Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 1 van 20)
Topic: Logo ontwerpen (12-8-2006 11:57:00)ben om die reden aan het kijken naar een nieuwe opslag waar de vrachtwagen/aanhanger binnen te rijden is.
heb het wel eens eerder gezien bij een ander forumlid, zag er erg praktisch uit.Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (11-8-2006 19:33:00)strobe doet zn werk al bij het opentrekken van 1 fader, dan beschouwt ie dimm als 0%(dus volle bak)
daarbij is een chase bij de scnamaster 3 er zo een die alles terugzet naar 0 na elke stap(elk kanaal) indien het kanaal niet word gebruikt in de chase.
wanneer ik kanaal 1 selecteer in een chase die loopt, kan ik niets uitvoeren, hooguit de scanner irriteren, dit is dan zodra te scene is afgelopen weer goed.
wat ik wil zeggen:
strobe bij op het kanaal of op een ander kanaal zou niets uit moeten maken voor het in stand houden van de chase.
de chase zet alles netjes terug naar 0 bij de volgende scene(hoewel ik dat liever niet zou hebben, maar goed, ik heb de tafel niet gekozen) dus ook de waardes voor 39 en 40 worden 0 na elke stap.
op 39 en 40 gaat het echter wel goed om tijdens de chase te stroben.
wat is het verschil tussen 39-40 en 7-8 op de dmx lijn(behalve het adres)?
vandaar dat ik dacht dat het aan de tafel lag, ik zie hier, behalve het adres namelijk geen verschil in, een DMX adres is een DMX-adres, die kunen onafhankelijk van elkaar een waarde krijgen.
Ik denk dat we in het begin niet helemaal op 1 lijn zaten qua gedachten, begrijp je nu wat ik bedoel?Topic: Discotheken in Spanje (11-8-2006 18:39:00)
als ik de logo's van tnt en van naffie naast elkaar leg en ik op basis daarvan zou moeten bepalen wie ik inhuur zou ik, zou Naffie inhuren.
Waarom?
Proffessioneler logo.
lijkt meer tijd en werk ingezeten te hebben,, die zal er dus ook wel geld voor hebben.
En wie hebben er geld?
juist de drive-in die goede feesten wegzet.
Zo zou ik denken als klant.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-8-2006 11:54:00)Waarom?
Proffessioneler logo.
lijkt meer tijd en werk ingezeten te hebben,, die zal er dus ook wel geld voor hebben.
En wie hebben er geld?
juist de drive-in die goede feesten wegzet.
Zo zou ik denken als klant.
Dj Mark schreef:
Zelfde als het lossen of laden van je wagen, meestal regen. Zogauw je klaar bent, klaart het weer op.heb het wel eens eerder gezien bij een ander forumlid, zag er erg praktisch uit.
na overleg met ruben op msn ben ik erachter gekomen dat wij blijkbaar een rotte scanmaster 3 hebben.

Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (11-8-2006 19:14:00)
hij ziet ze als kanaal 1
scanner loopt van 1-6 strobo staat ingesteld als 7-8
gescheiden dus.
indien ik in probeer te grijpen tijdens het afspelen van een chase heeft dit heel even effect(de duur van de scene) maar daarna draait alles vrolijk verder, zonder mijn verandering.
het is niet dat de scanner een klein beetje afwijkt als ik de strobe aanzet als deze op 7-8 staat, maar de scan gaat compleet andere dingen doen.
terug naar 0 gata ie ook niet, het kleurenwiel flipt en de pan en tilt slaan op tilt.
Topic: Beginnersinformatie DMX en Licht (11-8-2006 18:59:00)scanner loopt van 1-6 strobo staat ingesteld als 7-8
gescheiden dus.
indien ik in probeer te grijpen tijdens het afspelen van een chase heeft dit heel even effect(de duur van de scene) maar daarna draait alles vrolijk verder, zonder mijn verandering.
het is niet dat de scanner een klein beetje afwijkt als ik de strobe aanzet als deze op 7-8 staat, maar de scan gaat compleet andere dingen doen.
terug naar 0 gata ie ook niet, het kleurenwiel flipt en de pan en tilt slaan op tilt.
