Forum > Geluid

Filterz oordoppen

(249 reacties. Pagina 5 van 25)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-6-2005 02:21
Moet binnenkort ook weer nieuwe doppen hebben....

Toen ik vorige week zondag wakker werd bleek dat er 1 was verdwenen van mijn nachtkastje. Die vond ik beneden terug op de gang met de kat er naast die er even lekker op had zitten kauwen met als gevolg dat ik zee nu maar liever niet meer in mijn oren steek.

Naja na 3 jaar werd het ook wel weer is tijd voor een paar nieuwe wink ;)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
28-6-2005 09:05
Reind, vraag even of ze ze ook in het roze leveren wink ;)
Light Image
TimDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2004
Laatste: 3-5-2024
Berichten: 349
28-6-2005 13:16
Zijn er misschien foto's van hoe het eruit ziet, zo'n oordopje in een oor? Ik vind het op zich wel belangrijk dat je het niet ziet, want een vriend van me had laatst oordopjes in (weet niet welk merk/type, maar waren in ieder geval geel (NEE, niet die goedkope "sponsjes" sneaky :V )) en die werd dus uitgelachen, gewoon omdat die dingen supergoed te zien zijn. Ik weet, als je erop gaat letten zie je ze, maar ik wil eigenlijk oordoppen die zeg maar in eerste instantie niet ziet. Wie weet wat?

Groetjes Tim
Ook hier kan úw reclame staan!
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
28-6-2005 13:21
Dit heb ik een tijd geleden gepost en ik sta er nog steeds 100% achter:

Sjapper schreef:

ff happen wink ;) : Als de chicks afknappen op je oordoppen, lekker uitlachen... Over een paar jaar kunnen ze jou niet goed meer horen! razz :p
Enne, wat de "chicks" betreft: met O&N nog met die doppen in gewerkt achter de lichttafel, en over vrouwelijke aandacht niks te klagen gehad! wink ;) laugh :D
Ik kon kiezen uit bepaalde kleuren voor mijn oordoppen en ik heb gewoon neutraal/blank gekozen. Ze zullen ongetwijfeld te zien zijn, maar dan moet je er echt op letten.
Doe ik ze in naar de kroeg? Nee, dat vind ik minder nodig. Daar heb je (ik in ieder geval) ook meestal meer gesprekken, maar in een club/party, doe ik ze lekker in en als mensen mij erom uitlachen, lach ik vriendelijk terug en zeg ik wel dat ik ze graag over 10 jaar nog eens wil spreken sneaky :V
Beauty hides in the deep
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
28-6-2005 13:38

djtim schreef:

Zijn er misschien foto's van hoe het eruit ziet, zo'n oordopje in een oor? Ik weet, als je erop gaat letten zie je ze, maar ik wil eigenlijk oordoppen die zeg maar in eerste instantie niet ziet. Wie weet wat?
Ik heb zelf de Exinore ER 15 Flexcomfort welke gewoon doorzichtig zijn. Op het eerste gezicht zie je deze niet. Pas als je erover begint met mensen zeggen ze van : goh, die had ik nog geeneens gezien. Uitgelachen worden is er dus niet bij.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
28-6-2005 15:13

jeroenvdv schreef:

Reind, vraag even of ze ze ook in het roze leveren wink ;)
Dat ik roze draaitafels in huis heb betekend nog niet dat ik in het openbaar ook voor lul wil gaan lopen ;-)

Doppen worden dus gewoon weer transparant zodat je ze niet tot amper ziet dat ik ze in heb.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
28-6-2005 22:50
Wel orgineel hoor, roze dopjes

Beetje patroondoorbrekend denken kan geen kwaad.. Zijn al te veel eenheidsworsten in dit land wink ;)
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
28-6-2005 22:51
Mijn Alpine musicsafe gevallen hebben paarse filters, ook leuk kleurtje...
Waar zit de cut op dit apparaat?
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
28-6-2005 22:54
Kan me best voorstellen dat over een pakweg 5 of 10 jaar zulke dopjes deel uit maken van persoonlijke versieringen...

Iedereen verstandig in de discotheek met allemaal verschillende oordopjes razz :p
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
28-6-2005 23:07

Dacide schreef:

Iedereen verstandig in de discotheek met allemaal verschillende oordopjes razz :p
Zou dat dan niet het einde van de discotheken zijn? Ik snap het gewoon niet: als ik uitga kan iedereen met wie ik spreek het wel aanvaarden als de muziek wat zachter wordt gezet. En toch gebeurt het niet.

(En nee, ik weet dat dit geen statistisch significante uitkomst is aangezien het geen goede steekproef is wink ;))
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)