Forum > Muziek

Zomerhit 2004, Wat gaat het worden?

(172 reacties. Pagina 6 van 18)
Moderator(s): Dré
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
3-7-2004 18:06
Dat nummer van Lumidee, met dat o o gekrijs, scheen trouwens toen het een hit werd al een jaar of 3 daarvoor uitgebracht te zijn. Dat Afrikaanse nummer van Treble was al maaaanden op een aantal radio stations te horen, en werd pas maaaanden later een hit.

dit gebeurd constand, niet echt iets om je druk over te maken volgens mij, op een bepaald moment breekt het door, of niet. als iets toevallig doorbreekt in de zomervakantie in de populaire vakantie landen dan is het een vakantie hit, en dan boeit het toch niet hoevaak het nummer al door wie gedraait is?
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
3-7-2004 21:48

tom314 schreef:

beetje slecht gekozen voorbeeld sylvia.
da funk is pas hit geworden na re-release. raar maar waar. born slippy van underworld trouwens ook. is pas helemaal doorgebroken na trainspotting..
Hoezo slecht voorbeeld? Dat is juist precies wat ik bedoel. Ik draaide Da Funk nota bene nog van vinyl, en da's lang geleden.... Met Born Slippy kreeg ik trouwens echt helemaal niemand mee de vloer op voor Trainspotting.
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
3-7-2004 21:59
Trainspotting en born slipp.
wauw,dat kennen ze niet denk ik Sylvia.
alhoewel ik vind dat iedereen dat zou moeten zien.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
4-7-2004 10:03
sylvia,

ik bedoel dat calinda en barcelona al hits waren, toch op de plekken waar ik draai en kom..
dat was met da funk en born slippy niet zo. (en idd, dit is een courante praktijk, lumidee is ook erg goed voorbeeld, r&b-collega van me heeft constant van die platen, maanden gedraaid en dan ineens hit)
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
6-7-2004 19:04
O-Zone - Dragostea din tei

dze wordt het volgens de kenners, gister op het nieuws gezien,, ik hoop het nie vind het een beetje vreemd nummertjes....
Where words fail, music speaks :D
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
6-7-2004 19:13
Prachtige plaat is dat. Ik heb er gisteren ook iedereen mee op de dansvloer gekregen! (de DJ Ross rmx)

(overigens leuk dat m'n topic weer eens wat nieuw leven in is geblazen!)
Maar dat is MIJN mening...
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
6-7-2004 19:15
Junior Jack - stupidisco
Ritmo Dynamic - Calinda

Twee lekkere zomer platen !
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
6-7-2004 19:37

tom314 schreef:

ik begrijp wat je bedoelt, maar zijn er dan geen nieuwe zomerhits ?
Hoe vreemd het moge klinken: ik heb er nog geen enkele opgemerkt!!
--- EDIT ---
Of toch, net ff wat nummertjes aan elkaar geplakt en kwam in mijn platenbak "Amuka" met "Appreciate Me" tegen! Die wordt sinds oktober 2003 underground gedraaid, er is een iets commercieeldere versie uitgekomen een maand of twee geleden en sindsdien is het nummer ook te horen in commerciele discotheken (zei het wel de meer vernieuwende, voor zover ik de scene wat heb weten te volgen), Sven Lanvin [Zillion, BBC, Sequence] heeft hem op Club System 31 geplaatst, wat de populariteit omhoog geholpen heeft want een tweetal weken geleden kwamen een paar meiden me op het werk vragen naar de uitvoerder van het nummer... dat bewijst direct dat het nummer toch serieus aan aanhangt begint te winnen!

Laat ons zeggen: een laat-zomer nummer, maar zeker eentje om in het oog te houden, mss kunnen jullie er wel een zomernummer van maken wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
DJ JusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 30-12-2005
Berichten: 410
6-7-2004 20:32
Waarschijnlijk geen internationale zomerhit zal het worden maar ik moet toch even zeggen dat Stil aan de overkant van acda en de munnik voor mij een van me favorieten is deze zomer.

Holiday in spain trouwens ook prachtig, maar ja, dat soort nummers worden hier niet echt bedoelt geloof ik he wink ;)
Geld is net schaamhaar... het groeit niet op me rug
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
6-7-2004 21:05
Dat nummertje van O-zone maakt wel een kans maar ik moet zeggen dat ik nog niet echt een superhit ben tegengekomen.
Toen ik nummers als summerjam, assereje, enz. te horen kreeg wist ik meteen dat die het zou worden maar over dat nummer van O-zone zit ik nog een beetje te twijfelen.
Volgens mij heb je al meer kans op een zomerhit als je er een belachelijk maar simpel dansje bij bedenkt, denk aan de kabouterdans, macarene en assereje, dat zijn toch wel een van de grootste zomerhits van de afgelopen jaren.
Darth Crossfader

Terug naar forum Afgesloten topic