Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Snake

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Snake (Pagina: 4 van 20)

Topic: Het grote "samples gezocht" topic (23-6-2005 14:14:00)

night06 schreef:

ik zoek een degelijke sample van een harde hardcore basedrum... wie kan mij helpen? ashamed :$
Als je houdt van dat soort muziek heb je ongetwijfeld een CD/vinyl/mp3 met een harde hardcore basedrum erop >>> waarom sample je die niet?
Topic: Ableton Live 4 (7-6-2005 20:33:00)

Reind schreef:

Infected Sounds schreef:

Gewoon de bijgeleverde tutorials volgen (in het programma zelf), dan kom je er vanzelf uit. wink ;)
Yeah right.... ik heb er gisteren 10 minuten mee gespeeld en was het hele ableton verhaal toen al weer spuugzat.
Hehe... Het zal er niet van komen, neem dat van mij aan ;) Bij mij ging het net zo; demo geïnstalleerd, 5 min later er weer afgegooid.

Men maakt die software gewoon veel te complex :D
Topic: Ableton Live 4 (6-6-2005 21:40:00)

QuincMan schreef:

Zal dan wel lite versie ofzo zijn, kan je geloof ik niet mee opslaan ofzo?
Dat zijn wel degelijk bruikbare versies, dus wel opslaan enzovoorts, maar met minder functionaliteit.
Topic: Ableton Live 4 (3-6-2005 14:11:00)

Reind schreef:

Is kijken of er dus wat te schrijven is over ableton...... ik heb er de ballen verstand van dus het word tijd dat ik me daar ook eens in ga verdiepen.
Haha... Ik heb die demo 1x geinstalleerd en ben niet verder gekomen dan de demo track af te spelen. Ik ben nochtans geen noob qua muziek maken (wel een noob qua muzieksoftware) :D
Topic: Ableton Live 4 (3-6-2005 13:27:00)

Reind schreef:

Als het goed is krijg ik binnenkort een licentie voor ableton live. Althans daar hoorde ik vandaag iets over aangezien die mensen ook graag op mijn site willen. (snap er niks van maar das een ander verhaal)

Dus ik ga binnenkort ook maar is aan het prutsen.
Da's goed nieuws; ga je van al dat geëxperimenteer misschien ook eens aan de slag met die TR-909 van je... Echt doodzonde dat je die niet gebruikt. ;-)
Topic: Ableton Live 4 (2-6-2005 10:41:00)

straydog schreef:

Naast het feit dat hij zijn laatste CD " A State Of Trance 2005 ) helemaal gemixt is met dit programma, daarnaast mixt en record hij ook zijn Radioschows " A State Of Trance " op deze manier.
Da's wel gemakkelijk hé. Zoiets noem ik geen dj-mix meer.

En ik zou een programma dat 500 euro kost geen 'tooltje' noemen... Het is echt wel meer dan een 'tooltje' hoor (en dat is dan ook het enige wat ik erover weet).

Je kan er overigens zoveel controllers aan hangen als je zelf wilt, het programma is compatibel met MIDI. Dus elk MIDI apparaat kan ermee communiceren.
Topic: Monitorspeakers voor bij produceren (30-5-2005 22:01:00)

mr_jows schreef:

Als ik jou was Snake, zou ik ook voor de KRK06 gaan. Je kan het ook zelf horen, dan betaal je ook de extra prijs wel ;)
De RP6's hebben dezelfde behuizing als de RP8's, en die vind ik wel een beetje heel groot eigenlijk... Maar ik ga in ieder geval eerst luisteren als het zover is, kan zijn dat ik dan nog van gedacht verander :)
Topic: zware kickdrum creeren (8-5-2005 18:18:00)
Gewoon layeren. Op het juiste moment speel je ook een basdrum af met lange attack, zeg maar. Tenminste, als ik begrijp wat je bedoel. Misschien handig als je eens een voorbeeldje post.

Effe langs m'n neus weg, hier zitten mensen met veel kennis van zaken.
Topic: zware kickdrum creeren (8-5-2005 12:22:00)
Kickdrum en bassdrum zijn hetzelfde hoor.
Topic: zware kickdrum creeren (6-5-2005 19:14:00)
Een dikke kickdrum maak je door er meerdere te layeren zoals dat heet. Maar maak het jezelf gemakkelijk en neem gewoon een sample van een kickdrum die je bevalt. Je moet het, zeker in het begin, niet te ver zoeken.