Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Driveinteam

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 4 van 20)

Topic: LEM DX-26 Plus connecteren met DX Edit (16-2-2012 14:44:00)
Andere apparaten werkten wel gewoon, Een driverack 260 en een XTA met aan de converter nog een converter naar RS-485 dus het moet echt aan een instelling of de LEM liggen. Kan dus naar mijn idee niet aan de driver liggen.
Topic: LEM DX-26 Plus connecteren met DX Edit (15-2-2012 18:15:00)
Ik heb hier een Aten RS-232 naar USB converter en wil hiermee connecteren op een LEM DX-26 Plus.

Echter dit wil niet lukken, De volgende dingen heb ik al uitgeprobeerd:

* Nummer com poort aanpassen
* Windows 7 en Windows XP
* Nullmodem kabel ertussen
* Gewone kabel ertussen
* Converter getest op ander apparaat met RS-232

Iemand enig idee wat de correcte instellingen zijn om een LEM DX 26 te verbinden met een PC ? En/of dit uberhaupt mogelijk is met een USB -> RS-232 converter ?
Topic: Involight Movinghead (25-1-2012 10:55:00)
Volgens mij zijn die koppen hetzelfde als Showtec Explorer, HQ Power Viper, etc dus zou anders eens in die richting zoeken.
Topic: Foto's van open speakers (20-1-2012 14:06:00)
Het is inderdaad een RS-220, Bij deze nog wat fototjes.

Overigens is het abnormaal wat er uit deze kleine kastjes komt, En mits met de orginele controller of goed geprocessed ook zeer netjes klinken.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Topic: Foto's van open speakers (20-1-2012 13:26:00)
T is in ieder geval iets van community iemand ook nog een idee welke ?
Topic: Foto's van open speakers (20-1-2012 12:05:00)
Rarara iemand enig idee wat dit dan voor een speakers zijn ?

Kastjes van voor
Stuk van de filter
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (20-1-2012 11:53:00)
Niet echt een amprack, Maar het hoort er wel bij.

Gister even aan het hobbyen geweest om een nieuw aansluitpaneeltje te maken voor een van onze processor racken. Alleen de stroom moet nog even gedaan worden. En ben nog aan het wachten op de RS-232 converter.

Foto 1
Foto 2
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-12-2011 11:42:00)
Bij ons kost een DJ meubel met de volgende apparatuur:

2x CD-Spelert
1x Mixer
2x Topje
2x Subje
2x T-4 op tiefje

350,- Euro excl DJ.
Topic: CDJ-1000MK2 gaat niet meer aan (14-12-2011 11:02:00)
Kijk eens 2 posts naar boven en contacteer JVS eens.
Topic: Pearl vs hog ipc (2-12-2011 07:41:00)
Ik denk dat Sjoerd bezig is met een IPC van bij ons, En die zijn gewoon stabiel. En je kan natuurlijk altijd even een afspraak maken met Harold om hem te komen testen ofzo ?