Forum > Algemeen Forum

DJ Gear bestellen in de VS

(22 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
22-6-2003 14:34

Bass schreef:

Ja maar dit is dan 504 dollar ex verzendkosten dit is nog vele malen goedkoper als hier in de webshop. Tevens zal een deel van het bedrag gecompenseerd worden door de euro/dollar verhouding dus je kunt alweer zo'n 15-16% van het bedrag afhalen.
ehm vele malen overdrijven kan ook het is in de webshop zon slordige 50% goedkopen maar laten we eerlijk zijn dat is niet niks
schnappi???
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
22-6-2003 18:42
Kijk is naar het plaatje van de Gemini PMX-250 shop.store.yahoo.com/etronicsnet/gempmx250.html

De gemine PMX-250 is nog altijd deze:www.new-line.nl/v/7447

Je hebt ook nog een 'Nady' maar het plaatje is gewoon hetzelfde als de Gemini PS-676 i en die kost 70 euro.
shop.store.yahoo.com/etronicsnet/nadrmx6.html

Het lijkt mij een beetje sterk als een mengpaneel die hier 239 euro kost daar 70 euro is! Volgens mij hebben ze weer die plaatjes lopen verwisselen of ze hebben een slechtziende die de website laten maken. Het zou wel mooi zijn als je een PMX-250 besteld en je een Gemini PS-676 i toegezonden krijgt!
tja...?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
22-6-2003 19:24

Tom schreef:

En flipper je nog vaak?
7 kasten zo, je kan wel zien waar het geld zit.
Kwor ook boekhouder laugh :D
En je vrouw is het daar allemaal mee eens? shocked 8O
Kom ze maar een keer bekijken Tom, als je in de buurt bent (anders worden we hier nog beschuldigd van chatten... laugh :D )
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
22-6-2003 19:26

Nick schreef:

Kijk is naar het plaatje van de Gemini PMX-250 shop.store.yahoo.com/etronicsnet/gempmx250.html

De gemine PMX-250 is nog altijd deze:www.new-line.nl/v/7447

Je hebt ook nog een 'Nady' maar het plaatje is gewoon hetzelfde als de Gemini PS-676 i en die kost 70 euro.
shop.store.yahoo.com/etronicsnet/nadrmx6.html

Het lijkt mij een beetje sterk als een mengpaneel die hier 239 euro kost daar 70 euro is! Volgens mij hebben ze weer die plaatjes lopen verwisselen of ze hebben een slechtziende die de website laten maken. Het zou wel mooi zijn als je een PMX-250 besteld en je een Gemini PS-676 i toegezonden krijgt!
Het viel me ook al op dat er heel veel vekeerde foto's bij producten staan. Gewoon slordig...
Door internet beperkt
BassStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 17-5-2004
Berichten: 4
22-6-2003 20:15
Ik heb in Engeland ook een webshop gevonden hier is de Numark Axis 8 330 pond oftewel 478 euro. De kosten inclusief verzending naar Nederland zouden dan 537 euro zijn. Hier hoeft toch geen extra btw of invoerrechten over betaald te worden?
Website: www.stagebeat.co.uk
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
22-6-2003 20:25
1 x bewerkt. Laatst door PatrickK op 22-6-2003 20:30
Klopt, ligt binnen de EU.
Ik heb éénmaal eerder in de UK wat besteld, en hoefde idd geen invoerrechten, of (extra) btw te betalen.
Denk er wel aan dat je de prijs inclusief V.A.T. neemt.
Je moet nl nog wel gewoon BTW betalen, alleen dan in Engeland.

[edit:] heb net even op de site gekeken, prijzen zijn inderdaad incl. V.A.T.
Irri dynamisch menu trouwens, even leuk(2 seconden) daarna al irritant.
Welk voltage en frequentie hebben ze trouwens in de UK?
-- Let's do it my way and get it right the first time --
BassStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2003
Laatste: 17-5-2004
Berichten: 4
22-6-2003 20:29
Ja, de prijs was inclusief V.A.T., dan ga ik dat toch maar is proberen want het scheelt toch wel redelijk in prijs vergeleken met Newline. En aangezien er in Nederland geen goedkopere winkel is als Newline bestel ik em dan maar in Engeland.
WaypointStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 16-7-2013
Berichten: 134
22-6-2003 23:50

Bass schreef:

Ja, de prijs was inclusief V.A.T., dan ga ik dat toch maar is proberen want het scheelt toch wel redelijk in prijs vergeleken met Newline. En aangezien er in Nederland geen goedkopere winkel is als Newline bestel ik em dan maar in Engeland.
NEW-LINE wink ;) laugh :D
AlexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-6-2002
Laatste: 1-1-2007
Berichten: 33
23-6-2003 08:23
Ik blijf me altijd verbazen over mensen die in het buitenland dingen kopen waarbij behoorlijk wat kennis en service toch niet onbelangrijk is.
Het mag dan een hele smak geld schelen bij aankoop, maar bedenk eens wat je kwijt bent als er iets mis is. Er is geen enkel nederlands bedrijf wat de garantie voor rekening neemt. Dat betekent dus dat je hem weer moet opsturen waardoor je uiteindelijk duurder uit bent dan wanneer je het in nederland had gekocht.
De redenering "er is toch nooit iets mis" is de grootste misvatting op deze aardkloot. Het gebeurt vaak genoeg dat er iets mis is.
NiekvdBoomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-6-2003
Laatste: 14-10-2003
Berichten: 17
23-6-2003 09:00
Alex je hebt echt 100% gelijk..

1. Dit forum? Je kan hier ongeveer alles vinden wat je maar wilt weten als je iets nieuws wilt gaan kopen. De tijd die hierin door professionals wordt gestoken is iets waar de meeste mensen geen rekening mee houden.

2. Sommige producten verschillen inderdaad veel (je moet maar net een aanbieding tegenkomen in het buitenland ofzow...) Maar weegt dit wel op tegen de problemen die je kan verwachten? Goedkoop betekend massa en massa betekend slordigheid, geen service etc..Ik heb opzich wel goede ervaringen met het kopen van apparatuur in duitsland maar... de problemen begonnen met de koop van een Sony MDR V700 in een duitse electronica groothandel. Leuk dingetje.. 4 weken levertijd!! maar wel spotgoedkoop.. iets van 120 euro (ruim jaar geleden). Na 2 weekjes plezier, valt gewoon 1 helft weg.. aargg.. kan gebeuren natuurlijk. Maar dan beginnen de echte problemen. Terugsturen (die gasten betalen de verzend kosten echt niet hoor), 3 maanden wachten voordat sony de leverancier laat weten dat het niet gemaakt kan worden en dat je een nieuwe krijgt. weer 4 weken levertijd.. waardoor je gewoon ruim 4 maanden ligt te kloten.

Dit gezeur krijg je niet als je die paar eurootjes meer betaald die zich terug vertalen in service. Een beetje bedrijf (verschilt natuurlijk wel qua product) stuurt gewoon een nieuw apparaat terug (garantie) en zorgt ervoor dat het kappotte apparaat door de leverancier vernieuwd wordt (:P)

maargoed je moet het zelf weten..

Terug naar forum Afgesloten topic