Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 6 van 20)

Topic: werkhandschoenen (21-10-2009 22:54:00)
en die heb ik ook ;), overigens gekregen van chef kers himself wink ;)

zitten heel prettig. werkt handig zonder die vingertopjes.
Topic: Microfoonkeuze toespraak (20-10-2009 21:57:00)
sennheiser k6je, gaat hier perfect als spraak mic,

shure mx 412/418 ook perfect wel is waar zwanenhals en condensator.

perfect én zuiver geluid.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (17-10-2009 17:47:00)
daar ben je toch zelf bij,

je weet toch al meteen dat je met de fiat panda van je moeder minder mag trekken dan met de landrover van je vader (bij wijze van)

ik mag met mijn auto ook maar 1500 kg trekken. wagen mag 2000 kg hebben.. nou dan houd je daar rekening mee..
en je merkt al snel genoeg wanneer die te vol zit en/of je te hard rijdt met je combinatie.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (16-10-2009 13:19:00)
gewoon BE halen, kost je een dag en 450 euro en je hebt een hoop gezeur minder.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-10-2009 13:36:00)

Malle Pietje schreef:

Ik ken er 1 die heeft een hefmast van een heftruck afgesloopt, en tegen een buitenmuur (lees keldergat/klotetrap) geschroefd. Gaat een beetje lomp naar beneden, maar werkt wel goed. Minpuntje is dat er totaal geen keuring op zit, en die zal er naar mijn idee ook nooit komen. Je kunt er over twijfelen om het te gebruiken, maar in dit geval doe ik het omdat die trap echt geen optie is. ( en ik ken die eigenaar toevallig al 25 jaar wink ;) )Eerlijk is eerlijk, bij elke andere locatie zou ik er never opgaan.
ik bedoel maar of had je liever die plaat gehad (vol mos/groen/alg/gaten en andere rotzooi) hahaha.. die er tot 3 jaar geleden lag wink ;)
Topic: Antenne Booster/Splitter (16-9-2009 23:46:00)
en wat betreft de voeding, hoe zit dat laugh :D

de actieve moet gewoon 12v hebben, en dat loopt dan via de bnc of krijgt hij dat vanuit de ontvanger?
Topic: Antenne Booster/Splitter (16-9-2009 07:11:00)
Even kicken,

Zijn de DAP "vlaggetjes" universeel te gebruiken met de Shure SLX ontvangers, ik wil mijn bereik kunnen vergroten/richten.

De frequenties komen met elkaar overheen dus zou in theorie wel moeten werken

www.new-line.nl/v/24822

vanwaar de keuze voor dap, het word nietzo gek vaak gebruikt dus wil niet ontzettend veel geld uitgeven aan iets wat thuis in de schuur ligt dus vandaar.

bedankt alvast.
Topic: Te lange kabel? (28-8-2009 22:17:00)
hier gaat zelfs 50 meter xlr probleemloos!

ik weet eigenlijk zo 123 niet wat de maximale lengte is, ik weet alleen van utp dat het maar 100 meter mag zijn laugh :D
Topic: T4 Probleem (21-8-2009 21:58:00)
ja die bedoelde ik,

heb even rechtstreeks contact met highlite gehad, en daarmee is het opgelost.

gisteren het onderdeeltje binnen gekomen, en deze vervangen. T4 werkt weer perfect!
Iedereen tot zover bedankt!
Topic: T4 Probleem (13-8-2009 11:05:00)
kabels gewisseld, en dan werken de andere 2 kanalen wel. probleem zit hem dus in het dimmodule als ik het goed begrijp. Dit is ook het printje met de ontplofte triac.

of ik ben ontzettend blind, maar op new-line kan ik hem zo 123 niet vinden.
waar kan ik die resevere dimmodule vinden?