Forum > Geluid

Seer Audio, serieuze nieuwkomer of ......

(38 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
9-11-2007 10:34
Enige tijd geleden kwam ik, via marktplaats, het merk Seer Audio tegen. Deze hebben een hele lijn van audio producten ( die er overigens bekend uitzien).... Mijn hoofdzakelijke voorkeur gaat uit naar luidsprekers,versterkers en processoren. Heeft iemand hier toevallig al ervaring mee ( dus gehoord en/of in het bezit)??? Ook niet onbelangrijk lijken mij service en garantie. Menig veelbelovend merk is gestruikeld op het stukje aftersales die wij, als gebruiker, zo verschrikkelijk belangrijk vinden. Overigens 23 november ga ik luisteren in Putten, so keep you informed....
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
9-11-2007 10:46
Lijkt me weer (al dan niet gedeeltelijk) oembakker numero 98543 op de markt.
Voorbeeld: Seer effect unit vs. DAP effect unit.

Ook de site deed me al vermoeden dat het om OEM spul gaat.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
9-11-2007 10:55
Ja... dat heb ik ook gezien, hun copieerapparaat werkt goed. Voor sommige zaken zo goed dat ze inderdaad zelfs behringer ook het moet ontgelden ( en dat zegt toch wel iets...).
Maar goed, het gaat mij meer om de nexo-achtige kasten, incl versterking en processoren en dan hun line-arrays.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
KiebusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2007
Laatste: 3-4-2014
Berichten: 154
9-11-2007 14:08
Op licht-geluid forum is hierover ook al een heel topic. Lees dat eens door zou ik zeggen. (Ik mag daar toch naar verwijzen of niet?)
Alles uit, behalve het licht!
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
9-11-2007 15:46
Daar heb ik de discussie gezien... en ook dat er een slotje door het modje is opgezet. Bevreemdt me eerlijk gezegd omdat er juist door objectieve meningen te geven mensen die hiermee onbekend zijn een helder beeld kunnen krijgen, juist door de bevindingen van een ervaren medeforummers. Zo kun je mensen of evt. aspirant-kopers misschien zelfs behoeden voor een evt. "miskoop".... of ze juist iets meer bagage meegeven.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 13458
9-11-2007 15:59

HR Sound schreef:

Daar heb ik de discussie gezien... en ook dat er een slotje door het modje is opgezet. Bevreemdt me eerlijk gezegd omdat er juist door objectieve meningen te geven mensen die hiermee onbekend zijn een helder beeld kunnen krijgen, juist door de bevindingen van een ervaren medeforummers.
Op het J&H forum viel het (mij in ieder geval) op dat er een aantal mensen geregistreerd hadden puur voor DAT topic (en verder niet actief waren). Dat ruikt niet fris. Ik snap het slot op dat topic dan ook zeer goed!

Hier heb ik dat niet gezien in dit topic (vandaar geen slotje) MAAR ook wij hebben soortgelijke topics in het verleden gehad; opgestart door mensen die zich puur daarvoor geregistreerd hadden (en mogelijk zelfs eigenaar waren van het importeurschap in kwestie)... En chips, ook wij hebben zulke topics op slot gegooid (of zelfs weggegooid) als we erachter kwamen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KiebusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-10-2007
Laatste: 3-4-2014
Berichten: 154
9-11-2007 16:50
Lijkt mij ook niet meer dan reeel!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het hele topic niet heb doorgelezen op L&G, maar ik had het toevallig zien staan, dus ik dacht post het even.
Alles uit, behalve het licht!
SisStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-9-2003
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 469
9-11-2007 18:30

Dré schreef:

HR Sound schreef:

Daar heb ik de discussie gezien... en ook dat er een slotje door het modje is opgezet. Bevreemdt me eerlijk gezegd omdat er juist door objectieve meningen te geven mensen die hiermee onbekend zijn een helder beeld kunnen krijgen, juist door de bevindingen van een ervaren medeforummers.
Op het J&H forum viel het (mij in ieder geval) op dat er een aantal mensen geregistreerd hadden puur voor DAT topic (en verder niet actief waren). Dat ruikt niet fris. Ik snap het slot op dat topic dan ook zeer goed!

Hier heb ik dat niet gezien in dit topic (vandaar geen slotje) MAAR ook wij hebben soortgelijke topics in het verleden gehad; opgestart door mensen die zich puur daarvoor geregistreerd hadden (en mogelijk zelfs eigenaar waren van het importeurschap in kwestie)... En chips, ook wij hebben zulke topics op slot gegooid (of zelfs weggegooid) als we erachter kwamen...
Dré, blijf scherp , meer zeg ik niks ...
sis
Freelance muzikant, producer, componist .
Schno009Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2007
Laatste: 7-7-2022
Berichten: 122
9-11-2007 21:07
1 x bewerkt. Laatst door Schno009 op 9-11-2007 21:12
Ik vind de Nexo PS kopieën toch wel héél erg op de originelen lijken. Zouden die ook in de doos zitten als je het zou bestellen? Zelfs het PS logo is exact gelijk... Nouja, beter goed gejat dan slecht bedacht he.

https://www.seeraudio.com/en/pros3.asp?type_id=1&series_id=22

Dan ga ik zo snel mogelijk een importeur opzoeken :p (als de prijzen ook 'OEM' zijn)

EDIT: WOW, ik heb een nederlands bedrijf gevonden... 850 euro voor een PS-15 kopie :o
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
9-11-2007 21:11

Schno009 schreef:

Dan ga ik zo snel mogelijk een importeur opzoeken :p (als de prijzen ook 'OEM' zijn)
Een speaker hoeft er tenslotte alleen goed uit te zien en een goede prijs te hebben.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)