Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 5 van 20)
Topic: 63A krachtstroom verdeler ook als 32A te gebruiken? (3-8-2006 19:53:00)dat is dan ook de reden dat wij een stroommeester aanwijzen op een gig.
iedereen betseld zn stroom, en de stroommeester zorgt ervoor dat er geen stopcontacten meer over zijn voor de bekende jan met de beamer/telefoonoplader ed.Topic: KRACHTSTROOM (3-8-2006 19:50:00)
Natuurlijk moet je het ook zonder kunnen! Je leert juist gewoon mixen als iedereen, loopen is een van de vele effecten die je later leert gebruiken.
Als je goed kunt loopen is dat dus echt een skill en kun je daar hele leuke dingen mee doen.
Je leert toch ook niet eerst je effecten te gebruiken en daarna pas echt te mixen?
Ik denk dat jij (Geit) de bedoeling van het loopen verkeerd opvat?neen, het is geen redding, maar een extra skill.
Iemand die vanaf het begin leert draaien met loops kan zich wellicht moeilijk redden op een DJ set zonder loop optie.Topic: Newbie vragen (30-7-2006 11:34:00)
Douwe schreef:
Je moet natuurlijk niet blindelings door gaan prikken. De meeste tijd die ik besteed aan een lichtplan is meestal de stroomberekening.iedereen betseld zn stroom, en de stroommeester zorgt ervoor dat er geen stopcontacten meer over zijn voor de bekende jan met de beamer/telefoonoplader ed.
eigenlijk denk ik er elke keer wel aan dat ik een ceeform zie. nu ik werk als arbeider in een fabriek zie ik deze dus elke dag meerdere malen.
krachtstroom fascineert mij op een bijzondere wijze, dat zoveel vermogen in zo'n klen &%!@=stekkertje kan zitten...
vraagje: ik kwam laatst een 3 polige 32A aansluiting tegen, enig idee hoe deze in elkaar steekt?
mij leek:
o o o
L G N
aangezien ik geen aarde-tekentje heb heb ik een g gekozen hiervoor.
de 3 O's stellen de pennen voor. behuizing(wandcontact) was zwart, ovaal.
Topic: Newbie vragen (30-7-2006 18:09:00)krachtstroom fascineert mij op een bijzondere wijze, dat zoveel vermogen in zo'n klen &%!@=stekkertje kan zitten...

vraagje: ik kwam laatst een 3 polige 32A aansluiting tegen, enig idee hoe deze in elkaar steekt?
mij leek:
o o o
L G N
aangezien ik geen aarde-tekentje heb heb ik een g gekozen hiervoor.
de 3 O's stellen de pennen voor. behuizing(wandcontact) was zwart, ovaal.
CDJ100S zijn erg leuke CD spelers om mee te beginnen, het is een vriendelijke beginners CDJ.
mocht je ze een keer willen proberen kun je ze zeer waarschijnlijk bij de lokale verhuurder een keer huren om te oefenen.
Topic: Newbie vragen (30-7-2006 14:31:00)mocht je ze een keer willen proberen kun je ze zeer waarschijnlijk bij de lokale verhuurder een keer huren om te oefenen.
DJ.T schreef:
Begrijp ik nu goed dat jij loopen ziet als een redding voor een dj die niet meer op tijd is met zijn mix?Natuurlijk moet je het ook zonder kunnen! Je leert juist gewoon mixen als iedereen, loopen is een van de vele effecten die je later leert gebruiken.
Als je goed kunt loopen is dat dus echt een skill en kun je daar hele leuke dingen mee doen.
Je leert toch ook niet eerst je effecten te gebruiken en daarna pas echt te mixen?
Ik denk dat jij (Geit) de bedoeling van het loopen verkeerd opvat?
Iemand die vanaf het begin leert draaien met loops kan zich wellicht moeilijk redden op een DJ set zonder loop optie.
Daar heb je idd een punt reind.
maar je moet het toch ook kunnen redden op een cd-speler zonder loop?
je hebt niet altijd die optie op de cd-spelers op locatie.
Daarbij hebje op TT's ook geen loopfunctie, als je iemand leert draaien met loops zal hij/zij deze misschien gaan missen op de TT's.
nu is een CD-speler een appel als de TT een peer is in deze vergelijking, maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel.
Topic: Het bouwen van een case (29-7-2006 20:39:00)maar je moet het toch ook kunnen redden op een cd-speler zonder loop?
je hebt niet altijd die optie op de cd-spelers op locatie.
Daarbij hebje op TT's ook geen loopfunctie, als je iemand leert draaien met loops zal hij/zij deze misschien gaan missen op de TT's.
nu is een CD-speler een appel als de TT een peer is in deze vergelijking, maar ik denk wel dat je snapt wat ik bedoel.
netjes gedaan, alleen jammer van de grijze stekker aan de powercon
Topic: Suggestie webshop en forum (29-7-2006 20:38:00)
deze pagina en dergelijke bedoelt Tom.
het doel:
kijken hoelang een topic al bestaat voordat je m besluit te gaan lezen.(neem ik aan dan)
klopt dit Tom?
Topic: Newbie vragen (29-7-2006 14:12:00)het doel:
kijken hoelang een topic al bestaat voordat je m besluit te gaan lezen.(neem ik aan dan)
klopt dit Tom?
loop is een luxe, ik vind persoonlijk dat een DJ zonder loop ook moet kunnen draaien.
maar wat vind de rest?
Topic: Mix PER OVERGANG opnemen (28-7-2006 18:04:00)maar wat vind de rest?
in bijvoorbeeld cooledit kun je de spikes zien, die kun je dan over elkaar plakken.
Topic: kan iemand me helpen met een vraagprijs... (26-7-2006 18:42:00)Standaart issuses:
- Aantal personen(afmeting zaal, niet de koppen gaan tellen)
- Gewenste kwaliteit
- Duur(in mindere mate aanrekenen)
eventueel kun je plaatsingskosten en/of voorrijdkosten rekenen.
als je deze punten met ons deelt kunnen we je al n stuk beter helpen
- Aantal personen(afmeting zaal, niet de koppen gaan tellen)
- Gewenste kwaliteit
- Duur(in mindere mate aanrekenen)
eventueel kun je plaatsingskosten en/of voorrijdkosten rekenen.
als je deze punten met ons deelt kunnen we je al n stuk beter helpen
