Forum > Algemeen Forum

New Line heeft je hulp nodig

(51 reacties. Pagina 4 van 6)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
21-2-2019 19:00
Bedankt voor de reviews. wink ;)

Ik weet niet wat het is. Als MIJ dit zou overkomen zou ik me een slag in de rondte lezen over de materie in plaats van me "gekwetst" te voelen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SoundpowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 694
21-2-2019 19:26
kzal ook mijn review van tig jaar terug maar eens updaten.

tenslotte is t enigste wat new-line mij ooit misdaan heeft is blijven verwachten dat de diverse pakketdiensten het ooit zal lukken n pakket binnen 1 dag de afsluitdijk over te krijgen.. helaas ook de laatste keer kwam mijn pakje weer met 1 of 1,5km/h deze kant op... shut up :X
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
22-2-2019 02:54
Ik heb ook maar een duit in het zakje gedaan happy :)

1 Ster
2 Ster
3 Ster
4 Ster
5 Ster
Zojuist

Service met een grote S!!

Sinds 2003 een dagelijks (!) bezoeker van het Forum op de site van New-Line.nl
Hoe zou dat komen, nou dat is eenvoudig te verklaren: op al je vragen krijg je een vakkundig antwoord van forumleden, en zeker niet uitgezonderd, van de eigenaar zelf! Een Bedrijf met hart voor deze branche, voor zijn klanten! ( ik heb op andere webshops nog nóóit de eigenaar zélf voorbij zien komen! ).
Dan het verkoopgedeelte; alles is te koop, en als er toevallig iets niet in de shop staat, is een belletje of mail al genoeg om uiterlijk diezelfde dag een antwoord te krijgen. Prijzen zijn prima te noemen, evenals de service en levertijden. Over service gesproken, wanneer je (bijvoorbeeld) een afwijkende kabel nodig hebt die niet zomaar per duizenden gemaakt worden door een fabrikant, maakt New-Line het gewoon zelf voor je: vind hij nog leuk ook. Nee, hier is geen dozenschuiver te vinden, wel iemand met hart voor zijn zaak én zijn afnemers! Bij dit bedrijf ben je geen nummer, maar een gewaardeerde koper. En zelfs als je niks koopt krijg je hetzelfde als hierboven beschreven: service met een grote glimlach.
Overdreven positief ben ik? Nee hoor, het is gewoon zoals ik het vertel!
RH te N
Alles komt goed....
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
22-2-2019 08:48
Heel vervelend dat soort zaken. Heb ook een negatieve review op Facebook van een strandtenthouder.
Heb daar nooit iets gedaan, ken de beste man niet eens.
Zou komen vanwege "oncollegiale omgang met anderen".
Geen idee waar men op doelt, ik ben nogal ouderwets: Bent u tevreden, vertel het anderen, is er een probleem, vertel het ons.

Druk wel vervelend je reviews, want ik doe daar niks actiefs mee.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-2-2019 09:09
Ik heb het zelf ook meegemaakt met mijn webbouw bedrijf, iemand had een 1 ster review op Google geplaatst. Was duidelijk een jaloerse concurrent, want ik kende die hele persoon niet en hij had nog een paar van dat soort reviews bij andere webbouwers geplaatst.

Toen heb ik ook aan enkele vaste klanten gevraagd ook een review te schrijven op Google, en dat heeft gewerkt. Maar zoiets kan je echt flink schaden als bedrijf.

Ps ik heb ook een review op trustpilot geplaatst, maar ik kan me ook wel voorstellen dat iemand niet gediend is van dat soort humor.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
22-2-2019 09:44
Ik snap prima dat niet iedereen gediend is van mijn humor (maar op mijn leeftijd gaat dat echt niet meer veranderen). Mijn eerste reactie was ook keurig zakelijk.

Dré schreef:

De foto’s die u mij mailt zijn van XLR male stekkers. Wat is volgens u het probleem?
Toen de klant daarna doorging over het gender verhaal (iets dat toch wel verondersteld mag worden als algemene kennis; zeker bij zakelijke klanten) zag ik nog maar 2 mogelijkheden: Negeren (vind ik onbeleefd) of een beetje humor. Ik koos voor het laatste, klant koos er daarna voor zich gekwetst te voelen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
22-2-2019 11:41
Ik heb er geen "trust" meer in... shocked 8O shocked 8O

Beste Richie,
Bij Trustpilot gebruiken we geavanceerde software om ervoor te zorgen dat beoordelingen altijd zijn gebaseerd op een daadwerkelijke aankoop of service ervaring.
Uw beoordeling van www.new-line.nl is gemarkeerd door onze software of ons Compliance Team, omdat wij niet in staat zijn om de authenticiteit te verifiëren. Uw beoordeling is hiermee niet verwijderd, maar het is niet langer online zichtbaar en het wordt niet meegeteld in de waardering van www.new-line.nl.
Wanneer u denkt dat er een misverstand heeft plaatsgevonden, kunt u gerust contact opnemen met ons Compliance Team door op deze e-mail te reageren. We staan altijd klaar om u te helpen.
Wanneer u vragen heeft, bekijk dan deze informatie beschikbaar in onze Support Sectie
Met vriendelijke groet,
Alles komt goed....
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
22-2-2019 12:39
Toch apart. Ik heb je namelijk 100% zeker in m'n klantenbestand staan. wink ;)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Jan van DurenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-8-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 160
23-2-2019 12:15
Dat is i.d.d. wel een figuur zonder humor. maar, daar tegenover zijn er duizenden klanten die zeer tevreden zijn.
Deze knop?? Dat is de talentknop!
JdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2011
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 134
23-2-2019 15:17
Precies, maar weer een review geplaatst wink ;)
De stemming kleurt de weergave ...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)