Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Alleznet
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Alleznet (Pagina: 3 van 20)
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (17-9-2009 12:26:00)
Gaat de cdj1000 nu helemaal uit de productie?Meevallen... De CDJ1000 is/was gewoon zwaar overprijsd, voor de prijs van 2 CDJ2000's koop je een leuk 2ehands autotje! 1800 voor één cdspeler... Vertel dat eens tegen iemand die niet in de 'scene' zit!Lijkt me behoorlijk irrelevant. Iemand die niet in de scene zit interesseert zich er niet voor, zal er geen aanschaffen en maakt zich er niet druk om. Vind het apparaat er overigens wel bijzonder interessant uit zien, zou er 1 graag 1-tje hebben in een extra kistje voor bij de huidige set.Topic: Logo ontwerpen (11-9-2009 11:23:00)..niemand die zich daar aan stoort..Wellicht niet stoort, er zullen veel mensen zijn die standaard gewoon naar trendio.nl gaan. Ofwel, je loopt klanten mis. Een domein kost je 8 euro per jaar, helaas voor jou is die al bezet. Je kunt overwegen een andere TLD te nemen, of je naam wijzigen (waar ik wel mee zou oppassen als je al klanten hebt).Topic: CDJ1000 MK3 start zonder startknop.. (9-9-2009 22:02:00)Ik snap je punt, echter is het niet vreemd dat mensen gaan voor de meest goedkope oplossing die wél voldoet aan de eisen maar geen bakken met geld kost. Uiteraard is een leuke verdeelkast met alle fases onafhankelijk gezekerd en aardlek stukken chiquer dan een verloopje, echter zeker voor mijn klusjes op dit moment verre van rendabel. Het gaat vaak meer over locaties waarbij er geen 2 normale groepen aanwezig zijn maar wel een CEE16-5p, en dan gebruik liever die in plaats van het risico te lopen dat alles eruit klapt zodra de koelkast inschakelt. Topic: CEE16-3 splitter zonder zekering? (4-9-2009 18:39:00)Als je ook afzekert aan jouw kant.. kun jij dan verzekeren dat die als eerst zal omslaan?Zo heb ik het inderdaad nog niet bekeken, is eigenlijk volstrekt nutteloos dus.
Een nadeel kan zijn dat dan alle 3 de fasen eruit gaan bij een probleem, omdat het soort zekeringen voor CEE's meestal 3 of 4-polig zijn en alles gelijktijdig afschakelen.
Is inderdaad een risico, zal ik dus van tevoren nog even bekijken, hoewel je hier dus eigenlijk jezelf niet tegen kunt beveiligen (zie verhaal van Jeroen).Gaat inderdaad altijd om drive-in-achtige activiteiten dus van vaste installaties heb ik geen "last".
djtim schreef:
dj-bart schreef:
Ik vind de prijs heel erg meevallen in vergelijing met de cdj1000.Gaat de cdj1000 nu helemaal uit de productie?
DjTom schreef:
DJ Bartje schreef:
leuk logo, maar waarom geen domeinnaam a la trendio.nl? Deze is namelijk nog vrij als ik me niet vergis?Zal snel een 20-30 euro per knopje worden hoor denk ik. Kwartiertje loon (en dan moet je weten hoe je overal bij komt, anders duurt het vast langer) + het knopje bestellen et cetera.
Topic: Cirkelvormige rails t.b.v. High speed camera (9-9-2009 11:10:00)Maar zou wel mogelijk bruikbaar zijn als je het in slow motion opneemt en dan versnelt afspeelt?
Topic: Cirkelvormige rails t.b.v. High speed camera (9-9-2009 10:38:00)Mogelijk een camera crane?
Edit: @Tom: steady cam?
Topic: CEE16-3 splitter zonder zekering? (4-9-2009 20:12:00)Edit: @Tom: steady cam?
Ah ok, eens naar kijken in de nabije toekomst dan.
Topic: CEE16-3 splitter zonder zekering? (4-9-2009 20:11:00)Heb zelf niet de kennis om dat te gaan bekabelen. Uiteraard zou ik me daar op kunnen inlezen maar ik vind het redelijk gevaarlijk om met 3fase 400V aan de slag te gaan. Vandaar mijn simpele, doch veilige oplossing. Bedankt voor de informatie in ieder geval.
Topic: CEE16-3 splitter zonder zekering? (4-9-2009 19:31:00)Tom schreef:
Ach het zijn altijd lange discussies die vaak veroorzaakt worden doordat men zo goedkoop mogelijk een oplossing wil.Toch wel interessant om te zien hoe een simpel verloopje als dit, waarover ik een simpele vraag had, toch nog kan leiden tot dermate veel ophef over de (inter)nationale regelgeving op dat vlak.
Topic: CEE16-3 splitter zonder zekering? (3-9-2009 19:43:00)JeroenVDV schreef:
alleznet schreef:
Wellicht omdat je niet er van uit mag gaan dat je toegang hebt tot de plaats waar de CEE16-3 aansluiting is afgezekerd?AMX_Pete schreef:
..Een nadeel kan zijn dat dan alle 3 de fasen eruit gaan bij een probleem, omdat het soort zekeringen voor CEE's meestal 3 of 4-polig zijn en alles gelijktijdig afschakelen.
RodiBakker schreef:
In elk geval mag het bij een vaste (huis) installatie niet, maar met tijdelijke installaties zoals hierboven besproken dus wel, heb het nagevraagd tijdens een cursus NEN1010.