Forum > Webshop

Fliteware

(52 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
19-8-2004 00:36
Ben erg benieuwd naar baspijpjes, (vilt haal ik liever op een FLINKE rol voor nog geen 50 Euro, op de markt..) maar WEL speakergaas, jeetje, wat is dat lastig te vinden shut up :X
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 9469
19-8-2004 00:44
als je bedoeld speaker rooster:
Stap iedere willekeurig metaal bewerkings bedrijf in op een industrieterrein.
Als ze je een beetje willen matsen, knippen ze het ook nog even voor je op maat.
een plaat rooster in willekeurige maasgrootte en dikte kost gemiddeld..........
€ 60,- op een plaat van 100x200 cm. (Staal)
Endaar kan je meerdere boxen mee doen. Wel schilderen of spuiten. (roest)
Alu OF rvs kan ook, maar dat kost afhankelijk van de dikte iets meer.
Staal is oersterk! Wij gebruiken altrijd 6x6x4x2
maasgroote 6x6mm vierkant
dikte van de kruisjes 4 mm
dikte van het staal 2 mm
Daar kan je op staan!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
19-8-2004 01:00

Dré schreef:

[edit]Een mogelijke optie is om de prijs per 4 meter te vermelden (besteleenheid dus 4 meter). Geleverd wordt dan: 2 x 1,5 meter + 1 x 1 meter. Anders krijg ik weer dubbele producten, dubbele voorraad bijhouden e.d.
Hoe kom jij op dit tijdstip, net voor het begin van GTST (gevaarlijk hoor, nu nog achter de pc(wink ;)wink ;)))
Op zulke ideeen?
Misschien moet je even pijlen of er animo voor is. ik denk iig van wel!
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
D&mStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2003
Laatste: 15-1-2021
Berichten: 95
19-8-2004 03:40
hoi,

is het dan zoveel duurden om lengtevrachten van vb 2m of 4m te versturen.
ik vond niet direct prijzen op de site van tpg of verstuurd tpg gewoon geen lengtevrachten?
er zullen ook wel mensen zijn die er niet zo veel mee inzitten om die extra kost voor de lengtevracht erbij te nemen.
deze extra kost is mischien wel goedkoper dan al die stukjes afval bij het versturen van korte lengtes.
voor mij zou de kost niet zo veel uitmaken als ik maar zo groot mogelijke lengtes geleverd krijg.

mvg,

dieter
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
19-8-2004 06:28

Tom schreef:

als je bedoeld speaker rooster
Dat bedoelde ik ja! wink ;)
Stap iedere willekeurig metaal bewerkings bedrijf in op een industrieterrein.
Als ze je een beetje willen matsen, knippen ze het ook nog even voor je op maat.
een plaat rooster in willekeurige maasgrootte en dikte kost gemiddeld..........
€ 60,- op een plaat van 100x200 cm. (Staal)
Bedankt, ik zal inderdaad eens kijken bij zo'n bedrijf, waarschijnlijk dat ik ook meteen voldoende pak..
Staal is oersterk! Wij gebruiken altrijd 6x6x4x2
maasgroote 6x6mm vierkant
dikte van de kruisjes 4 mm
dikte van het staal 2 mm
Daar kan je op staan!
Dat geloof ik! Als ik het goed begrijp; de openingen zijn 4 mm breed en lang, staal is 2 mm dik, en komt uit dat de staal TUSSEN elke vierkantje ook 2mm dik is..

Zal ook wel wat wegen? laugh :D Maar zoals je zegt, je hoeft niet bang te zijn voor kapotte speakers. Ik had bij de Gamma gekeken nog, daar hadden ze wel IETS wat erop leek, alleen KLEINE openingen, en dat spul leek wel van blikjes ijzer, zoooo slapjes. Dus heb ik mooi laten liggen, waar het lag.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-8-2004 08:59

d&m schreef:

is het dan zoveel duurden om lengtevrachten van vb 2m of 4m te versturen.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij dit topic niet volledig hebt doorgelezen.
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
19-8-2004 12:31
1 x bewerkt. Laatst door Dewazige op 19-8-2004 13:27
Voor Luidsprekerbeschermingsgaas ben ik ook naar een metaalverwerkend bedrijf gegaan (Cyberdance, bedankt voor het adres) en heb daar op maat 2 stukken laten maken van ong 60 bij 54 (Huisman sub 18G-50) van RVS 8*8*3*2 voor 50 euro. Dit is zo ongelofelijk sterk dat die beyma'tjes zitten veilig weggestopt.

@Mr edie

Ik heb die plaatjes van de gamma wel eens gebruikt om roosters te maken voor kleine topjes. Ik had ze op maat geknipt, hoeken omgezet en gespoten. Ziet er netjes uit en voor kleine oppervlakten op hoogte (topjes) kan het er mee door maar ik zal het op volgende topkasten niet meer gebruiken.
Lost in Music
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
19-8-2004 13:25
ik heb nix in dit topic gezegd wink ;)
HermanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-7-2002
Laatste: 17-3-2009
Berichten: 26
19-8-2004 18:08
Snap de ophef niet zo....
Deze shop kiest ervoor om geen profielen te verzenden, so be it
Ik haal mijn profielen wel bij eenw ebshop, die doen dat dus wel, big deal? dacht van niet.

Volgens mmij weten de mensen die profielen nodig hebben prima waar ze te halen en lijkt het me gezien de arbeidsintensiviteit geen aderlating als ze niet in een shop staan.

Wel leuk om te zien waarin een kleine vervoerder klein kan zijn, duitse post vervoert gewoon lengtes die jij wil verzenden...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 27-5-2024
Berichten: 13458
19-8-2004 18:10
Vandaag is er een vertegenwoordiger van TPG post pakketdienst op bezoek geweest (we schijnen belangrijk voor ze te worden sneaky :V ). Het blijkt dat het, via een (TNT) onderdeel van TPG post, wel degelijk mogelijk is lengtevracht te versturen MAAR dat dit via een ander contract (en andere busjes en regels) gaat. Ik krijg daar binnenkort nog informatie over.

Ook voor onze Belgische vrienden is er wellicht hoopvol nieuws. Als het goed is wordt er een contract voor België aan ons TPG pakket toegevoegd zodat de verzendkosten naar België fiks naar beneden gaan (ALS het doorgaat). Rembours is helaas nog steeds niet mogelijk in België.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)