Forum > Algemeen Forum

Inhoud van een flyer.

(40 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
12-5-2008 00:00

dj krissie schreef:

Ik ben zelfs gebelt door bedrijven via vistaprint. Dus dat van jou is onzin!
Dat ligt toch echt aan jezelf, want je kan heel eenvoudig je voorkeur (wel of geen reclame) aangeven. Let je dus even op bij het bestellen, dan krijg je al die reclame en spam niet.

Tevens bevatten alle mailtjes een link naar "uitschrijven".
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
12-5-2008 15:49
Ook nog nooit gebeld of mails gehad van geselecteerde bedrijven, je moet wel even opletten dat je in profielen e.d. niet aanvinkt dat je dat wilt. En bij de door hun verstuurde enquetes. Als ze wel je gegevens doorsturen aan de "geselecteerde" bedrijven en je krijg daar bericht (lees hier "last") van, kun je dit gewoon aanhangig maken bij Vistaprint, is in strijd met de privacywetten in Nederland. Gewoon even goed opletten wat je wel en niet aanvinkt overal, maar dat is bij alles wat je op internet doet.
Ik krijg in ieder geval alleen hun eigen reclame, en dat is af en toe best handig met de in de aanbieding veel goedkopere spullen. En verder is de prullenbak geduldig.
Spam krijg je over het algemeen door aanmeldingen op fora, als je een website hebt en je gebruikt je info@ account en als je een emailadres ergens op het web post. Dan ben je pas echt de sjaak. (Of de Gerrit laugh :D shut up :X )

Als je al die troep wel krijgt of zelfs word gebeld, denk ik toch dat je zelf iets fout hebt gedaan, i.i.g.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
MartnijhuisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2008
Laatste: 27-11-2008
Berichten: 23
12-5-2008 18:38
Laten we het effe over de vraag van davidkamphuis hebben, Hij vroeg of er mensen waren die een voorbeeld van hun visitekaartjes of uitnodigingen konden posten, dit is geen onderwerp wat enige betrekking heeft op die vraag, maak een een nieuw onderwerp aan en daar kunnen jullie gerust verder discuseren!
Toen netjes muziek luisteren, dreunen en stampen werd!!! Begon het geouwehoer!
Sonic boomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-11-2006
Laatste: 6-2-2010
Berichten: 221
12-5-2008 19:06
En gelukkig ben jij de moderator die daar over gaat sneaky :V shut up :X

@ davidkamphuis: Er lopen een hoop onderwerpen waarin visitekaartjes als voorbeeld zijn geshowed, naast de logo's van bedrijfjes/ bedrijven, even een deepsearch op visitekaartjes hier op het forum doet wonderen. En verder je eigen creativiteit er op los laten. Zoals al vaker gezegd, als je denkt dit niet echt in je te hebben kun je voor relatief kleine bedragen ook iets laten ontwerpen, ben je meteen orrigineel.
T is warm werk maar zeker de moeite waard ;-)
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
12-5-2008 19:17
Ik heb gewoon een standaard gratis ontwerp gekozen (eentje met blauw-witte vakken waar tekst in staat). Ik hoef niet per se uniek te zijn met mijn visitekaartjes. Het gaat mij bij visitekaartjes meer om de inhoud (contactgegevens) dan om het uiterlijk.
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 387
13-5-2008 13:14
Mijn Flyer van vistaprint

Ik zie nu wel op 2 van de 3 een witte kras. Dit is niet op de flyers zelf te niet. Waarschijnlijk de flits?

kristian
JinxzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2005
Laatste: 12-9-2019
Berichten: 35
13-5-2008 13:37
Klopt, dat is de flits
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
MartnijhuisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-4-2008
Laatste: 27-11-2008
Berichten: 23
13-5-2008 16:44

sonic boom schreef:

En gelukkig ben jij de moderator die daar over gaat sneaky :V shut up :X
Ik ben misschien geen moderator maar waar hun het over hadden was niet het punt van de discussie, dus vroeg ik netjes of ze davidkamphuis wilden helpen, de gene die dit topicje heeft gestart en duidelijk zijn vraag naar voren bracht
Toen netjes muziek luisteren, dreunen en stampen werd!!! Begon het geouwehoer!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-5-2008 16:51
Edit Mod: Sylvia: davidkamphuis kan prima voor zichzelf praten, net als de Moderatoren overigens.
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
13-5-2008 17:07
Laat me je dan in ieder geval een paar basistips geven.

Je flyer of kaartje moet professionaliteit uitstralen. Hoe dan ook, met Paint haal je dat niet. Ik zie dat je in je opzetje bijvoorbeeld Comic Sans MS gebruikt als lettertype. Dit is een vrij onleesbaar en kinderachtig lettertype. Het is beter om te kiezen voor een strak en zakelijk lettertype, zoals Tahoma of Arial. Of zoek zelf een geschikte uit op DaFont.

Dan, wat moet er op staan?
- Wat je doet
- Jouw contactgegevens
- Een ondersteunende afbeelding geeft je kaartje veel meer power, mits goed ontworpen.

Zorg dat je kaartje overeenkomt met je huisstijl, als je die hebt. Dus als jouw hele website in bijvoorbeeld Tahoma is geschreven, gebruik dit dan ook op je kaartje! Zelfde geldt uiteraard voor een eventueel logo oid. Eenheid staat professionaliteit uit.

Als je het echt leuk wilt maken kun je ook een foefje of grapje verstoppen in je kaartje, mits dit gerelateerd is aan je business. Bijvoorbeeld een visitekaartje uit een dun laagje metaal gestanst voor een metaalbewerkingsbedrijf, of, wat ik wel eens ergens gezien heb, een visitekaartje gedrukt op een stukje elastiek. Je moest dan het elastiek uittrekken om het kaartje te kunnen lezen. Leuk, en trekt meteen de aandacht van de lezer en wekt enige sympathie op.

Als je zelf niet erg goed bent in Photoshoppen kun je natuurlijk altijd aan een vriend vragen of hij een kaartje voor je maakt in ruil voor een kratje bier oid. Zo heb ik het ook vaak genoeg gedaan :)

Succes ermee!
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)