Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Marijn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Marijn (Pagina: 1 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (28-6-2018 12:12:00)
@cyberdance: kan je wat meer vertellen hoe je die lade-kisten (voor pioneer/microfoons) gemaakt hebt? Welk schuifsysteem voor die lades heb je hiervoor gebruikt? Wil hier binnekort ook die type kist maken, maar dan de helft qua hoogte (voor kleine microfoon-set).
Bv. Omni case: OMN-OC6683DB
Groet,
Marijn
Topic: Het bouwen van een case (12-8-2017 15:50:00)Bv. Omni case: OMN-OC6683DB
Groet,
Marijn
@cyberdance
Hoe zet je die schotten juist vast?
Ik ben hier ook bezig met kleine 60x60 kubus kabelkistjes, maar nog niet echte de goeie manier gevonden om het kruis stevig op z'n plek te laten.
Zoals ik het bij de 1e deed: 1 kort stukje aan lang stuk vastmaken met 2 vijsjes. Andere er tegen lijmen en dan het hele kruis aan de onderkant met houtlijm in de kist zetten.
ibb.co/dySNhF
ibb.co/jJ0Wba
Topic: Het bouwen van een case (29-5-2016 14:10:00)Hoe zet je die schotten juist vast?
Ik ben hier ook bezig met kleine 60x60 kubus kabelkistjes, maar nog niet echte de goeie manier gevonden om het kruis stevig op z'n plek te laten.
Zoals ik het bij de 1e deed: 1 kort stukje aan lang stuk vastmaken met 2 vijsjes. Andere er tegen lijmen en dan het hele kruis aan de onderkant met houtlijm in de kist zetten.
ibb.co/dySNhF
ibb.co/jJ0Wba
Thanks! Qua formaat op het randje om alleen te dragen, misschien nog extra handjes aan de (lange) zijkanten zetten.
Topic: Het bouwen van een case (22-5-2016 00:03:00)Et voilà!



Topic: Het bouwen van een case (18-5-2016 14:28:00)


Denk dat ik op de beide korte zijden 2x handvat ga zetten zonder wielplaat.
Opzich weegt de mixer niet zo veel, ook dan weer zonde van de wielruimte. Is toch zo'n kistje dat je makkelijk ergens op legt denk ik!

Topic: Het bouwen van een case (18-5-2016 11:48:00)Opzich weegt de mixer niet zo veel, ook dan weer zonde van de wielruimte. Is toch zo'n kistje dat je makkelijk ergens op legt denk ik!

Bedankt! Waarschijnlijk toch maar geen wieltjes en dan maar een inbouwhandvatje aan elke kant.
Topic: Het bouwen van een case (18-5-2016 00:28:00)Thanks! Ik bekijk dat nog even.
Nu bezig met een case voor mijn Midas M32R.
Ik twijfel nog over wielen, of niet. (zou dan plaatje aan deksel zijn aan de smalle achter/zijkant: op deze manier
www.sweetwater.com/images/closeup/750-GCSFLPM32RDHC_detail2.jpg
Ik vind de case net iets te lomp om alleen te verplaatsen, natuurlijk weegt die mixer best weinig (15kg)


Topic: Het bouwen van een case (6-5-2016 14:14:00)Nu bezig met een case voor mijn Midas M32R.
Ik twijfel nog over wielen, of niet. (zou dan plaatje aan deksel zijn aan de smalle achter/zijkant: op deze manier
www.sweetwater.com/images/closeup/750-GCSFLPM32RDHC_detail2.jpg
Ik vind de case net iets te lomp om alleen te verplaatsen, natuurlijk weegt die mixer best weinig (15kg)


Ik heb een nieuwe set LEDparren. URC (=Phlippo's Showtec Spectral M800 mk2)
Momenteel 10 stuks, komen er nog bij.
Ik zoek de meest handige manier om ze te vervoeren. Makkelijkst lijkst me een kar, aangezien de klemmen dan er aan kunnen blijven.
In een maat-case kan dit opzich ook, voordeel is wel dat daar de cablage bij kan in een apart vakje.
De klemmen kunnen er opzich aanblijven, ik heb een reeks zelfgemaakte vloerstatieven. De dubbele beugel maakt het anderzijds ook wel aantrekkelijker om ze zonder klem/vloerstief tegen de muur aan te zetten. Het is dan wel telkens een gedoe om telkens de klemmen er op/af te vijzen..
Tips en/of meningen?
Topic: Het bouwen van een case (28-4-2016 11:30:00)Momenteel 10 stuks, komen er nog bij.
Ik zoek de meest handige manier om ze te vervoeren. Makkelijkst lijkst me een kar, aangezien de klemmen dan er aan kunnen blijven.
In een maat-case kan dit opzich ook, voordeel is wel dat daar de cablage bij kan in een apart vakje.
De klemmen kunnen er opzich aanblijven, ik heb een reeks zelfgemaakte vloerstatieven. De dubbele beugel maakt het anderzijds ook wel aantrekkelijker om ze zonder klem/vloerstief tegen de muur aan te zetten. Het is dan wel telkens een gedoe om telkens de klemmen er op/af te vijzen..
Tips en/of meningen?
2 Luidspreker casen klaar! Wel tevreden van voor eerste kisten (op wat schoonheidsfoutjes na ;-)

Topic: Het bouwen van een case (24-3-2016 10:29:00)
Okido, ik probeer het volgende keer zo eens..
Ben helaas niet zo'n Excell crack, maar ik probeer er eens mee aan de slag te gaan..
Rekenen jullie speling, en de extra mm sluitprofiel per kant mee voor maat cases?
Ben helaas niet zo'n Excell crack, maar ik probeer er eens mee aan de slag te gaan..
Rekenen jullie speling, en de extra mm sluitprofiel per kant mee voor maat cases?