Forum > Geluid

Seer Audio, serieuze nieuwkomer of ......

(38 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
LaxapStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2004
Laatste: 9-7-2023
Berichten: 307
27-6-2008 14:57
Volgens mij heb jij het niet zo heel erg met leestekens en alinea's ofwel?
Cyberlights in the house :D
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
27-6-2008 16:21

Laxap schreef:

Volgens mij heb jij het niet zo heel erg met leestekens en alinea's ofwel?
Simple40002000 Houd het wat dat betreft heel simpel. wink ;)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
27-6-2008 18:32
In dat geval ben ik ook simpel: het eerstvolgende opstel zonder de juiste dosis interpunctie, spaties, hoofdletters en enters wordt gedelete.
PascalStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 29-7-2005
Laatste: 21-5-2013
Berichten: 468
28-6-2008 05:18
Ik vindt dit nog reuze mee vallen, er zijn idd af en toe wat Hoofdletters vergeten maar dat is denk ik alles.
Voor de rest doet het me denken aan de tijd dat we nog gewoon leesboeken shocked 8O aan het lezen waren...(gewoon veel tekst dus sneaky :V ..)

SEER AUDIO, wie wink ;) weet er meer van??
..Je Ducktape brood voeren...
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
28-6-2008 09:24
Precies, ik heb er nog barweinig van opgestoken.. miscchien maar een even een keer de importeur opzoeken.
Mr. Jameson...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
28-6-2008 15:35

pascal schreef:

Ik vindt dit nog reuze mee vallen, er zijn idd af en toe wat Hoofdletters vergeten maar dat is denk ik alles.
Vind je? In dat geval wil ik wel even laten zien hoe een lap tekst in een heus boek eruit ziet:

simple40002000 schreef:

Toch lijkt me het een beetje wrang als je een duur gekocht apparaat openschroeft waarvan je denkt dat het een eigen ontwikkeld iets is, en je komt erachter dat men leentjebuur heeft gespeeld bij collegamerken voor de inhoud van het apparaat. En dat terwijl er een prijs op staat die doet denken dat de fabrikant enorme kosten heeft moeten maken om dit product te ontwikkelen.

Bij het product dat naar verhouding goedkoop blijkt te produceren krijg ik dan beetje een bijsmaak. Net zoals fabrikanten die typenummers van onderdelen verwijderen/onleesbaar maken om te voorkomen dat je ontdekt wat voor onderdeel het is en je alleen bij hen dat onderdeel kunt krijgen (= duur) of gewoon hun eigen 'sticker' plakken op een algemeen verkrijgbaar onderdeel en daardoor de prijs van dan onderdeel omhoog laten schieten.

Gebeurt regelmatig in de autoindustrie, zelf ondervonden, dat een 'orgineel 'onderdeel bij de dealer een keer zo duur was als op de 'gewone' markt. Rara hoe dat nu kan, het betreffende onderdeel oogt en werkt net zo goed als het orgineel. Daar krijg je een beetje het 'zakkenklopperij' gevoel van.

Zal menigeen misschien afdoen als onzin ofzo totdat je mensen ontmoet die werken in de fabrieken van de producenten en ontdekt dat het product van dezelfde band afrolt, maar dat er iedere keer een ander stickertje of merknaam wordt opgezet zonder dat er iets gewijzigd wordt aan dat product. Totdat je het productin de winkel ziet onder verschillende namen met dito prijsverschillen.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat bovenstaande in pakweg 5 zinnen gezegd had kunnen worden.
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-5-2024
Berichten: 2128
28-6-2008 16:57
Hallo Sylvia,

pascal schreef:

Voor de rest doet het me denken aan de tijd dat we nog gewoon leesboeken shocked 8O aan het lezen waren...(gewoon veel tekst dus sneaky :V ..)
Waarschijnlijk bedoelt Pascal de "Boeket Reeks" laugh :D.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
28-6-2008 20:28
Nee joh, die gebruiken juist korte zinnetjes en kleine alinea's omdat anders het grootste deel van de doelgroep het niet meer kan volgen laugh :D

Goed, On Topic: Het is sowieso een Chinees merk, dat kostte 30 seconden googlen. Overigens bestaat www.seeraudio.nl, die doet me ook niet vermoeden dat het om een gerenommeerd en serieus bedrijf gaat (eerder om een 'hee ik heb ook een boekje over Frontpage gelezen' website die ook nog eens bulkt van de taal- en stijlfouten). Laatste nieuws is van oktober 2007.

Bedrijf zelf heet Happy Power Light & Sound. Lijkt meer op een drive-in bedrijf dan een serieuze handelsonderneming of iets dergelijks. Nu zegt dat ook niet alles maar of men dan een fatsoenlijke TD/service heeft en ook voldoende voorraad kan houden (dat kost een hoop geld!) is natuurlijk de vraag. Rechtstreeks (dus zonder voorraad) uit China geleverd krijgen kost veel (heel veel) tijd. Zo'n boot doet er nu eenmaal even over en da's niet handig als je spareparts nodig hebt (dat is vaak helemaal een drama weet ik uit ervaring)

Maargoed, dit zijn slechts wat overwegingen. Dré is (in een vorig millennium) tenslotte ook ooit met een Drive-In showtje begonnen dus het is zeker niet onmogelijk.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Simple40002000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-9-2003
Laatste: 8-3-2020
Berichten: 67
30-6-2008 01:11
Dat verhaal is bekend,staat te lezen op hun site,maar waar zijn de ''echte'' gebruikservaringen in vergelijking met......
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
2-7-2008 15:10
Klopt, maar het bovenstaande (levering, service en support) is minstens net zo belangrijk als de kwaliteit van het product zelf. Anders heb je er nog niets aan. En op grond van de informatie die ik op internet vind, durf ik daar mijn vraagtekens bij te zetten (al kan ik er natuurlijk volledig naast zitten).

Kwaliteit is te meten (aan de dummyload) en te onderzoeken (doosje open en je kunt al heel snel iets zien). Daarnaast zal het zich natuurlijk in de praktijk moeten bewijzen.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie

Terug naar forum Reageer (zonder quote)