Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 2 van 80)
Moderator(s): Dré
PDZNLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2003
Laatste: 18-4-2004
Berichten: 16
3-3-2003 22:13
slechtste ervaring, moet dat over een draaitafel gaan?

Nee, het was mijn brommer... Net een paar dagen een nieuwe 65 cc 20 mm mikunie, en wat denk je... BAM! op een BMW shocked 8O ...
Mijn prachtige Yamaha RD... HAD NIKS! alleen een kapotte koplamp, en de bmw had de hele zijkant in elkaar. laugh :D
ik had verder niks trouwens...
De lucht is groen, het gras is blauw, ik ben niet stoned, wat lul je nou?
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
4-3-2003 10:46
Slechte ervaringen qua apparatuur heb ik niet aan veel dingen. Wel aan:
- Een LEM discomixer: stopte er tijdens een feest (gelukkig een privéfeestje) mee. Bleek dat dat koptelefoonuitgang niet bestand was tegen laagohmige koptelefoons...)
- Een JB lichtcontrollertje: binnen de kortste keren stuk
- Een EV 18 inch speaker: jaren prima mee gedraaid, totdat hij een keer gereconed moest worden. Daarna ging hij steeds stuk.
- Bulgin connectors

Over alles wat we nu gebruiken ben ik zeer tevreden!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
4-3-2003 13:29
Mmhh, GLOEDNIEUWE Denon 2100F uit de doos gehaald, begon na 5 minuten te BRANDEN !

Pioneer EFX500 die naar zijn goesting het niveau vermeerde of verlaagde.

Robe Wash 250 Xt die niet stopte met te resetten (eigen schuld)
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
4-3-2003 19:31
heb niet echt een slecht ervaring gehad... Alleen nu loopt er een leipo rond die onze site/drive-in de hele tijd loopt af te kraken. Elke godganselijke keer verwijder ik t bericht en vervolgens staat er de dag later weer een bericht... Word er echt moe van sad :(
Ik kan er ook niks tegen doen.. weet nix over em.

greetz
...
BENjptStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-6-2002
Laatste: 12-6-2006
Berichten: 98
4-3-2003 21:04
LOL altijd leuk die stories... laugh :D
Het enige wat ik wel eens meerdere keren had, was het doorslaan van een triac in de lichtcontroller (zo´n bekende 4-kanaals, schuko uit)... belasting 300 watt (par56), mogelijk volgens specs: 5A (± 1,1 KW)... Maar het doorslaan van een triac heeft de nare gewoonte dat je lamp niet uitgaat, maar blijft branden laugh :D / sad :( .. Altijd maar ff de parlamp eruit trekken. (controller is ingebouwd)..

Voor de rest nog nooit ellende meegemaakt.. (gauw afkloppen.. laugh :D )

greezz
Love, Live and Light. The 3 most important things in life!
DennisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2002
Laatste: 17-3-2013
Berichten: 45
4-3-2003 21:45
Hierbij mijn ervaring van niet lang geleden:
Ik had wat licht verhuurd, waarbij onder andere 4 scans zaten. Toen alles in de trussen hing en we overal stroom opzetten bleken 3 scans geen DMX signaal te krijgen. Na wat zoekwerk bleek het niet aan de bekabeling te liggen en vroegen we ons af of het misschien door de nieuwe lichttafel kwam. We hadden 1 scan echter al los getest en geprogrammeerd, dus daar kon het niet aan liggen. Totdat 1 van de jongens opmerkte dat ie bij/in van de scans een lichtflits zag en iets hoorde "knappen". Toen ik bij de desbetreffende scan ging kijken rook ik ook een raar luchtje en zag ik dat de lamp uit was. Prompt riep iemand dat ie ook bij een andere scan een lichtflits zag en iets hoorde "knappen".... sad :( Toen "knapte" er dus iets bij mij....
Gelijk de 380 los getrokken zodat alles uit was. Na overleg bleek dat de 380 kabel voorheen ook al gebruikt was (was niet onze kabel) en er nooit problemen mee waren geweest. De scans hadden er ook al eerder aan gehangen. Na wat meten kwamen we er dus achter dat de krachtstroomkabel toch het probleem was. Vraag me niet wat er precies mee was, want het is mij nog steeds niet duidelijk. Feit was wel dat de scans en 2 4-bars met parren een poosje 380 voor hun kiezen hebben gehad. 1 van de 4-bars deed het nog samen met 1 scan. 3 scans + 1 4-bar waren dus kaduuk... sad :(
Het resultaat is dat de trafos in de scans vervangen moeten worden. Dit valt achteraf gezien nog wel mee, maar ik ben me wel de *piep* geschrokken!!
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
5-3-2003 03:14
Mwah, kheb er gelukkig niet zoveel :)

- Je fader nog open hebben staan als je aan't voorbeluisteren bent :
- Niet met krachtstroom draaien, en 3x op de avond de stop er uitvliegt..
de afspraak was wel dat er krachtstroom zou zijn, maar was er niet.. angry
DJ AroZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 123
5-3-2003 08:52
Wel leuk al die verhalen ja ;-)
StamplaafStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2002
Laatste: 13-1-2008
Berichten: 70
5-3-2003 09:29
rookmachines die leeg raken tijdens het knipperen
stoppen die eruit slaan, en te heet zijn om er uit te trekken [autsj razz :p ]
een DMX controller die dik 2 minuten lang niet doet wat je wil
stroboscopen die vanwege een veranderd bekabelingsschema niets meer doen sad :(
verder wat zekeringen, kapotte bulbs enz.

maar het meest klote is altijd nog als er een gevecht uitbreekt.. dat legt je hele avond in een keer lam, en dan de taak om er nog wat van te maken sad :(

wel mooi was dat na een vechtpartijtje (die al in de kiem gesmoord was) en er nog geen muziek was, het publiek zelf maar begon te zingen.. kun je daar ook mooi een lichtshowtje bij geven razz :p dat was leuk happy :)
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
12-3-2003 20:11
Mijn slechtste ervaring.... Dat ons pap het niet eens is met mijn drive inn plannen. Ook hebbik (met de drive-inn van iemand anders) ooit gehad dat we op de avond zelf achterkwamen dat het busje bij de garage stond en wij geen vervoer hebben... Toen hebben wij het op de avond van het feest af moeten bellen angry angry angry
Maar dat is MIJN mening...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)