Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van D&m

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 95 bijdrage(n) van D&m (Pagina: 5 van 10)

Topic: Het Punisher baskast topic (6-7-2005 05:07:00)
hey,

ik ben van ook van plan enkele punishers te laten bouwen maar ik ben nog een het twijfelen tussen een 4 of een 8 ohm driver.
omdat ik zit met de versterkervermogens die voorhande zijn.
bij welke vermogens komen de speakers aan hun x-max?

mvg,

dieter
Topic: Podium (4-7-2005 02:42:00)
de podia die hier gebruikt worden is meestal met betonplex in plaats van mulitplex.
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (17-6-2005 23:38:00)
bij ons zijn alle 2 polige kabels op +1 en -1 aangesloten anders heb je tog altijd de verkeerde bij.
worden gebruikt bij kleine setjes zonder subje.
Topic: Problemen met Syrincs set (17-6-2005 18:49:00)
ik heb donderdag bij dre heel even naar het "nieuwe" subje geluisterd.
ik had de indruk dat het nieuwe subje ietsje warmer is van klank dan het oude.
maar ik had geen vergelijk materiaal. maar het klonk weer zoals het hoort.

dieter
Topic: AX-18B subs na twee weken al stuk!!! (17-6-2005 18:27:00)
max,

ja je kan zonder problemen een 4 polig stekker gebruiken.
je gebruikt gewoon +1 en -1 en de andere klemmen sluit je niet aan.
maar de schroefjes wel vastdraaiden he.

dieter
Topic: Speakon plug (12-6-2005 22:25:00)
dre,

er zijn 2 of 3 merken die adereindhulsjes verkopen die per 20 van elke soort aan elkaar vastgemaakt zijn. zo hoef je ze niet te tellen.
gewoon van de gewenste maten een stripje in een zakje doen en je hebt een leuk asortiment.
Topic: Topjes (17-5-2005 20:08:00)
hey

jerre2 stuur eens een mailtje ik heb enkele vragen over die zelfbouw topjes van jou.

mvg,

dieter
Topic: FT30 of PT30 alulite truss? (12-5-2005 03:57:00)
hoi,

ik dacht dat het verschil zat in de afmetingen.
ik dacht 290mm en 288mm.
maar welke juist welke afmetingen had weet ik niet meer.
Topic: geluidset 1600 euro (30-4-2005 15:12:00)
hoi,

als je de 18g50 neemt neem dan een deftige top.
ik ben trouwens ook nog altijd naar een top opzoek die 2 18g50's per kant kan bijhouden.
Topic: geluidset 1600 euro (20-4-2005 00:01:00)
hoi,

de hk pr112 kan perfect een beyma 18g50 bijhouden.
ik gebruik deze combinatie wel vaker.
wil je deze combinatie een beluisteren dan mail me maar.
de hk pr112 is een zeer leuk en goed klinkend topje voor zijn geld.
(eventueel heb ik zo nog een setje tweedehands staan 2x hk pr112 + 2x 18g50)

mvg,

diet