Forum > Algemeen Forum

DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen

(40 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
5-1-2012 23:40
Die nummers zijn niet voor niets de standaard bruiloftnummers. Mensen vinden dat blijkbaar leuke nummers en willen die dan ook graag horen. Je moet niet vergeten dat niet iedereen 2 x per week op een feestje komt, de meeste hebben hoogstens 1 x per jaar een feestje met een dj.

Ik merk overigens wel dat op bruiloften steeds vaker om wat hippere muziek gevraagd wordt (top 40, 90s) en dat steeds meer mensen dat soort standaard nummers niet willen horen. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de jongere leeftijd van de bruidspaartjes.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 9469
6-1-2012 08:14
Er is inderdaad een verschuiving in de muziek,
maar de inkoppers blijven nog altijd gevraagd.

Vergis je ook niet in de mensen, ze gaan tegenwoordig wel vaker naar feestjes als vroeger.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
6-1-2012 09:05
Misschien wel, maar de trend is ook dat er juist steeds minder mensen naar bedrijfsfeesten enzo komen, en ook naar de horeca trouwens.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 30-4-2024
Berichten: 13456
6-1-2012 09:35

iLmer schreef:

floriole schreef:

Als de klant tevreden is en de gasten een leuke avond hebben, ben je geslaagd toch? wink ;)
Ze zien je al aankomen met 1 CD'tje. laugh :D
Nee, natuurlijk niet... 2 CD'tjes. Kun je de avond nog variëren door CD2 - CD1 - CD2 - CD1 te doen in plaats van CD1 - CD2 - CD1 - CD2.

De meeste spreiding in mensen (qua leeftijd EN smaak) zul je op bruiloften zien. Bij zo'n grote spreiding ga je op zoek naar een "grote gemene deler". Die grote gemene deler is (gemeen genoeg) voor vrijwel elke bruiloft hetzelfde vanwege die grote spreiding (jammer maar helaas). Vandaar dat wij jaren grapten "Je kunt een bruiloft met 2 CD's doen" (de 2 uur "climax" bedoel ik dan).

Natuurlijk zullen veel DJ's nu zeggen "bij mij is elke bruiloft anders". Tuurlijk... Het past ook onder het bed en je wordt er gelukkiger van. Vergeet ook niet dat je haar er 87% meer van gaat glanzen! laugh :D

Ik heb van de 400 bruiloften zo'n 4 stuks gezien die ECHT anders waren. In de meeste gevallen was dat omdat het bruidspaar had aangegeven dat er voldaan moest worden aan de smaak van het bruidspaar (ook als de gasten daar geen bal aan vonden).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
FlorioleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
Berichten: 155
7-1-2012 14:03

iLmer schreef:

floriole schreef:

Als de klant tevreden is en de gasten een leuke avond hebben, ben je geslaagd toch? wink ;)
Ze zien je al aankomen met 1 CD'tje. laugh :D
Dit was geen reactie op Tom.
Don't forget to walk, before you run!
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
7-1-2012 17:40

Dré schreef:

iLmer schreef:

floriole schreef:

Als de klant tevreden is en de gasten een leuke avond hebben, ben je geslaagd toch? wink ;)
Ze zien je al aankomen met 1 CD'tje. laugh :D
Nee, natuurlijk niet... 2 CD'tjes. Kun je de avond nog variëren door CD2 - CD1 - CD2 - CD1 te doen in plaats van CD1 - CD2 - CD1 - CD2.
Beetje af blijven wisselen ja, anders is het voor jezelf al snel niet leuk meer, en dan zijn 2 cd's echt de max denk ik? ;-))).
If it ain't Dutch it ain't much...
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
7-1-2012 23:05
Bedankt voor het intact houden van dit topic over het gelul met jullie mp3 cd'tjes laugh :D
Krijg voldoende mail binnen van DJ's!
DJJurieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-3-2012
Laatste: 25-7-2013
Berichten: 1
6-6-2012 01:46
Hoi

Inderdaad zeg lekker offtopic allemaal.
Even terug ONtopic dan maar

Ben je nog opzoek naar DJ's?
Check anders even www.DJJurie.nl
Daar vind je alle informatie over mij.
Mail naar Info@DJJurie.nl als je nog vragen hebt en/of interesse.
Ik hoor natuurlijk graag of je iets in onze samenwerking ziet

Gr
(DJ)Jurie
DjplayboymusicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-3-2013
Laatste: 30-3-2013
Berichten: 1
30-3-2013 15:25
Ik vind het absurd dat DJ's van een leeftijd <18 niet draaien mogen op grote feesten. Jongere DJ's kunnen net zo goed zijn als beroemde DJ's, toch? Of misschien zelfs beter, wat waarschijnlijk niet veel voorkomt. Wat vinden jullie hiervan? Laat het me weten. wink ;) DJ's zijn gewoon mensen met een goede passie voor muziek. Elke DJ, wat voor soort muziekstyle dan ook, heeft altijd hetzelfde soort passie voor muziek als elke andere DJ en vindt het leuk als hobby. Veel DJ's gaan uiteraard van hobby naar werk in dit vak. Steun me in deze actie en we zorgen er gewoon samen voor dat de DJ's onder de 18 óók mogen draaien op feesten!! Kijk op www.djplayboymusic.nl voor informatie door contact met me op te nemen en stuur gelijk een demo'tje van je muziek. Hiermee ga ik zorgen dat de demo's bij de juiste mensen terecht komen. Thx Nederland! ;-)
Play With You're DJ
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
30-3-2013 15:52
In mijn streek zit er een dj die op jonge leeftijd is begonnen, ik denk dat hij 16 jaar was, nu is hij er 19 en is een veel gevraagde dj.
Werkt ook veel samen met grote namen, staat op grote evenementen en staat ook op affiches naast grote namen.

Op tv waren omlangs 2 dj's te zien van 15 jaar, ze waren veel gevraagd op feesten en hun ouders reden de jonge dj's naar feesten.
Van hun ouders mochten ze niet langer draaien dan 01u, nu draaien ook deze jongens op grote evenementen naast grote namen, dus je ziet maar.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)