me door dat deze is opgezegd. Dus ik vraag wie deze dan heeft opgezegd, daar dit alleen via een brief kan plus handtekening. Hier kreeg ik verder geen antwoord meer op. Nou, inmiddels had ik alweer een brief ontvangen, ditmaal van het betreffende incassobureau. Ik heb dus het hele verhaal ook nog eens aan het incassobureau voorgelegd, en na nog enkele weken wachten krijg ik dan eindelijk van E-Dentify weer een mailtje. Ze hadden blijkbaar weer een nieuw ideetje om mij erin te luizen. Ze wilden mijn betaling van oktober 2007 verwerken voor mijndrive in domein dat inmiddels was verwijderd, en ik zou de originele kosten van het andere domein nog betalen. Dat was goed. Krijg ik echter enkele dagen later een mailtje van het incassobureau:
Onze client heeft aangegeven dat de betaling van 35,- euro die binnen is gekomen bestemd is voor (mijn drive in domein).

De registratie is gebaseerd op (het andere domein, mijn 'dj' domein), waar tevens de vordering uit bestaat.

Gezien het bovenstaande blijft de openstaande vordering ongewijzigd gehandhaafd
Ze hebben me dus gewoon alweer een keertje bezeken. Na dit ook te hebben gemeld bij het incassobureau, en na nog enkele tientallen telefoontjes en mailtjes verder richting E-Dentify, heb ik gisteren na een telefoontje met het incassobureau, toch maar besloten om te betalen, om er maar vanaf te zijn.

Maar zo zie je maar weer, je word gewoon erin geluisd voor een relatief klein bedrag. Het ging mij in dit geval puur om het principe, ook al was het maar een relatief klein bedrag. Ik hoop verder dat mijn verhaal jullie ook helpt en mocht je hier nog een domein bij hebben lopen, dan is mijn tip, verhuis het. Ik betaal nu, gezien wat ik bij E-Dentify betaalde, ongeveer 30 keer zoveel per maand. Wat krijg ik daarvoor terug? Top service, antwoord op mijn bericht binnen enkele uren, en ook nog eens goede antwoorden, geen enkele zinnetjes. Service is gewoon stukken beter.

Bedankt voor het lezen happy :)
Hardstyle wasn't meant to be heard - Hardstyle was meant to be felt!
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
30-10-2008 10:38
Ik zou maar oppassen...straks komen ze weer achter je aan shocked 8O . Even zonder gekheid, wat ik er zo over lees, gaat nergens over, en zelfs voor zo'n klein bedrag had het mij niks uitgemaakt en had ik het wel op een rechtzaak aan laten komen. Zolang jij alles betaald hebt, kunnen ze je niks maken!
Nu ook via de .eu te bereiken.
DJ HardistStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 43
30-10-2008 11:10

Ruud_schepers schreef:

Ik zou maar oppassen...straks komen ze weer achter je aan shocked 8O . Even zonder gekheid, wat ik er zo over lees, gaat nergens over, en zelfs voor zo'n klein bedrag had het mij niks uitgemaakt en had ik het wel op een rechtzaak aan laten komen. Zolang jij alles betaald hebt, kunnen ze je niks maken!
Hahaha die wist ik nog niet.. Wel grappig eigenlijk ja, misschien moet ik ook maar complete mailwisselingen gaan posten, kijken wat er gebeurd...

Maar goed, ik ben totaal niet thuis in al die rechten en ik weet ook dat ik gewoon betaald heb, echter wilde ik hier gewoon vanaf zijn vandaar dat ik maar betaald heb. Ik heb op het moment niets meer lopen bij ze, en heb mijn domein ook al enkele maanden geleden verhuisd. Ze kunnen mij niets meer maken maar ik zal wel negatief blijven posten over hun, want ze krijgen wat ze verdienen happy :)

dre]Dus zoeken op "hosting" leverde niets op? Zeer vreemd...

Mijn excuses hoor, ik had gezocht op 'E-Dentify' en 'Webhosting'
Hardstyle wasn't meant to be heard - Hardstyle was meant to be felt!
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
30-10-2008 13:01
Is gewoon dom van je om te betalen. Aangezien dat je al betaald had, kunnen ze je niks maken. Het vergeten van de mededeling op een overschrijving is dan misschien wel niet slim, maar geen misdaad. Als je ze bij een aanmaning hebt verwezen naar deze betaling kunnen zij dit perfect terugvinden in hun administratie. Kunne zij dat niet (en is de betaling effectief gebeurd), dan is dat een fout in hun administratie, en niet jou probleem.
Wat het incassobureau betreft, die gasten kunnen zeiken tot ze een ons wegen, die hebben niet de minste bevoegdheid. Is in feite ook wel een kostelijke zaak voor die firma om voor zo een pietluttig bedrag een incasso-bureau in te schakelen.

En wat het aanspannen van rechtszaken en dergelijke betreft, en ook het overvloedig telefoneren en mailen: ik zou het dat niet waard vinden. De wereld bulkt van kleine amateurhosters. Als het te gortig begint te worden, stap je gewoon over naar een andere.
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
30-10-2008 13:15
Als je zo zeker weet dat je betaald hebt, waarom dan bij de allereerste herinnering al niet netjes een brief schrijven of fax sturen met daarin de melding hoeveel, naar welk rekeningnummer en wanneer het betaald is, desnoods met kopie rekeninguittreksel erbij. Telefoontje erachteraan om te peilen of ze je schijven ontvangen/behandeld hebben en klaar.

Mijn sites draaien tegenwoordig overigens bij CyberNetworks laugh :D
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Joostt3Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-11-2004
Laatste: 30-4-2024
Berichten: 28
30-10-2008 15:16
Je bent duidelijke niet de enige ontevreden (ex-)klant van E-Dentify: webhosters.nl
CalipsoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-3-2004
Laatste: 22-4-2024
Berichten: 506
30-10-2008 16:20

joostt3 schreef:

Je bent duidelijke niet de enige ontevreden (ex-)klant van E-Dentify: webhosters.nl
Tussen de reacties:
Monday, 31 December 2007 / 10:51:24
E-Dentify /
van e-dentify.net
ervaring met E-Dentify Webhosting

Deze pagina bevat enkel gedateerde onjuiste ervaringen door gebrek aan controle door de beheerders van webhosters.nl.
De ervaringen op deze pagina zijn niet waarheidsgetrouw en dienen door de beheerder verwijderd te worden.
Dat is echt serieus te erg!

Ikzelf zit nu nog bij sohosted met ww.muscus.nl, maar ga binnenkort naar een vriend van mij toe, hij doet dan alles voor mij regelen en we matsen elkaar wel eens.
wat een onzin in dit vak

Terug naar forum Reageer (zonder quote)