Forum > Off-Zone

Bekende dj's (Belgie vooral)

(25 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
CyberdancerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2003
Laatste: 26-3-2010
Berichten: 23
16-8-2003 22:17
Hallo, ik heb een vraagje.
Onze sportclub organiseerd een fuifke en we zouden een bekende dj als publiekstrekker moeten hebben ( dj looney tune kwam vorig jaar draaien).
Vandejaar zoeken we iemand anders en hebben jullie soms suggesties voor bekende dj's (maar niet TE bekend zoals Tiesto of zo é, kost teveel ;-))
GreetZ
Willem
mvg cyberdancer
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
16-8-2003 22:39
welke muziek soort?? (is wel erg belangrijk)

keb vandaag met DJ tom (zomermod) zitten lullen en das een aanrader wink ;)
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
Ger-EStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-11-2002
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 31
17-8-2003 12:10
DJ Bjorno, DJ Ghost, DJ Yoeri!!!!!!!!!!!
Music is the answer......
Eraser127Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-6-2003
Laatste: 29-10-2005
Berichten: 83
17-8-2003 12:20
idd, Dj Youri, Dj Yves, Dj Subzero
Heerenveen hardcore!!! Dance till ya dance till you hear the speaker blow blow
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
17-8-2003 13:52

cyberdancer schreef:

dj looney tune kwam vorig jaar draaien.
Vandejaar zoeken we iemand anders
Vreemd toch... overal waar Ramses komt draaien, zoeken ze het jaar daarop iemand anders laugh :D, nou ja, das insidershumor wink ;). Al kan ik je wel verklappen dat hij deze keer een mooie nieuwe flightcase heeft voor zijn DJ-booth(en da meen ik).

- Een zeer goeie DJ is Danny Corten (ZENITH / BBC / Escape / productions: Mark With A K, Youri, The Body, Fend, Our Destination, D-Style, DJ Frank, Bounce). Een toffe gast uit het Antwerpse die zichzelf zeker niet hoog inschat. Wedden dat hij komt draaien in korte broek met een gewone T-shirt aan? happy :)
- Heb je liever ambiancemuziek maar nog altijd van topniveau, pak dan DJ Laurent (www.djlaurent.be), ook uit het Antwerpse. Ook een beregoeie kerel! Hou de waterkraan ver uit zijn buurt of er gebeuren ongevallen laugh :D en zorg dat hij op tijd en stond zijn drank krijgt happy :). Ik geef het je op papier: elke keer TOPAMBIANCE met die gast!
- In het trance-milieu ben ik niet zo thuis, maar DJ Christoph (ex-Nosotros / ex-Zenith) zou zich vooral concentreren op dit genre. Hij komt van de kanten van Jabbeke. Meer info op www.djchristoph.be/ . Nu we het toch over die gast hebben: DJ's eventjes een kijkje nemen op www.clubworx.be , mss een kans om door te breken?
- Wat betreft Groove, commercieel, disco-nouveau-toestanden kan ik Timbo De Luxe (uit het Gentse) zeker aanraden (www.timbodeluxe.be). Die gast is de laatste jaren een beetje vastgeroest op zijn residentie maar komt nu terug buiten en dat valt er aan te zien: je voelt hem terug opleven happy :)
- DJ Frank (Summerjam, zeg nu niet dat je dat liedje niet kent hé!!) heb ik onlangs ook weten draaien bij ons, maar die vond ik dus niet zo goed sad :(. Het eerste kwartier was het dik in orde en daarna begon hij allemaal uitgemolken, platte zever te draaien. Gelukkig duurde zijn set maar een uur zodat ik de tijd niet kreeg om me misselijk te voelen. Ik breek hem niet af want voor hetzelfde geld had hij gewoon een slechte dag!!!
- Een DJ die ik al eventjes niet meer hoor is Pascal Lacroix uit de streek van Brugge. Die gast verdient nog altijd een serieuse pluim van me en die zou ik graag nog eens horen draaien zie! Vorige week ontmoette ik hem na 2 jaar nog eens kort in de vinylshop en nog altijd even vriendelijk en "normaal" (wat niet van alle DJ's gezegd kan worden).
- DJ Yves (Revolution) moet je boeken voor het zware knalwerk... ik heb de woofers nooit zo stevig weten knallen als met hem! Alhoewel Danny Corten ook wel aardig in de buurt komt op dat vlak.
- Heb je zin in een avondje R&B, neem dan zeker en vast Hich (Lagoa/Zenith) want die gast kan er wel wat van zu ... zo zie je direct dat je met die ouwe technicsbakken meer kan dan gewoon beatmixen!!! Op voorhand afspreken wat betreft microfoon/echokamer want de laatste keer werd het daardoor nogal hectisch bij ons in de DJ-booth.

