Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Alexz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 63 bijdrage(n) van DJ Alexz (Pagina: 1 van 7)
Topic: Filmpje lichtset (18-3-2005 16:56:00)
Wat wordt er allemaal gebruikt?8 mx1 martin
6 space 250 velleman
1 atomic
2 acrobats
1 stealth laser =)
bestuurt door daslight
de wind ups zijn vrij stevig (alp5) , zullen niet bewegen door iemand er tegen leunt, maar als er een paar dronken mensen het als "strippaal" gebruiken komen we er wel tussen ;)Topic: Filmpje lichtset (17-3-2005 21:43:00)
partyfish schreef:
Ziet er leuk uit...Wat wordt er allemaal gebruikt?
6 space 250 velleman
1 atomic
2 acrobats
1 stealth laser =)
bestuurt door daslight
de wind ups zijn vrij stevig (alp5) , zullen niet bewegen door iemand er tegen leunt, maar als er een paar dronken mensen het als "strippaal" gebruiken komen we er wel tussen ;)
ff vorig weekend paar filmpjes gemaakt, (je ziet de lichtstralen nog niet goed, te weinig rook
)
https://svbever.zattevrienden.be/Film.wmv
https://svbever.zattevrienden.be/Film_0002.wmv
https://svbever.zattevrienden.be/Film_0003.wmv
ok ik geef het toe, beetje overdreven met atomic, maar hij was pas nieuw :)
Topic: video toepassing (7-1-2005 18:55:00)
)https://svbever.zattevrienden.be/Film.wmv
https://svbever.zattevrienden.be/Film_0002.wmv
https://svbever.zattevrienden.be/Film_0003.wmv
ok ik geef het toe, beetje overdreven met atomic, maar hij was pas nieuw :)
https://vj.startkabel.nl/k/vj/index.php?nr=1
hier staan progs
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (19-12-2004 19:23:00)hier staan progs
je moet zelf niet vergroten, de links noemen extreme...
Topic: Velleman space 250 of extreme 250 (17-12-2004 22:53:00)Topic: Filmpje lichtset (10-11-2004 20:07:00)
filmpje van in men favoriete discotheek
vind de lightshow super!!
home.scarlet.be/~ruyckwi/oh_dvdsample1.wmv
Topic: Galaxy 250 (21-10-2004 20:57:00)vind de lightshow super!!
home.scarlet.be/~ruyckwi/oh_dvdsample1.wmv
jb sm-- goede lichttafel??
Topic: elektrisch geladen??? (17-10-2004 12:48:00)Zal eens alles controleren...
Topic: elektrisch geladen??? (16-10-2004 17:36:00)JB systems MX4
Topic: elektrisch geladen??? (16-10-2004 17:10:00)70% Katoen en 30% polyester