Forum > Off-Zone

Website Hosting+domeinnaam

(72 reacties. Pagina 6 van 8)
Moderator(s): Dré
DJ HardistStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 43
31-10-2008 20:25

CyberDance schreef:

Als je zo zeker weet dat je betaald hebt, waarom dan bij de allereerste herinnering al niet netjes een brief schrijven of fax sturen met daarin de melding hoeveel, naar welk rekeningnummer en wanneer het betaald is, desnoods met kopie rekeninguittreksel erbij. Telefoontje erachteraan om te peilen of ze je schijven ontvangen/behandeld hebben en klaar.

Mijn sites draaien tegenwoordig overigens bij CyberNetworks laugh :D
Ja ik weet het, had ik ook moeten doen. Heb ze nu ook gesommeerd om mij in ieder geval de door mij gemaakte extra kosten terug te doen storten, anders zal ik daar verdere actie op gaan nemen. Reactie: Wij kunnen u enkel de hoofdsom doen terugstorten. Dat is dus puur een teken dat ze weten dat ze fout zaten/zitten en bang zijn dat ik er echt verder mee ga, wat ik ook serieus van plan ben. Ik heb gereageerd dat ik in ieder geval dus die extra gemaakte kosten terug wil hebben, zo niet zal ik er werk van maken.

Helaas had ik hier dus eerder moeten reageren, omdat ik eigenlijk gewoon al in mijn achterhoofd wist dat ze mij niets konden maken, maar toch betaald heb om maar van het hele ge**** af te zijn. In ieder geval bedankt voor de tips en de 'kritiek' wink ;)
Hardstyle wasn't meant to be heard - Hardstyle was meant to be felt!
DJoostStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2005
Laatste: 22-10-2020
Berichten: 43
1-11-2008 01:24
Ik zit al 3 jaar probleemloos, altijd online bij 4U Hosting
Rule #1: There are no rules...
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
1-11-2008 12:14
Als we toch allemaal reclame aan het maken zijn voor ons favoriete hostingbedrijf draag ik ook even mijn steentje bij laugh :D Deziweb echt een hele goede webhost. Je krijgt professionele en snelle service, een hoge uptime en veel mogelijkheden voor een bijna belachelijk lage prijs. Zeker een aanrader!
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
MartijnVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-3-2003
Laatste: 22-1-2024
Berichten: 2419
1-11-2008 15:33
Kijk eens bij de KvK of hij überhaupt wel handelsbekwaam is. Ik las namelijk op Ruuds link dat hij minderjarig is (bericht was van novemeber 2006). Alle contracten die aangegaan zijn in de periode dat hij handelsonbekwaam was zal sowieso een getouwtrek worden; hij is er niet voor aansprakelijk te houden, maar zijn ouders. (TENZIJ hij bij de kantonrechter een ontheffing heeft aangevraagd, OF een van de ouders hebben meegetekend op het contract (en E-dentify op het contract dus door 2 handtekeningen wordt vertegenwoordigd))
BEOORDELING:

Uit de dagvaarding blijkt dat gedaagde [gedaagde], geboren [geboortedatum] minderjarig is.
Een minderjarige is, zonder toestemming van zijn wettelijk vertegenwoordiger, niet bekwaam rechtshandelingen te verrichten, voor zover de wet niet anders bepaalt. Hieruit volgt dat niet de minderjarige zelf, maar zijn wettelijk vertegenwoordiger in die hoedanigheid dient te worden gedagvaard. Nu eiseres een handelsonbekwaam persoon heeft gedagvaard, zal zij niet-ontvankelijk worden verklaard in haar vordering.

BESLISSING:

De kantonrechter:

Verklaart eiseres niet-ontvankelijk in haar vordering.

Bron: https://www.jongbloedonline.nl/zoeken/public/uitspraak.php?uitspraakID=38251&ljn=AP1021
Mocht je er dus een zaak van willen maken, dan zul je (indien het contract is afgesloten in de periode dat hij handelsonbekwaam was) je claim aan het adres van zijn ouders moeten doen.
Zelfbouwcase; het meest volledige assortiment onderdelen voor flightcases en speakers
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
6-11-2008 19:08
Ik hanteer bij webhosting de regel: goedkoop = duurkoop. Wij hosten voor diverse klanten van ons in totaal bijna 70 pakketten; waarbij wij heel duidelijk de keuze gemaakt hebben, om niet voor een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten. (Tenzij een klant zelf al iets heeft, wat qua specificaties binnen de toleranties valt...)