Ik denk dat ik de meeste DJ's die ik zelf ken wel heb genoemd ondertussen. Een lijst van de gasten waarmee ik de laatste twee jaar heb samengewerkt, kun je zien bij de "pictures" op mijn site. Als er iemand tussen zit waarvan je meer info wilt (of je weet de naam van die twee unknowns bijvoorbeeld laugh :D), moet je het hier maar posten.

De meeste van bovengenoemde zijn idd Zenith-residents of ex-residents maar aan de rest wil ik me niet wagen omdat ik ze niet genoeg heb horen spelen en als je iets niet weet, dan zwijg je er beter over, toch?
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SnakeEffect Guru
Uit: België
Sinds: 17-2-2003
Laatste: 19-4-2014
Berichten: 675
19-8-2003 10:38
Trish Vandeneynde zou bij veel mensen een belletje moeten doen rinkelen, vooral studenten (want zij draait wel regelmatig in de Vooruit in Gent en ook op diverse plaatsen in het Leuvense uitgaansleven).

Vroeger was ze resident in de Fuse in Brussel, samen met Pierre (nu nog steeds resident daar). Bekend waren de avonden genaamd "Trish & Pierre".
Ze is ook eens op tv geweest (samen met CJ Bolland was dat) in het programma 'Witte Raven', waar ze de opdracht kregen een pianiste tot DJ 'op te leiden'.

Wel is het zo dat zulke dj's redelijk veel geld kosten (wij boeken ze met de jeugdbeweging voor eind september en dat kost ons 750 Euro's terwijl ze maar 2 uurtjes komt draaien) en niet zo lang willen draaien. Zo'n dj boeken voor de hele avond zal dus niet lukken, zodat je ook nog andere mensen nodig hebt om achter de draaitafels te staan.

Een ander nadeel aan zulke dj's is dat ze een eivolle agenda hebben. Vaak moet je een jaar van voordien hun bureau contacteren en het contract tekenen.
CyberdancerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2003
Laatste: 26-3-2010
Berichten: 23
19-8-2003 13:08
Ja het is 1 hoofd-dj als publiekstrekker. Maar we gaan waarschijnlijk terug looney tune vragen, met enkele minder bekende dj's die de rest van de avond verzorgen.
Bedankt voor de reacties
greetZ
mvg cyberdancer
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
19-8-2003 15:32

cyberdancer schreef:

Maar we gaan waarschijnlijk terug looney tune vragen
Doe hem dan de groeten van me vanuit de Zenith en vraag hem es wanneer die retro-achtige vinyl uitkomt wink ;)

cyberdancer schreef:

met enkele minder bekende dj's die de rest van de avond verzorgen.
Bedankt voor de reacties
greetZ
THAT'S THE SPIRIT!!!
Zoiets moet véél meer gebeuren! Het ideale middel om jonge DJ's ook eens wat naamsbekendheid te geven: één grote naam combineren met een aantal net-nog-niet-doorbrekende DJ's! Jammer dat dit nog niet meer gebeurt! Maar op m'n birthdayweekend ben ik zeker en vast van plan om dit ook te forceren!
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
ElfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-11-2003
Laatste: 16-11-2003
Berichten: 1
16-11-2003 18:35
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 17-11-2003 00:06
hallo

wij de meisjeschiro van merksplas zoeken een zeer bekende dj als iemand een bekende dj kent voor onze fuif moet je zeker iets laten weten het is wel voor een techno drum and base feestje je zou eens zeker verder kunnen helpen de fuif is voor 14 april dus allemaal zeker komen die dit lezen in merksplas happy :) wink ;) razz :p maar wie ons kan helpen stuur maar een meel

vriendelijke groeten de meisjeschiro van merksplas
MuuskEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 3-8-2006
Berichten: 73
16-11-2003 18:48

elf schreef:

hallo

wij de meisjeschiro van merksplas zoeken een zeer bekende dj als iemand een bekende dj kent voor onze fuif moet je zeker iets laten weten het is wel voor een techno drum and base feestje je zou eens zeker verder kunnen helpen de fuif is voor 14 april dus allemaal zeker komen die dit lezen in merksplas happy :) wink ;) razz :p maar wie ons kan helpen stuur maar een meel

vriendelijke groeten de meisjeschiro van merksplas
meisjeschiro????
Ugly.....but well hung!!!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)