Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 5 van 20)

Topic: Dj's die een instrument bespelen (28-1-2006 11:25:00)
mij over het hoofd gezien? wink ;)
Topic: Dj's die een instrument bespelen (27-1-2006 12:32:00)
Ik speel al ongeveer 9 jaar tromper waarvan zo'n 7 jaar in de plaatselijke harmonie (is niet gelijk aan een fanfare). De harmonie is iets wat ik niet kan missen, is echt veel meer dan de repetities en de optredens, de sfeer en het drankje na een repetitie of optreden (en voor en tijdens wink ;) ) zijn minstens even belangrijk zoniet nog belangrijker. Daarnaast ook nog in groepje " 't klein muziekske", zijn vooral leden van de harmonie maar ook enkele die er niet (meer) in meespelen en bij (kleine) festiviteiten in het dorp spelen wij een beetje ambiancemuziek.
Topic: Windmachine (26-1-2006 18:06:00)
Heb de firma bij wie ik ze gezien had gecontacteerd, zij hadden deze gehuurd bij een ander bedrijf die koeltechniek doen. Deze dus ook gecontacteerd en gevraagd welke ventilators ze verhuurt hadden(aan dat eerste bedrijf dus). Ze vertelden me dat het de 4500 was. Was op oudejaarsavond dus kan goed zijn dat ik de kleur niet meer juist weet.

[edit]hier is trouwens de site van de fabrikant voor diegene die hem nog niet gevonden zouden hebben.
Topic: Windmachine (26-1-2006 17:47:00)
Zijn zeer zeker ook in andere kleuren te verkrijgen de twee die ik gezien heb waren zeer zeker niet geel. [edit2]begin nu toch te twijfelen kan nergens foto's vinden van een andere kleur.[/edit]

[edit]
Ook even meegezocht en ik vind ook nog de TTV7000 en TTW 15000
TTV7000: 3000/4500/7000 m³/h (niet traploos)
TTW15000: 13500 m³/h(niet traploos) (deze heeft als enige een metalen behuizing ipv kunststof)
[/edit]
Topic: Windmachine (26-1-2006 14:13:00)
inderdaad, deze zijn het. Zitten qua kracht tussen de AF-1 en AF-2, maar er bestaan ook zwaardere types dan de 4500 dus Af-2 evenaren moet mogelijk zijn. Truss-ophanging hebben deze niet, maar zijn ook wel gemaakt om oa opgehangen te worden dus moet wel mogelijk zijn. (Heb ze trouwens in truss zien hangen, weet enkel niet meer op welke manier ze vast zaten). Of deze dimbaar zijn kan ik niet op antwoorden, van electronica heb ik niet echt kaas gegeten. Maar mocht dit mogelijk zijn heb je natuurlijk meteen een manier om deze dmx te maken. Veel plaats in de fan zal je volgens mij wel niet hebben, lijkt me dat je eerder moet kijken om het ergens aan de buitenkant te monteren.

mvg Alex
Topic: Zelf sterrendoek maken. Iemand een idee (26-1-2006 11:43:00)
Triolight heeft een mooie oplossing voor als je een sterrenhemel ergens vast wilt inbouwen. Tevens hebben ze astrocurtain, sterrenhemel in een doek dus. Mooie producten!

mvg Alex
Topic: Windmachine (26-1-2006 10:38:00)
Zoals eerder in dit topic gemeld zag ik onlangs twee mooie ventilatoren in de truss hangen op een evenement. Ik ben er nu eindelijk achter welke dat waren:

Ventilator voor veelzijdige toepassingen:
- verplaatsen van koude of warme lucht
- afzuigen van gassen
- versnellen van droogproces
- verdelen van lucht in ruimtes
- verkoeling bij evenementen

Type: TTV 4500
Luchtverplaatsing: 2000 / 3000 / 4500 m³/h
Voeding: 230 V. / 1,1 A.
IP klasse: 55
Gewicht: 12,5 kg.
Afmetingen: 210 x 510 x 510 mm
Prijs: 469 € ( afgehaald magazijn )

Is duurder dan een showtec fan maar wel weer minder duur dan een AF-1 ofzo. Foto's en verdere info kan je wel vinden via google. Dit zijn de gegevens die ik van een bedrijf in koeltechniek gekregen heb.

mvg Alex
Topic: Neutrik Pluggen (24-1-2006 09:02:00)
Die stond er al in dacht ik?
Topic: Windmachine (23-1-2006 11:05:00)
Heb je het topic al gelezen? sneaky :V
Topic: Geblokkeerde producten (21-1-2006 18:41:00)
eingelijk net omgekeerd: hoeveelheid signaal t.o.v. de ruis. Anders zou het in elkaar donderen ervan net goed zijn wink ;) .