Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Cyberdancer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Cyberdancer (Pagina: 1 van 3)

Topic: de verschillen tussen de Denon DN-S1000 en de Denon DN-S3000 (3-11-2004 19:19:00)
hmm mijn axis9 geeft de bpm weer met 1 decimaal ...

mvg
Topic: Problemen Axis 9-CR (2-10-2004 14:20:00)
Ik heb hem gisteren binnen gehad, en vandaag een beetje getest. Ik ondervind geen problemen met het touch sensitive gedoe. De cd-speler is aangesloten op een geaard stopcontact. Hij doet zijn werk zoals het hoort.

Ben heel tevreden over de speler, en over de service van Dré.

Mvg
Topic: geluidskaart (10-9-2004 17:26:00)
Die externe geluidskaart sluit je aan via een usb(2.0) poort
mvg
Topic: Bekende dj's (Belgie vooral) (31-7-2004 19:37:00)
Hmm veel te laat, onze fuif was op 31 oktober vorig jaar laugh :D (dj looney tune, dj tmo, dj tm en dj moonwalker)
Maar toch bedankt, denk dat andere mensen er wel wat aan hebben
mvg
Topic: nick voor "Tech-House/Techno"-DJ (2-7-2004 13:12:00)
Didier, wanneer draai je dit weekend op dance-zone ?
mvg
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (1-7-2004 19:07:00)
Die extra crossfader is een "gewone" crossfader, diegene die er al in zit is de "eternal" crossfader die ook in de hak 360 zit
Topic: examenstress (29-6-2004 13:23:00)
Ik heb ook een a-attest, onderscheiding en geen enkel herexamen. Op naar de universiteit happy :)
Topic: examenstress (17-6-2004 20:43:00)
Het is Herman Teirlinck , een zeer bekende "acteursschool"
En proficiat met je rol in Team Spirit happy :)
Topic: examenstress (17-6-2004 19:40:00)
Jullie hebben dan ook wel vroeg gedaan in Nederland.
Ik als Belg heb nog tot woensdag examens
Topic: examenstress (17-6-2004 16:52:00)
Ik zit nog volop in de examens, nog 5.
Proclamatie is volgende week maandag(28/06), spannend, vooral voor mijn frans wink ;) razz :p
mvg