Dré schreef:
En die moest in DIE configuratie dus MEE geprogrammeerd worden in de stappen van scanner 1.daarbij is een chase bij de scnamaster 3 er zo een die alles terugzet naar 0 na elke stap(elk kanaal) indien het kanaal niet word gebruikt in de chase.
wanneer ik kanaal 1 selecteer in een chase die loopt, kan ik niets uitvoeren, hooguit de scanner irriteren, dit is dan zodra te scene is afgelopen weer goed.
wat ik wil zeggen:
strobe bij op het kanaal of op een ander kanaal zou niets uit moeten maken voor het in stand houden van de chase.
de chase zet alles netjes terug naar 0 bij de volgende scene(hoewel ik dat liever niet zou hebben, maar goed, ik heb de tafel niet gekozen) dus ook de waardes voor 39 en 40 worden 0 na elke stap.
op 39 en 40 gaat het echter wel goed om tijdens de chase te stroben.
wat is het verschil tussen 39-40 en 7-8 op de dmx lijn(behalve het adres)?
vandaar dat ik dacht dat het aan de tafel lag, ik zie hier, behalve het adres namelijk geen verschil in, een DMX adres is een DMX-adres, die kunen onafhankelijk van elkaar een waarde krijgen.
Ik denk dat we in het begin niet helemaal op 1 lijn zaten qua gedachten, begrijp je nu wat ik bedoel?
die "verrotte DX-1000" heeft sinds kort zn aansluitingen aan de onderkant(op zn geit's).
en van wie mag ik niels de groeten doen?
de mail uit mn profiel = mn msn, is misschien makkelijker.
Topic: Beste merk (10-8-2006 22:44:00)en van wie mag ik niels de groeten doen?

de mail uit mn profiel = mn msn, is misschien makkelijker.
krijg je dan geen kleurensoep op je frost?
Topic: 2 mixers bij een band? (10-8-2006 19:58:00)ok, dat wist ik dan weer niet. nu snap ik ook waarom er laatst 8 cresten stonden te draaien voor de monitors op dat popfestival hier.
Topic: "Normaal" truss (10-8-2006 19:43:00)het beste kun je bij verhuurboeren in de buurt rondkijken welke truss het meetse voorkomt, zodat je dezelfde truss hebt als je gebruikelijke verhuurder.
Dit is erg makkelijk als je moet bijhuren, je kunt dan gewoon alles koppelen, het is imemrs dezelfde truss.
Ook vind ik persoonlijk dat een show met 1 soort truss er netter uit ziet.
Topic: 2 mixers bij een band? (10-8-2006 19:41:00)Dit is erg makkelijk als je moet bijhuren, je kunt dan gewoon alles koppelen, het is imemrs dezelfde truss.
Ook vind ik persoonlijk dat een show met 1 soort truss er netter uit ziet.
het geluid wat de band produceert gaat door de multikabel. dit gata dan, via de man die de monitors mixt naar de (floor)monitors. de monitormixer zorgt ervoor dat rondzingen ed niet voorkomt, hij bepaald niet welke (floor)monitor welk geluidje produceert.
het onbewerkte "ruwe" singaal wat de band produceert komt dmv doorlussen ook aan bij de man in de zaal, de FOH. Het geluid op de monitors kan dus totaal anders afgesteld zijn als dat in de zaal.
Waarom?
heel simpel: de monitorspeakers zijn anders geplaatst, en hebben zeer waar schijnlijk andere eigenschappen als de FOH speakers, die speakers die dus de zaal/tent in staan.
het onbewerkte "ruwe" singaal wat de band produceert komt dmv doorlussen ook aan bij de man in de zaal, de FOH. Het geluid op de monitors kan dus totaal anders afgesteld zijn als dat in de zaal.
Waarom?
heel simpel: de monitorspeakers zijn anders geplaatst, en hebben zeer waar schijnlijk andere eigenschappen als de FOH speakers, die speakers die dus de zaal/tent in staan.