Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stefke96
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stefke96 (Pagina: 4 van 20)
Topic: Paraline Lens (21-9-2023 10:57:00)
Leuk project weer! Heb ook al met een schuin oog gekeken naar een paraline lens voor mijn 4x10" kasten.
Benieuwd hoe je uiteindelijk ook uitkomt met je crossover.
Topic: JBL PRX one ombouwen naar passief (16-9-2023 20:49:00)Benieuwd hoe je uiteindelijk ook uitkomt met je crossover.
Wat is er raar bedraad in het filter? Ik gok dat de vier onderste drivers enkel voor het laag waren waar een LDF voor zit.
Topic: i like to move it (15-9-2023 16:21:00)@Tom
Ook al een aantal filmpjes gezien uit China dat de boel naar onder valt
Topic: 18" BR Faital Pro 18XL2000 (15-9-2023 15:29:00)Ook al een aantal filmpjes gezien uit China dat de boel naar onder valt
Afgelopen zomer bezig geweest met een nieuw ontwerp, namelijk een 18" BR kast.
Doel was een relatief lage tuning maar toch het enigszins beperken van de afmetingen.
Dit resulteert als snel in het gebruik van een driver met veel excursie mogelijkheden en een sterke motor.
Daarnaast is beschikbaarheid een belangrijke factor geweest in de keuze, er zijn namelijk diverse drivers die wel in het plaatje passen maar amper te krijgen zijn.
Uiteindelijk is de keuze dan ook gevallen op de Faital Pro 18XL2000. Zeer goede recensies gelezen over deze driver en uiteindelijk dan ook maar de knoop doorgehakt.
Om maximaal gebruik te maken van de XL2000, is een flinke poort diameter nodig om zo verliezen te beperken.
Het resultaat is uiteindelijk een kast met netto inhoud van ongeveer 145L en een poortoppervlak van 546cm^2.
In totaal zijn er 4 kasten gemaakt, en al een paar keer gebruikt.
Ben zeer tevreden met het resultaat! Kasten spelen diep, hard, maar zijn ook nog goed te tillen.
In de drive link is een meting te zien van een kast op 4m afstand gemiddelde van 4 metingen in totaal met een UMIK 1.
Gezien ik op zoek ben naar een nieuwe site voor afbeeldingen te hosten, deze drive link voor een paar afbeeldingen.
Zal in de loop van de tijd wat meer zoeken naar wat bouwfoto's voor de liefhebbers.
drive.google.com/drive/folders/1207oMi24CAJdR9qUuRJhGfAWK67DCsuC?usp=sharing
Mocht iemand interesse hebben in het ontwerp, of vragen hebben, stuur me maar een pm
Topic: SPEAKER ID gezocht (29-8-2023 19:21:00)Doel was een relatief lage tuning maar toch het enigszins beperken van de afmetingen.
Dit resulteert als snel in het gebruik van een driver met veel excursie mogelijkheden en een sterke motor.
Daarnaast is beschikbaarheid een belangrijke factor geweest in de keuze, er zijn namelijk diverse drivers die wel in het plaatje passen maar amper te krijgen zijn.
Uiteindelijk is de keuze dan ook gevallen op de Faital Pro 18XL2000. Zeer goede recensies gelezen over deze driver en uiteindelijk dan ook maar de knoop doorgehakt.
Om maximaal gebruik te maken van de XL2000, is een flinke poort diameter nodig om zo verliezen te beperken.
Het resultaat is uiteindelijk een kast met netto inhoud van ongeveer 145L en een poortoppervlak van 546cm^2.
In totaal zijn er 4 kasten gemaakt, en al een paar keer gebruikt.
Ben zeer tevreden met het resultaat! Kasten spelen diep, hard, maar zijn ook nog goed te tillen.
In de drive link is een meting te zien van een kast op 4m afstand gemiddelde van 4 metingen in totaal met een UMIK 1.
Gezien ik op zoek ben naar een nieuwe site voor afbeeldingen te hosten, deze drive link voor een paar afbeeldingen.
Zal in de loop van de tijd wat meer zoeken naar wat bouwfoto's voor de liefhebbers.
drive.google.com/drive/folders/1207oMi24CAJdR9qUuRJhGfAWK67DCsuC?usp=sharing
Mocht iemand interesse hebben in het ontwerp, of vragen hebben, stuur me maar een pm
Ziet er idd meer als de pzb uit (vooral de surround en conus).
Wat wil je met de driver gaan doen?
Topic: SPEAKER ID gezocht (9-8-2023 14:18:00)Wat wil je met de driver gaan doen?
99% de laatste versie van de 15TBX40 (voorloper van de 15TBX100). Heb je nog een foto van de conus en surround, en eventueel spider?
Topic: AG Audio Pro nieuw? (4-5-2023 10:20:00)Je kan ze eventueel posten via een link van sites als b.v. imgur.
Je mag me anders ook een pb sturen, daarna kan je me de foto's doorsturen.
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (16-3-2023 15:31:00)Je mag me anders ook een pb sturen, daarna kan je me de foto's doorsturen.
Hier bij het tweede hands gedeelte staan nog nette kasten te koop
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (15-3-2023 12:21:00)
Ben voorzichtig wat aan het kijken naar andere leveranciers, maar nog niet echt iets kunne vinden wat er op lijkt.
@ts
Heb zelf al diverse versterkers gehad, Master SM4000 (dap stage amp), palladium, vision, synq 3k6, Itech4000/8000, PL380, PLM20000Q, Powersoft K10/K3
En nu 2x Admark AD430 DSP, welke tot nu toe zeer goed bevallen! Het lichtere model b.v. de K420 is zeer betaalbaar, dat met een nette dsp en je hebt een net setje. Mocht je meer info willen, kan je me altijd een pm sturen.
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (14-3-2023 21:47:00)@ts
Heb zelf al diverse versterkers gehad, Master SM4000 (dap stage amp), palladium, vision, synq 3k6, Itech4000/8000, PL380, PLM20000Q, Powersoft K10/K3
En nu 2x Admark AD430 DSP, welke tot nu toe zeer goed bevallen! Het lichtere model b.v. de K420 is zeer betaalbaar, dat met een nette dsp en je hebt een net setje. Mocht je meer info willen, kan je me altijd een pm sturen.
@joep
Op muzip zou ik niet rekenen, hoor nog steeds verhalen over de super lange leveringstijden of het niet kunnen contacteren...
Op muzip zou ik niet rekenen, hoor nog steeds verhalen over de super lange leveringstijden of het niet kunnen contacteren...