Forum > Opmerkingen

Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!

(406 reacties. Pagina 36 van 41)
Moderator(s): Dré
Dj-ozzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
Berichten: 123
22-9-2008 14:41
Nope,
niet gemeld.

Waarom?
Ik had een [GZ] in het tweedehands forum gezet.
daarop reageerde hij als zijn webshop.

En als alleen ik het zou zijn,
ok iedereen maakt een fout.
Maar nu ik zie dat er meerdere mensen zijn,
dan is het geen eenmalig incident, waarvoor je best vergeven mag worden.
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 13459
22-9-2008 14:45
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd als een shop fora af gaat struinen op zoek naar mogelijke klanten en die dan direct gaat benaderen. Geeft me een vieze smaak in de mond (of het nu één of honderd keer gebeurt). Ik wordt er dan ook altijd graag van op de hoogte gesteld (aangezien het in strijd is met de forumregels EN aangezien het alleen mogelijk is als die shop in kwestie en forumaccount heeft (en daardoor dus GEBONDEN is zich aan de regels van het forum te houden)).

Ook personen die optreden als stroman voor andere bedrijven en zo email adressen uit het forum doorspelen naar die andere bedrijven zullen onherroepelijk van het forum gedonderd worden (serverlogs helpen bij de bepaling wanneer dit aan de hand is).

Ik zie niemand van de C&A rondlopen in de V&D op zoek naar klanten en snap niet waarom dat op internet wel geaccepteerd zou moeten worden.

Door misbruik niet te melden zou het kunnen gebeuren dat ik op een gegeven moment de mogelijkheid tot het aanmaken van [GZ] topics gewoon volledig laat vervallen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
BaszStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2006
Laatste: 30-12-2014
Berichten: 64
22-9-2008 15:53

Dré schreef:

Ik zie niemand van de C&A rondlopen in de V&D op zoek naar klanten en snap niet waarom dat op internet wel geaccepteerd zou moeten worden.
Moet ook niet geaccepteerd worden, integendeel zelfs. Persoon in kwestie heeft mij toegevoegd op msn, en zei niks. (Heb van andere gehoord dat ie ze wel benadert om iets te kopen). Wat ik dus heel opvallend vond is dat ik die post plaats, en 5 minuten daarna 'in eens' die tekst is verandert. (op zijn website)

(Verder vind ik het maar vaag, wat ik hier lees dat mensen worden benadert om iets te kopen, doen dat, maken het geld over en ontvangen niks. En dan een site met tassen? Vind ik geen webshop voor apparatuur hoor... shut up :X )
Zeg Bas met die Bass laat die Bass goed Bassen ;-)
DavidkamphuisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2007
Laatste: 26-2-2023
Berichten: 186
22-9-2008 16:09
De volgende keer als ik hiermee te maken krijg zal ik het meteen doorsturen!
Ik wist namelijk niet dat deze persoon ook op het new-line forum aktief is/was. ashamed :$

Ik dacht dat hij gewoon op mijn advertentie terecht kwam en wat voor mij had staan (tegen een goede prijs).

Ik zal er rekening mee houden, aangezien het plaatsen van [GZ]-advertenties verdomd handig is als je iets zoekt! wink ;)

Groeten,
David Kamphuis
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
22-9-2008 19:41

Dré schreef:

serverlogs helpen bij de bepaling wanneer dit aan de hand is.
Waarschijnlijk is het erg moeilijk en heeft het ook met privacy te maken, maar kan jij het niet zien als iemand ALLEEN maar in het V/A gedeelte zit en daarna allemaal profieltjes aanklikt?
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 13459
22-9-2008 21:58
Ja dat kan (toevallig vandaag nog gedaan) maar we hebben het over erg grote bestanden (100+MB per dag) waardoor het een tijdrovend gebeuren is.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Hugo de RooijStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2009
Laatste: 15-2-2009
Berichten: 1
11-2-2009 16:54
Hier ook een die de originaliteitsprijs heeft verdient voor het niet zelf kunnen verzinnen van teksten.

Deze gasten hebben de volgende pagina: https://www.skyfly.nl/10-redenen-waarom-skyfly

1. 15 jaar ervaring
SKYFLY.nl bestaat inmiddels meer dan 15 jaar en met 5 eigen drive-in-shows verzorgen we bijna 300 feesten per jaar. We zijn geen nieuwkomers en hebben dan ook de kennis en ervaring in huis om er een spetterend feest van te maken.

2. Jullie wensen staan centraal
De wensen van jullie en jullie gasten staan centraal en bepalen de muziekkeuze, onze DJ's draaien niet wat ze zelf leuk vinden maar spelen volledig in op jullie wensen en de wensen van het publiek.

3. Presentatieavonden
Op passende locaties houden wij meerdere malen op jaarbasis een presentatieavond. Op deze avond kunnen jullie kennis maken met onze drive-in shows en jullie laten overtuigen van de kwaliteiten van SKYFLY.nl. U kunt dan in een persoonlijk gesprek met “jullie” DJ, jullie muziekkeuze, (eventuele) openingsdans en favoriete nummers kenbaar maken. Maak vrijblijvend een afspraak!

