Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 1 van 20)

Topic: Showtec Showdesigner (2-10-2009 17:22:00)
Het gaat mij er dus om dat ik 2 chases tegerlijk kan laten lopen met een verschillende fade time.
Als ik namelijk de led parren dezelfde fade time als de pan/tilt van de scans geef dan staan of de scans tussen de bewegingen stil, of de led parren gaan van 0 naar 100 % en vervolgens gelijk weer naar 0% zonder dat ze een aantal (mili) seconden op 100% blijven staan.
Topic: Showtec Showdesigner (2-10-2009 14:09:00)
Kun je met de 512 ook de fade time op verschillende waardes instellen in verschillende chases?

Bijvoorbeeld met de fade time van de pan/tilt van de scans gelijk aan de step time.
En de dimmer van de led-parren op ongeveer 0,5 t.o.v. de step time?
En is dit dan ook nog live aan te passen? Of kun je op deze manier alleen van te voren te snelheid instellen?
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (1-10-2009 12:21:00)

didier schreef:

Hoewel de foto's anders doen vermoeden, had de Showtec voor mijn gevoel een strakkere bundel en de plano een iets bredere "Medium" flood.
Je zult ze waarschijnlijk inmiddels al een paar keer in de praktijk gebruikt hebben, hoe doet de Plano spot het op grotere afstanden?
Is hij bijvoorbeeld ook nog te gebruiken in de wat groter zalen van een meter of 5 á 6 hoog?
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (2-9-2009 15:40:00)

DeMennooos schreef:

Hangt van je "filter" af.

Het ene "filter" zal direct op de LEDs willen het andere op enige afstand.

Wat wil je er voor gebruiken?
Wat ik er precies voor wil hebben weet ik nog niet, zo lang je maar niet de individuele ledjes ziet.
Ik vind het namelijk net een pot met smarties bij bepaalde kleuren.
Natuurlijk zijn tri-color leds ook een optie, alleen kosten die heel wat meer.
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (2-9-2009 10:35:00)
Is het niet een idee om het front te demonteren, filter ertussen, front weer terug? Of zit het filter dan alsnog te dicht op de leds?
Topic: Keuze maken Led sunstrips of losse parren (2-9-2009 09:20:00)
Het ziet er goed uit op de foto's.
Ik ben erg benieuwd hoe dit er nu in de praktijk uitziet, wanneer je dus niet van de zijkant tegen de spot aankijkt maar van de voorkant.
Zie je goed alle losse leds als je bijvoorbeeld een combinatie kleur wilt maken? Zou je hier een foto van kunnen maken?
Topic: rookmachine in movinghead ??? (29-7-2009 21:36:00)

watje schreef:

zelf ook al aan gedacht, nadeel is dan wel dat deze buis warmte bestendig moet zijn, en dus eigenlijk van ijzer (oid)
en dus niet meer flexibel is. hoe krijg je dat in een bewegende head.
Je hebt ook wel flexibele hittebestendige buizen.
En eigenlijk hoeft alleen het koppelstuk aan de rookmachine hittebestendig te zijn aangezien de rook zelf niet echt warm is.
Topic: LED parren (28-7-2009 12:13:00)
Ik weet niet of hij al gepost is geweest maar hier is een uitgebreide review te vinden (in het duits) van de Multispot LS1310.
Topic: Dat is balen. (7-7-2009 09:55:00)

Douwe schreef:

Zelf ben ik redelijk verzekerd, na 2 weken auw, krijg ik uitbetaald en ik mag voor 500 miljoen slopen.
Ik ben ook op zoek naar een beroeps-aansprakelijkheidsverzekering en een arbeidsongeschiktheidsverzekering (mijn hoofd inkomen is zzp-er in de bouw). Echter heb ik nog geen aantrekkelijke offertes ontvangen. Betaal jij je ook helemaal scheel of valt dat wel mee?
Topic: K-115 en DCX-2496 (24-6-2009 15:51:00)
Eigenlijk is het vrij logisch dat in line-arrays de hoge tonen zoveel geboosd worden.
De afstand tussen de bronnen is namelijk te groot om te koppelen wat bij de middentonen en de bass dus wel gebeurd.