Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 1 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (31-5-2011 23:12:00)
Wel goede afgeschermde kabel gebruiken!ook hieraan niet beginnen, als je je computer op deze manier gaat aansluiten op de beamer dus de S-video/of video out (idd gele tulpje) op je videokaart/laptop uitgang gaat gebruiken houd je ook totaal geen net beeld meer over. je nette vga/xga signaal word terugezet naar een video/pal signaal en dat is gewoon zo ontzettend lelijk.
in de audipack kisten die wij hebben zit een rubbere strip in het female sluitprofiel.. dit is op de vlindersloten na toch bijzonder waterdicht in mijn beleving.
Topic: hoe ziet jullie CD collectie eruit? (23-3-2011 22:47:00)een (wazige) foto uit 2009
believe-in-music.nl/test/DSC02107.JPG
dus wat uitgebreider op dit moment,
95% van de cd's zijn orgineel en legaal, herender huist een gebrand cdtje..
nu op dit moment over aan het gaan naar volledig mp3, maar het rippen kost ontzettend veel tijd.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (11-3-2011 20:51:00)believe-in-music.nl/test/DSC02107.JPG
dus wat uitgebreider op dit moment,
95% van de cd's zijn orgineel en legaal, herender huist een gebrand cdtje..
nu op dit moment over aan het gaan naar volledig mp3, maar het rippen kost ontzettend veel tijd.
hier dit jaar wat ongelukkiger voorgaande jaren altijd ongeschonden,
dit jaar 2 versterkers defect, zelfde type's zelfde aanschafperiode met het hetzelfde probleem.
voorts was het een ontzettend mooi feestje
Topic: probleem draaitafels stereo geluid (26-2-2011 14:02:00)dit jaar 2 versterkers defect, zelfde type's zelfde aanschafperiode met het hetzelfde probleem.
voorts was het een ontzettend mooi feestje
maar volgens mij hoort dat ook niet?
Topic: Low Budget 18" DAP X18B vs. 4A FCS-118B (19-12-2010 12:42:00)ik werk al jaren met 4-acoustic, grote setjes, kleine setjes.
heb in de verhuur alleen enkele de 1217 Top, 112T top, 112M monitor, en de 118RB sub
bovenstaand kan ik je ook allemaal laten horen
mijn ervaring met de subs zijn zeer positief, klinken goed, lekker diep laag. en ook de afwerking is netjes.
heb zelf alle sets wel 4-polig gemaakt, de connectoren waren in het begin no-name, maar tegenwoordig ook netjes neutrik.
Topic: Storende Sennheiser Freeport? (29-9-2010 21:43:00)heb in de verhuur alleen enkele de 1217 Top, 112T top, 112M monitor, en de 118RB sub
bovenstaand kan ik je ook allemaal laten horen
mijn ervaring met de subs zijn zeer positief, klinken goed, lekker diep laag. en ook de afwerking is netjes.
heb zelf alle sets wel 4-polig gemaakt, de connectoren waren in het begin no-name, maar tegenwoordig ook netjes neutrik.
iets wat de frequentie('s) in die omgeving word weggedrukt door een sterkere zender?
Storende andere apparatuur denk aan magnetische spul etc. etc.
al met een andere merk (type) mic geprobeerd??
Topic: 19" montagerek op geleiderails (6-9-2010 23:30:00)Storende andere apparatuur denk aan magnetische spul etc. etc.
al met een andere merk (type) mic geprobeerd??
mag het ook scharnieren? er bestaan wandkasten die je als een deur kunt opendoen.
Topic: Draadloze vga (6-9-2010 19:33:00)ik zou het inmiddels lange verhaal heel kort maken, en gewoon kabeltje trekken.
kost nu wat tijd en geld, maar heb je later meer plezier van.
Gestunten met niet werkende mediaservertjes en dergelijke.
de nieuwste versie office is backwards compatible, en de voor de oude office versies is een update verkrijgbaar om het te openen. Daarnaast is gewoon (ja we blijven hollanders) gratis een powerpoint vieuwer te downloaden voor 2003/2007/2010
Topic: Draadloze vga (4-9-2010 08:22:00)
kost nu wat tijd en geld, maar heb je later meer plezier van.
Gestunten met niet werkende mediaservertjes en dergelijke.
de nieuwste versie office is backwards compatible, en de voor de oude office versies is een update verkrijgbaar om het te openen. Daarnaast is gewoon (ja we blijven hollanders) gratis een powerpoint vieuwer te downloaden voor 2003/2007/2010
nou succes, zet er meer één voor met wat excel informatie. en je hangt.
Topic: Draadloze vga (3-9-2010 23:01:00)Tom schreef:
Meeste beamers ook ook een analoog video signaal (gele tulp) heen sturen, en dat is goedkoper dan een VGA kabel.Wel goede afgeschermde kabel gebruiken!