4. Altijd vervanging als een DJ ziek wordt
Bij ziekte beschikken we altijd over een vervangende DJ uit ons team met evenveel ervaring zodat het feest gewoon door kan gaan en jullie je hier geen zorgen over hoeven te maken. Ook als een artiest ziek wordt kunnen we vaak snel een passende oplossing aanbieden.

5. 7 Dagen per week bereikbaar voor uw (aan)vragen
Voor al uw (aan)vragen zijn wij 7 dagen per week bereikbaar . Ook voor presentaties in onze showroom kunt u (op afspraak) altijd terecht. De meeste boekingsbureaus zijn enkel door de week overdag bereikbaar, mensen die hobbymatig met muziek bezig zijn enkel in de avonduren bereikbaar. Wij zijn echter maar liefst 7 dagen per week, 365 dagen per jaar bereikbaar en bieden u daarmee de beste service.

6. Professioneel licht en geluid
We werken enkel en alleen met top-merken voor onze drive-in-shows. De licht- en geluidsinstallaties waar wij mee werken zijn van hoogwaardige kwaliteit waardoor uitval nagenoeg uitgesloten is. Tevens wordt al ons materiaal regelmatig onderhouden en gekeurd.

7. Alles is mogelijk
Zowel onze DJ's als onze drive-in-shows zijn erg veelzijdig. Omdat we over een groot vast team van DJ's beschikken en regelmatig ervaring uitwisselen zijn onze DJ's bijzonder veelzijdig. Verder hebben we diverse unieke opties die bij onze shows bij te boeken zijn en door niemand anders worden geleverd.

8. De juiste uitstraling
In tegenstelling tot de meeste andere collega´s zijn onze drive-in shows altijd keurig en netjes verzorgd. Zo hebben wij een speciale lichtshow met LEDzuilen en movingheads, goede professionele geluidsets en een zeer luxe verlicht DJ meubel. Alle shows worden altijd keurig en strak afgewerkt. Tevens loopt de DJ en het personeel er altijd keurig bij. Hierdoor zijn al onze shows een plaatje!

9. Alle afspraken worden helder bevestigd
Boekt u bij ons dan worden alle afspraken schriftelijk bevestigd, u heeft daarmee de zekerheid dat alles goed geregeld is en weten beide partijen waar ze aan toe zijn.

10. DJ's met kennis en ervaring
U boekt bij ons altijd attente allround DJ’s met meerdere jaren ervaring. Onze DJ's zijn doorgaans 25 jaar of ouder waardoor ze ook thuis zijn in de dance classics uit de 70's, maar natuurlijk is ook de muziek van nu hun niet onbekend. De DJ’s beschikken allen over een ruime muziekcollectie en zullen altijd proberen om jullie verzoeknummers te draaien.

De originele (onze) tekst kan je terug vinden op onze site: https://www.muziekverzorging.nl/10redenen.html

Bij een verzoek om de pagina te verwijderen of op zijn minst aan te passen hebben ze wel toe durven geven dat hij wel heel veel op de onze lijkt maar aanpassen of verijderen blijkt toch niet zo snel te lukken, dat gaat nog een paar maanden duren hebben ze ons gemeld als hun nieuwe site online gaat. Opgepast dus want wellicht is deze nieuwe site weer een copy van iemand anders zijn site.

Jammer jongens, ideëen op doen is prima maar (bijna) letterlijk copieëeren is werkelijk heel onprofessioneel, hier maak je geen vrienden mee plus je maakt een slechte indruk op potentiële klanten en collega bedrijven.

Uit statistieken konden we opmaken dat ze onze pagina op 22 januari hebben bezocht dus het stond er waarschijnlijk nog niet zo lang op. Geen wonder dat ze het liever niet verwijderen en meteen wisten waar het over ging. Zelf kunnen ze blijkbaar geen teksten schrijven.
DJ-JanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-2-2009
Laatste: 12-7-2014
Berichten: 104
11-2-2009 17:14
En daar laat jij het bij?

Zij zeggen over een paar maanden halen we het er wel af (of we hopen dat je het vergeten bent).
En jij gaat daarmee akoord?
Event-Light
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
11-2-2009 21:59
Hmm.. Moet eerlijk zeggen, denk dat de laatste keer dat ik op de website van Skyfly heb gekeken een jaartje geleden is, maar dit is absoluut een andere website als wat ze toendertijd hadden, betwijfel het dan ook heel erg als er wel echt een nieuwe site aan komt.
Nu ook via de .eu te bereiken.
Dj-ozzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
Berichten: 123
12-2-2009 00:07
En het rare is dan,
als ik zo ns ff op hun site rondkijk, spelfouten,typfouten, etc.

En als je dan bij hun impressies kijkt,
dat batavierenfeest, 13.000 studenten,
Dan denk je "wow" kunnen zij dat?
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"

Terug naar forum Reageer (zonder quote)