Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 4 van 20)

Topic: Geluidsset samenstellen fabriekshal. (8-7-2008 14:08:00)
Waarom 3 versterkers? 12 luidsprekers kunnen namelijk prima op 2 versterkers (wel eentje die tot 2 ohm belastbaar is uitkiezen).

Een AA V4001 zou hier prima voor voldoen.
Wat je hiermee bespaart kun je ook weer uitgeven aan 2 extra K-112's sneaky :V
Topic: Wat kosten jullie nou? (3-7-2008 11:29:00)
Ik denk dat je het bij vaste klanten wel kunt verantwoorden dat je ineens meer gaat vragen, voorral als je ook kunt laten zien dat het geheel er stukken beter uitziet zo.

Je kunt natuurlijk ook voor de oude prijzen gaan draaien en dan gewoon wat minder apparatuur meenemen.
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (1-7-2008 22:17:00)

jop schreef:

op die 50meter heb je al gauw een verloop van ruim 30db
Hoe kon je ook alweer het verlies in db berekenen tegenover de afstand?
Topic: Hulp met afstellen geluidset (1-7-2008 22:16:00)
Waarom niet gelijk meten wanneer je de maximale output hebt met je testoon?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-7-2008 21:03:00)
Misschien een hele brutale vraag maar wat betaal je nu voor zo'n aanhanger?
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (1-7-2008 12:16:00)
Rene, ben je al wat verder gekomen? Ik ben wel benieuwd hoe je nu uiteindelijk een goede frequentie plot kunt krijgen namelijk.
Topic: Seer Audio, serieuze nieuwkomer of ...... (27-6-2008 14:57:00)
Volgens mij heb jij het niet zo heel erg met leestekens en alinea's ofwel?
Topic: Wat kosten jullie nou? (23-6-2008 21:12:00)
Ik ging niet van losse verhuur uit razz :p
Dit omdat tim spreekt over een "legale cd collectie" en het vrij uniek is om je cd collectie ook te verhuren (naar mijn weten).
Topic: Wat kosten jullie nou? (23-6-2008 21:03:00)
Stel dat van die 120 nog eens 60 euro afgaat voor de geluidsset dan houd je 60 euro over.
Dat is dus dan voor 4 uur draaien en 1 uur op- en 1 uur afbouwen?
Is een tientje per uur, en wanneer je met z'n tweeën staat 5 euro per uur shut up :X
Topic: Wat kosten jullie nou? (23-6-2008 20:17:00)

Tim versteeg schreef:

Hier gaan de standaart ( 2x t4, sub top setje, legale cd collectie)showtjes voor 125 euro de deur uit. Als ik dit vergelijk met de rest hier vrij laag, maar hier in het oosten des lands is dit lang niet belachelijk weinig volgens mij.
Ook in het oosten is dat een belachelijk laag bedrag shut up :X
Redelijker is om 2 tot 3 keer zo veel te vragen.