Ik wil graag in geval van problemen even kunnen bellen; niet afhankelijk willen zijn van emailcommunicatie met de helpdesk. In dit geval hosten wij bij datacenterzuid en een deel bij Yourhosting. Dit zijn toch bedrijven waar je minimaal € 10 per maand neertelt voor iedere 100Mb ruimte...
I am a TimeDriver!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
6-11-2008 20:11
Het is ook maar net wat je doelgroep is. Iemand die een foto-siteje online wil zetten voor de hobby gaat niet het 10-dubbele (en zelfs niet het dubbele) betalen voor een helpdesk die ie waarschijnlijk toch niet gebruikt, en voor een uptime garantie van zo-dicht-mogelijk-bij-de-100%.
Bedrijven en personen die afhankelijk zijn van hun website zullen dat juist wel doen.

Voor de eerste doelgroep zal goedkoop = duurkoop dus niet zo 123 gelden (want service en 1 keer meer of minder down boeit ze toch niet). Voor de 2de doelgroep is het zeker weten waar.

Wil je toch alles van de 2de doelgroep tegen een zo laag mogelijke prijs loop je vanzelf tegen de lamp en zeg ik: eigen schuld en niet achteraf komen janken. Het is ook vooral die groep mensen die je hoort klagen als het een keer misgaat.

Toen ik voor de datacenter- en netwerkkeuze stond kreeg ik ook de meest uiteenlopende aanbiedingen binnen, en als ik er nu zo op terugkijk kan ik er alleen maar blij om zijn dat ik toen niet voor de goedkoopste / meeste dataverkeer gegaan ben maar juist voor een van de duurdere partijen.

Tegen oplichters en malafide figuren zoals E-Dentify doe je verder toch niks, die kunnen zich even goed in de duurdere segmenten bevinden. Enige raad die daarvoor te geven is: zorg dat je je op voorhand goed informeert, over hostingbedrijven waar het mis zit is zat te vinden op google.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 15-6-2024
Berichten: 9470
6-11-2008 21:28
ikzelf heb goede ervaring met IS
altijd meteen iemand aan de telefoon als er iets te vragen valt, (normaal telefoontarief)
weinig down tijd, en goedkoop startpakket van 9,95 ex BTW per maand.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
12-11-2008 10:55

ideedeluxe schreef:

en een deel bij Yourhosting.
Zit ik ook bij. Echt een verademing na een aantal hosts gehad te hebben waar mijn websites er continue uitlagen en waar de helpdesk niet bereikbaar was. Yourhosting heeft een prima helpdesk met mensen die er echt verstand van hebben, bereikbaar van 9.00 tot 21.00 en voor storingen zelfs 24 uur per dag, 7 dagen in de week, en nog gratis ook (0800 nummer). Verder hebben ze zeer uitgebreide FAQ pagina's over allerlei onderwerpen en instellingen. Bovendien tot nu toe nog geen downtime gemerkt.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
12-11-2008 13:42
Yourhosting is een goed en betrouwbaar bedrijf. Pcextreme leverd ook goede diensten zolang het maar geen windows servers moeten zijn.
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
13-11-2008 22:06

SoundExperience schreef:

Pcextreme leverd ook goede diensten zolang het maar geen windows servers moeten zijn.
Ik zit zelf ook bij PC extreme, zowel met hosting als een collocated server(niet volledig van mij overigens).
En ben er zeer tevreden over, support is dik in orde.
Ik dacht voor mezelf over te stappen op Sity Hosting, aangezien ik hier meer webruimte had voor ongeveer eenzelfde bedrag.
Maar dit viel echter tegen, na het aanvragen van de hosting werd er geen factuur of andere bevestiging doorgestuurd, ook op diverse e-mails werd niet geantwoord, vandaar terug bij PC extreme.
exit night into LIGHT

Terug naar forum Reageer (zonder quote)