Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 4 van 20)
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (22-2-2010 19:00:00)
ongestabiliseerd voor de showmaster, en voor de rokert te weining power.hmmm zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
kracht schommelde tussen de 210 volt en 225 volt..Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-2-2010 23:00:00)
schade valt wel weer mee,
de spierpijn is over,
technohaze doet het weer
al met al valt het dus wel mee..
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-2-2010 23:26:00)de spierpijn is over,
technohaze doet het weer
al met al valt het dus wel mee..
gemiddeld 22 ampere per fase ;) mooi spul het showtec psa verdelertje
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (18-2-2010 23:19:00)Tom schreef:
Beide kunnen zeer goed aan je voeding liggen.....ongestabiliseerd voor de showmaster, en voor de rokert te weining power.
kracht schommelde tussen de 210 volt en 225 volt..
pff lichtelijke ramp carnaval
Weigerende Showmaster 12/24
Vloeistof spuitende JEM Technohaze
van de 6 toppen 1 overleden.
Afgebroken mini xlr connector van een DPA
en spierpijn
maar tot volgend jaar!
Topic: geluidset (10-2-2010 00:11:00)Weigerende Showmaster 12/24
Vloeistof spuitende JEM Technohaze
van de 6 toppen 1 overleden.
Afgebroken mini xlr connector van een DPA
en spierpijn
maar tot volgend jaar!
of er nu neutrik of dap op staat, als het niet juist gesoldeerd is zal het nooit klinken
Topic: Audac CMX-725 S headset (9-2-2010 14:27:00)
ik zou niet weten wanneer je zo'n mic niet draadloos zou gebruiken.
verbuigen en beschadigen heb je zelf in de hand.
werk bijna dagelijks met soortgelijke (dpa's)
ben benieuwd naar je ervaringen met de audac mic.
Topic: subs om bij nexo ps10 te zetten (5-2-2010 19:31:00)verbuigen en beschadigen heb je zelf in de hand.
werk bijna dagelijks met soortgelijke (dpa's)
ben benieuwd naar je ervaringen met de audac mic.
Ik heb de 4-acoustic FCS-118RB onder een nexo ps10 gebruikt.. totaal geen verhouding als je het bekijkt maar klinkt zeker goed!
Topic: PA-markt 2010 (4-2-2010 17:59:00)ja doen we hahaha !
Topic: PA-markt 2010 (3-2-2010 22:35:00)
na een paar jaar afwezig te zijn geweest.. gaan we toch maar even kijken.
Dus allemaal tot de 27e!
Topic: Het bouwen van een case (20-12-2009 20:02:00)Dus allemaal tot de 27e!
poetsen met zilverdip werkt? haha!