Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 1 van 20)

Topic: Soepele CAT5 SFTP kabel (22-5-2008 09:36:00)
en toch heeft rene voor een deel gelijk, sftp staat voor secure ftp, wordt echter ook gebruikt om s/stp of s/utp aan te duiden, waarbij de eerste 's' infeite wel staat voor screened ipv shielded
Topic: html-tips voor het maken van je site (21-4-2008 20:46:00)
Meeste webhosting bedrijven maken gebruik van een frame om dit te bewerkstelligen
Topic: html-tips voor het maken van je site (31-10-2007 22:41:00)
Ik zou eigenlijk wel geen j@vascript gebruiken daarvoor. Staat j@vascript bij een toevallige bezoeker af, dan werkt een belangrijk deel van je site niet meer.
Topic: Post hier je logo! (3-9-2007 18:22:00)

SoundExperience schreef:

JeroenVDV schreef:

Als ik naar Etten-leur.nl ga krijg ik toch echt de gemeente-site....
driveinshowettenleur.nl wink ;)
Is inderdaad niet duidelijk en daarbij... staan dan nog met een - ook op je logo...
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200GRN (24-6-2007 22:12:00)
bedoelt waarschijnlijk deze: https://www.airtightgrafix.com/images/41Willy's%20copy.jpg
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-6-2007 19:37:00)
Nummer vind ik slecht, en "clip" al helemaal...
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (3-6-2007 14:30:00)
nog niet leverbaar !=(is niet gelijk aan) bestaat nog niet
Topic: rare DMX kabels? (28-3-2007 20:51:00)

martyndegraaf schreef:

Must bij het oprollen van kabels is dat je ze eerst langsuit legt zodat ze hun twist kwijt kunnen die ontstaat bij het oprollen.
over/onder methode (indien niet bekend: zoekfunctie) gebruiken om op te rollen, dan krijg je geen twist...
Topic: Studiereis over het Internet: Enclosure Damping. (13-3-2007 18:54:00)
kitman, als je dit even zou kunnen opvragen zou ik je zeer dankbaar zijn.
Topic: Cubase 3 SX opstart fout (6-2-2007 17:51:00)
ligt aan de il voor legale...