Forum > Off-Zone

Bekende dj's (Belgie vooral)

(25 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
17-11-2003 22:11

MuuskE schreef:

meisjeschiro????
Ja in België komt dat regelmatig voor.

Om terug te komen op de vraag: Als je een bekende Dj wilt zul je ten eerste rap moeten zijn, ik denk zelf dat het nu toch zo'n klein beetje te laat is om nog een bekende naam op de affiche te krijgen. Maar ja je kunt nooit weten natuurlijk.

Ten tweede moet ik zeggen dat bekende namen nooit een hele avond aan een stuk zullen draaien. Twee uur is zowat de standaard voor deze mensen. Vaak moeten ze op één avond op verschillende feesten draaien.

Komt erbij dat een bekende naam toch wel veel geld kost eigenlijk. Wie het is en hoe lang bepalen de prijs.

Eind September hebben wij KSA'ers een groot feest gehouden met enkele bekende en minder bekende namen. Trish Van Eynde was er ook bij -> zij (ja het is een vrouwelijke DJ) draaide twee uur en dat kostte ons een slordige € 800 zonder de onkosten van de catering voor haar en haar entourage die mee was.

Feit is ook dat je bekende namen bijna uitsluitend via een boekingskantoor kunt binnendoen voor je feest.

(BTW ik vond Trish erg slecht.)
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
18-11-2003 10:33

Snake schreef:

(BTW ik vond Trish erg slecht.)
Het draaien of....... wink ;)

grtz,
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
18-11-2003 22:30

yoghurt schreef:

Snake schreef:

(BTW ik vond Trish erg slecht.)
Het draaien of....... wink ;)

grtz,
Wel, de set is goed aaneengemixt. Kan ook moeilijk anders want ik hoorde dat ze iedere keer (ongeveer) dezelfde set draait. 'Speciallekes' moet je bij haar echt niet verwachten. Niet erg creatief dus als je het mij vraagt.

Verder vond ik haar muziekkeuze heel erg slecht. Het leek allemaal op elkaar, zat gewoon nul variatie in. Net alsof er een drumloop aan het spelen is met een aapje op de achtergrond dat de hele tijd hetzelfde akkoord speelt op z'n synth. De hele avond geen één vocal gehoord.

BTW ik vind dat ze veel te hard draait. Techno is zowieso mijn stijl al niet, maar toch kan ik het goed vinden op een feest, wat bij haar het geval dus niet was. Het was stukken harder dan de sets van Dave Clarke (ik zeg zomaar wat).

Enfin als het van mij af hangt mag ze stoppen met draaien, ik zal er niet wakker van liggen :)
Lemonsquash prod.Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 13-2-2004
Laatste: 20-4-2004
Berichten: 1
13-2-2004 17:37
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 14-2-2004 00:53
Edit Mod: tekst, zeg maar gerust reclame....geheel verwijderd. Je ben welkom op ons forum, maar als je de regels even doorleest, kom je te weten dat het niet op prijs gesteld word om reclame voor je zelf te gaan zitten maken. Tom
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
14-2-2004 11:14
shocked 8Oshocked 8Oshocked 8O Hmmm... Laurent Warin online hier?? shocked 8Oshocked 8Oshocked 8O
Nou, je post is er afgesmeten, maar de thread is weer omhooggekickt dus kan ik opnieuw een update bijplaatsen van wat DJ's laugh :D.

Beginnen met Laurent Warin zelf? Waarom niet!
Bere-DJ, niet omdat hij aan het meelezen is wink ;), maar de techniek waarmee HIJ voor de dag komt, daar is zowat elke DJ jaloers van! In tegenstelling tot mijn vorig lijstje kun je van deze DJ geen commerciele muziek verwachten maar enkel het betere werk. Mijn absolute favoriet. Schaaf je Frans bij, want Laurent is Franstalig wink ;).

Michael Forzza heb ik ondertussen ook leren kennen: een beregoeie kerel die net papa geworden is wink ;). Zijn favoriet muziekgenre is het best te omschrijven als "After-Techno", een schitterende, diepe Techno-stijl dus! Onlangs stond hij ook op het podium van 13yr Cherrymoon in het Sportpaleis in Antwerpen.

Sven Lanvin moeten jullie ook wel kennen? Hij was vroeger onder andere resident in de Zillion in Antwerpen, in de BBC en in de Atmoz. Hij is "the man behind Club System", de clubcompilatie die ondertussen al aan zijn dertigste release bezig is. Sven Lanvin is dus meer dan een vaste waarde in het Belgische clubmilieu en ik heb er geen idee van wat hij vroeger draaide (ik dacht altijd dat hij commercieel en Trance draaide) heeft hij de laatste maanden duidelijk bewezen dat zijn favoriet genre in de kwaliteits-Techno terug te vinden is!

Als je Sven Lanvin zegt, zeg je ook direct Liv. Twee handen op één buik en waarschijnlijk ergens anders ook op maar er lezen kinderen mee dus hou ik het braaf laugh :D. Een natuurwonder? Nja, beter kan ik het niet omschrijven... ze draaide nog maar zes maanden en ze won al één van de beste DJ-contests van ons (zeer freaky) Belgenlandje. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en samen met Sven Lanvin was ze al resident in de Atmoz en de BBC.

Phi-Phi... the master...
Veel hoeft er niet over gezegd te worden. Wie Phi-Phi niet kent, is het niet waard zichzelf DJ te noemen (nou ja... drive-ins krijgen uitstel van executie wink ;)). Phi-Phi is zonder twijfel de bakermat van het Belgische clubmilieu. RESPECT!

DISAR
naaaah, geen zelf-reclame laugh :D! Dat mag Lemonsquash doen, weten we direct of het de echte Laurent Warin is, of "gewoon" een hevige fan wink ;)
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
15-2-2004 22:13
Alst in belgië te doen is...
Edit Mod: reclamespot verwijderd! Blijven we aan de gang? angry Tom
...
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
16-2-2004 17:29
was dat nou echt zo'n reclame ? shocked 8O

sorry hoor happy :)

kzal de volgende keer beter opletten, happy :)

gegroet

YouGoW
...
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
18-2-2004 13:26
btw wat is een meisjeschiro????
dat woord kennen we niet in Nederland wink ;) razz :p
(of tenminste ik niet...)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
18-2-2004 19:52
Chiro is een jeugdvereniging zoals de scouts, de KSA, KSJ, VKSJ en nog enkele anderen.

Chiro is christelijk geïnspireerd.
DJ AlexzStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 1-11-2007
Berichten: 63
23-2-2004 23:24
Dj Gio Of Dj pehdro van the OH !!!!
Stijl: Tunning style, jump, french techno, hard trance,... (eigenlijk alles met hard)

Dj Wout (Sylver, Ex-Illusion)
Stijl: Trance of hardtrance (weet het ni juist)

Dj Regi (Milck-inc)
Stijl: à la wout

Ge hebt er zoveel, maar deze zijn mijn favorieten... wink ;)
good, better, best, zentex

Terug naar forum Reageer (zonder quote)