Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 3 van 20)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (17-5-2010 23:08:00)
Spullen met de lift, ikke niet
bepaalde lift in nijmegen, zaaltje moet jij ook wel kennen.. om naar een bovenverdieping te gaan en nee het is niet die heftruck lift ;)
kan zo 123 niet opde naam komen.. Maar daar heb ik dus zittend op het laatste kistje naar boven dik een halfuur vast gezeten in de lift haha..Topic: ervaring met showtec jewel 512 (7-5-2010 16:45:00)
Heb hem de laatste keer zelfs op de fcs112 toppen stuk gedraait en dat was niet eens hele tijd op vol vermogen.. En zit netjes in case waar hij meer dan voldoende koeling in heeft.
Denk dat er bij mijn vision ook helemaal compleet nieuw binnenwerk inkomt willen ze hem goed krijgen.dat was zowiezo een bokke ding haha!
zal mijn grote mond even houden en binnenkort een foto plaatsen van mijn rack.Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (28-2-2010 16:30:00)
Malle Pietje schreef:
Daarom ga ik altijd met de trap, al meermalen meegemaakt dat ik of collega's vast kwamen te staan.Spullen met de lift, ikke niet
kan zo 123 niet opde naam komen.. Maar daar heb ik dus zittend op het laatste kistje naar boven dik een halfuur vast gezeten in de lift haha..
was geloof ik op voorraad bij highlite, maar levert deze niet uit ivm met software probleem. Dit is ongeveer wat ze mij vertelde in februari hoe de status inmiddels is?
Topic: Foto's van open speakers (20-4-2010 22:18:00)toch nog netjes gedaan niet dan?
Topic: Algemeen Hyves Topic (19-4-2010 23:01:00)dat hoef je er dan toch niet op te zetten, tenminste als je een beetje logisch nadenkt. Ik gebruik het nu een paar dagen, maar weet nu al niet meer wat ik er op moet zetten en volg een paar lui maar snap er niets van
haha
https://www.twitter.com/bimshowequipmen
hyves begrijp ik dan net weer wel
https://believeinmusic.hyves.nl/
Topic: Neutrik NA3FDM niet in assortiment? (17-3-2010 19:53:00)haha
https://www.twitter.com/bimshowequipmen
hyves begrijp ik dan net weer wel
https://believeinmusic.hyves.nl/
handig of niet, maar voor die 2/3 euro meer gaat deze jongen toch veel liever solderen hoor...
op 3 connectoren zul jehet niet merken het bedrag maar per 10 tikt het al aardig aan.
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (10-3-2010 22:39:00)op 3 connectoren zul jehet niet merken het bedrag maar per 10 tikt het al aardig aan.
je moest eens weten, ik maak ze regelmatig mee tijdens congressen in theaterzalen en dergelijk, "heb je niet wat meer licht voor me.."
ze zijn er ook die gewoon mooie foto's kunnen maken.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (10-3-2010 18:51:00)ze zijn er ook die gewoon mooie foto's kunnen maken.
en dan waar het oorspronkelijke idee van vandaan komt ;)
https://www.sandijk.nl/believe-in-music/4-Acoustic/4avoork.JPG
https://www.sandijk.nl/believe-in-music/4-Acoustic/4aachter.JPG
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-3-2010 18:49:00)https://www.sandijk.nl/believe-in-music/4-Acoustic/4avoork.JPG
https://www.sandijk.nl/believe-in-music/4-Acoustic/4aachter.JPG
kosmo schreef:
Ik doe met de vision eigenlijk helemaal geen gekke dingen
Heb hem de laatste keer zelfs op de fcs112 toppen stuk gedraait en dat was niet eens hele tijd op vol vermogen.. En zit netjes in case waar hij meer dan voldoende koeling in heeft.Denk dat er bij mijn vision ook helemaal compleet nieuw binnenwerk inkomt willen ze hem goed krijgen.
zal mijn grote mond even houden en binnenkort een foto plaatsen van mijn rack.
ik doe het al 12 jaar, en toevallig is het afgelopen jaar het eerste jaar dat er wat schade is..
maar mag ik even heel hard lachen
Topic: PA-markt 2010 (22-2-2010 23:27:00)maar mag ik even heel hard lachen
ey doe mij vast zon keycord haha.. vette shit!
helaas moet ik em alvroeg weer wegwezen lastminute klusje die dag moet om 17:00 weer op locatie staan..
helaas moet ik em alvroeg weer wegwezen lastminute klusje die dag moet om 17:00 weer op locatie staan..