Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 148 van 250)
Moderator(s): Dré
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
16-11-2009 19:28
Nee hoor, bedankt. Wij proberen van muziek te leven
Lost in Music
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
16-11-2009 21:26

ozzy schreef:

Goh, wilt U misschien ook een bitterbal?
*Nou ik dacht dat ie het echt nooit ging vragen* angry
Tja, obers schijnen te denken dat dj's niks hoeven... als we toch aan het zeiken zijn over obers, ik vind het ook altijd erg prettig als ze met hun volle dienblad boven de dj booth langslopen omdat de dansvloer te vol staat. Er zou maar eens iemand tegen ze aan stoten, heb je een heel dienblad drank in je mixer liggen angry
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
16-11-2009 21:30

YourLiVe schreef:

ozzy schreef:

Goh, wilt U misschien ook een bitterbal?
*Nou ik dacht dat ie het echt nooit ging vragen* angry
Tja, obers schijnen te denken dat dj's niks hoeven... als we toch aan het zeiken zijn over obers, ik vind het ook altijd erg prettig als ze met hun volle dienblad boven de dj booth langslopen omdat de dansvloer te vol staat. Er zou maar eens iemand tegen ze aan stoten, heb je een heel dienblad drank in je mixer liggen angry
Effe gasgeven als ie voor de speaker komt, is het gelijk afgelopen....tuuuuuuuuut laugh :D
Alles komt goed....
FlorioleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
Berichten: 155
16-11-2009 21:31
Wat een agressie hier.
Don't forget to walk, before you run!
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
16-11-2009 22:00

Frank76 schreef:

Einde avond bij een achtergrond muziekje gooi ik altijd ofwel de gain dicht, ofwel de crossover, om dergelijke problemen te voorkomen.
Zulke mensen gelijk wegsturen. Bakkie teveel op? Ga dan lekker thuis de boel zieken.
Dat is een goede tip... die ga ik onthouden.
Meh me lêpke!!!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 9469
16-11-2009 23:18

Malle Pietje schreef:

Effe gasgeven als ie voor de speaker komt, is het gelijk afgelopen....tuuuuuuuuut laugh :D
Zo maak je vrienden shut up :X
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
17-11-2009 04:50

DjREsound schreef:

Dronken vervelende mensen hoort een beetje bij het vakgebied denk ik. Je moet mensen niet agressief benaderen omdat ze hebben gedronken. Dan heb je het erg druk op het eind van de avond ;). Ik probeer daar altijd gewoon netjes mee om te gaan om escalaties of zo te voorkomen. Mijn les deze keer: Nooit mensen achter je booth laten. Ook niet op het begin van de avond.
Ben het met je eens dat je met dronken mensen anders om moet gaan. Jij kon ook niet weten dat hij zo door zou gaan. Eerste paar keer vriendelijk zijn is dan ook normaal. Helaas bleef deze meneer doorgaan, was er geen beveiliging o.i.d. in de buurt?

Ik heb zaterdag ook zoeits meegemaakt. Een gast die steeds op het podium kwam en dingen kwam vragen bij de DJ (stond zelf licht te schuiven). Met hem liep het wat minder goed af, hij draait zich om en struikelt zo over de monitorspeaker heen die op de grond lag. Resultaat ---> Plat met het gezichtje op het podium (omdat de monitor meerolde). Het moet haast wel dat hij een tand door zijn lip had o.i.d. Hele zaal die dat had gezien, jongeman ook de hele avond niet meer gezien.

Hoe dan ook, het podium was voorzien met hekken, die staan er niet voor niets. Toch op het podium komen, en dan gebeurd er dat. Hoe pijnlijk ook.. eigen schuld.
I Love House Music!
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
17-11-2009 18:07

Malle Pietje schreef:

Effe gasgeven als ie voor de speaker komt, is het gelijk afgelopen....tuuuuuuuuut laugh :D
Tja dan krijg je helemaal geen bitterbal meer... laugh :D

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
MarijnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 4-9-2018
Berichten: 801
19-11-2009 00:49
Hier vorige week ook zoiets voorgehad..

Ik was druk bezig aan het draaien, feestje kwam vlot opgang.
Tijdje later toen ik nog drukker bezig was, kwam een flauwe plezante die al goed dronken was wat moves achter de dj booth doen, nadat hij zijn vest in mijn truss heeft gesmeten.
Ik verzocht hem vriendelijk om weg te gaan, en toen ik mij omdraaide in mijn cd koffers nam hij mijn micro en zette hij alle rode knopjes (=gains) open, met als gevolg; piep en alle rode lampjes aan die konden aan zijn..

vanaf nu leg ik dus steeds mijn micro uit het zicht en sluit ik hem pas eerst aan als de organisatie er om vraagt, enkel en alleen de organisatie, dus geen mensen die een stukje willen meezingen (die ik ook vaak tegenkom..)
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
25-11-2009 13:34
Gelukkig nooit van die ongein gehad met zatlappen die aan mijn knoppen zitten. Als ze iets willen van me: ik vind alles goed, maar neem dan wel even de organisator mee die kan bevestigen dat het oké is (zodat ze altijd die persoon lastig gaan vallen).

En bitterballen? Ik krijg ze ALTIJD aangeboden. Het is denk ik een kwestie van hoe je de lokatie binnen komt lopen, zorg dat iedereen van te voren je gezicht al heeft gezien. (Voorstellen op een leuke manier, praatje maken, duidelijk maken dat je er niet bent om hen dwars te zitten, etc...)
Lichtje erbij?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)