Forum > Geluid

108 harting aansluitschema

(22 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
HolomeusStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-6-2006
Laatste: 4-3-2009
Berichten: 32
31-7-2007 18:27

LV Sound schreef:

google helpt je....
ik kwam uit op
deze
Arghh! Heb ik via google toch wel iets anders gevonden (zie topic: Multikabel voorzien van multistekker) en gebouwd.
't Is dan niet de standaard maar het werkt echt wel prettig. Btw, 11 uur aan gewerkt, spin afknippen, multicore ontmantelen, kabeltjes ontmantelen, draadjes strippen, screen twisten en krimpkousjes erover, eindes vertinnen, solderen op pennetjes en dan pennetjes op hun plaats klikken.
Try, maybe you get there. Think and you'll get further.
DiederikStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
Berichten: 619
2-8-2007 21:32
Tip: bestel ook even dekseltjes bij je connectoren, gaan ze een stuk langer mee ;-)
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
Dj pacificStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 31-7-2022
Berichten: 405
3-8-2007 11:40
Toevallig laatst nog bij een verhuurbedrijf met beide oprol methodes gewerkt, beiden heeft zo zijn voordelen, het is afwegen wat je wilt en waarvoor je de multi gebruikt.

Mocht je geen monitor tafel gebruiken zou ik zeker gaan voor de dap, wielen er onderuit slopen, de hele handel in een kist plaatsen en gaan! Dit vindt ik toch net wat makkelijker werken dan die andere optie. Bij de vorige is het net wat meer moeite om de kabel op te rollen en af te rollen. Om de kleine kabel uit te rollen moet je de lange kabel 3 meter extra uittrekken, dan kun je de kleine kabel afrollen hierbij rolt de grote kabel weer op. Hopelijk is het duidelijk (ik kan het niet zo goed uitleggen).

Ik vind het in ieder geval niet zo makkelijk werken.
Ik gebruik enkel A-merken: Adam Hall, American audio, American dj....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)