Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Nickolaas

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van Nickolaas (Pagina: 1 van 4)

Topic: Custom Stageblinder maken (9-6-2009 12:49:00)

Tom schreef:

even logies denken,
een blinder als logo...
wat doet een blinder?
VERBLINDEN!!
wie zal het logo nog kunnen onderscheiden??? sneaky :V shocked 8O shut up :X

En dan nog leuk van hout bouwen...................
Het logo staat dan mooi in je netvlies gegraveerd (voor even) laugh :D
Topic: Custom Stageblinder maken (9-6-2009 10:41:00)
even alles verduidelijken met een tekening vb'tje
Het zou dus moeten dienen voor boven/achter de dj te hangen op onze fuiven.
Topic: Custom Stageblinder maken (8-6-2009 19:29:00)
Ik (en een collega) zouden graag zelf een grote stageblinder maken, dit in de vorm van de 'maantjes' van ons logo.
logo

We zouden een grote frame uit hout willen maken en daar alle spotjes in.
Maar we zijn beide geen elektriciens dus weten niet goed of zoiets haalbaar/mogelijk is en we we hieraan best kunnen beginnen.

Iemand tips?

alvast bedankt
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (17-12-2007 10:25:00)
dus je haalt de earpads er gewoon af en steekt ze er daarna terug op of moet je er nog iets mee doen dan? Of gewoon eraf, erop?
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (8-12-2007 19:00:00)
Dat zijn er al 2 :D

Hoe wordt er eigenlijk bepaad of het product voldoende vraag heeft?
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (3-12-2007 20:11:00)

Dré schreef:

Als er voldoende vraag naar komt wellicht wel. Voorlopig ben je de eerste die erover begint ;-)
laat ik hopen dat ik dan niet de enigste blijf :D
Wat vind je er zelf van?
Topic: Sennheiser HD-25 Earpads (2-12-2007 13:12:00)
Ik kwam deze tegen op het net gekleurde earpads voor de HD-25
Je kan ze in vele kleuren vinden..
Ik vind het er wel leuk uitzien!
..misschien iets voor in de webshop?
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (21-8-2007 19:56:00)
ja ze zijn al lang terug in orde, teruggestuurd naar new-line en helemaal onder de garantie gerepareerd.
De technische uitleg vond ik te moeilijk voor te zeggen wat er juist mis was..gewoon terug sturen die handel
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (5-2-2007 19:00:00)
ja ze moeten zowieso teruggestuurd worden..want ze springt elke keer..dus duidelijk wel iets mis..
Topic: Syrincs gaan niet meer aan (5-2-2007 18:20:00)
1 zekering kan eens gebeuren..ik stak er een nieuwe in en het probleem was direct verholpen..
nu met de 2de vond ik het wel vreemd..maar 3..dat wordt idd opsturen